2023-03-18, 04:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Fast så funkar det ju inte, Jenny. Skulle alla bara flytta på sig så fort nåt annat land vill ha deras område?
Liksom:
-Vi vill ha ert land.
-Ok, vi flyttar.

Det är ju så svenskarna redan gör, invandrarna invaderar område efter område och svenskarna flyttar på sig.
Citera
2023-03-18, 04:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Det är ju så svenskarna redan gör, invandrarna invaderar område efter område och svenskarna flyttar på sig.
Nädå, svenskarna bor kvar. Det är bara du och några till som flyttar på er så fort det är nåt.
Citera
2023-03-18, 06:29
Medlem
Sveriges försvar är rejält nedrustat. Om det väl blir krig kommer det kosta landet oerhört mycket i mänskligt kapital.

Då kommer de bästa männen få dö för att rädda de sämsta.

Feminismen hade slutat existera samma dag som landet hotas på riktigt. Så då försvinner lite av frågans poäng.
Citera
2023-03-18, 08:06
Medlem
Citat:
Nädå, svenskarna bor kvar. Det är bara du och några till som flyttar på er så fort det är nåt.

Du missade säkert som vanligt poängen. Svenskarna trängs redan innan från många områden i Sverige.
Citera
2023-03-18, 08:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Du missade säkert som vanligt poängen. Svenskarna trängs redan innan från många områden i Sverige.
Nej, det gör de inte. Ibland undrar jag om du ens har varit i Sverige.
Citera
2023-03-18, 09:04
Medlem
BorisBalkans avatar
Om det blir krig på riktigt. Då har jag en lista på kvinnor som jag ska tillfångata och sedan ha dessa i olika bås i min ladugård i Norrlands inland, där jag kommer att använda dom efter eget behag. Kedjor, ibland uppfästa på krokar

Nej kvinnor är handelsvara i krig.
Citera
2023-03-18, 09:09
Medlem
Citat:
Nej, det gör de inte. Ibland undrar jag om du ens har varit i Sverige.

Är du blind?
Citera
2023-03-18, 09:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Är du blind?
Har du nånsin ens varit i Sverige?
Citera
2023-03-18, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BorisBalkan
Om det blir krig på riktigt. Då har jag en lista på kvinnor som jag ska tillfångata och sedan ha dessa i olika bås i min ladugård i Norrlands inland, där jag kommer att använda dom efter eget behag. Kedjor, ibland uppfästa på krokar

Nej kvinnor är handelsvara i krig.

Jaså du. DU tänker alltså göra "affärer" med påtända sadister? Lycka till säger jag bara. När de påtända sadistiska soldaterna gjort vad de vill med kvinnorna du "säljer" till dem, kommer de påtända sadistiska soldaterna göra vad de vill med dig därefter. Eller inbillar du dig att du är deras "förskonade kompis"? Dröm på, du. Det du ser att de gör mot kvinnorna, kommer de även göra mot dig. Se det som karma för att du "säljer ut" kvinnor.
Citera
2023-03-18, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Det finns inga säkra platser i ett krig.
Var hade du tänkt dig att detta skulle vara, i det blatteland du lämnade?

Jag är född och uppvuxen i Sverige (2:a och 3:e generationens invandrare). Tja, det är tex. ganska säkert i Sverige nu. Säkrare än i Ukraina. Finns alltid platser/länder som är något säkrare i krig. Men så längt tänkte du givetvis inte.
Citera
2023-03-18, 09:34
Medlem
Citat:
Har du nånsin ens varit i Sverige?

Hela livet fram till för ett år sedan ja.
Citera
2023-03-18, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Jag är född och uppvuxen i Sverige (2:a och 3:e generationens invandrare). Tja, det är tex. ganska säkert i Sverige nu. Säkrare än i Ukraina. Finns alltid platser/länder som är något säkrare i krig. Men så längt tänkte du givetvis inte.

Det är väl ändå ett gränsfall, ständigt nya sprängningar av bostadshus i Sverige. Så skönt att ha dragit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in