2023-03-17, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
JJ hit och MH dit, ni menar JOHANNA JANSSON OCH MAJA HELLMAN.

Här är mugshot på mördare nummer 1, JOHANNA JANSSON : https://imgur.com/a/hFnhGPo

Här är mugshot på mördare nummer 2, MAJA HELLMAN : https://imgur.com/a/h0hVg2S
Men hur fan ser de ut? Saknas några kromosomer hos de där psykbrudarna va?
Citera
2023-03-17, 18:05
Medlem
sybels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osakazuki
Ja han har lagt upp det bra, men det ser ut att i första hand vara fotfolkets och de klantiga gms förtjänst. Rullman kan sitta lugnt och välja och vraka bland godbitarna.
Jag har just läst hans frågeställningar till rättsmedicinarna. Som jag ser det är de väldigt genomtänkta för att täcka upp allt och det mesta. Nog tycker jag att han är värd all cred för sin ledning av det ambitiösa fotfolket.
Jo, MGM har bäddat väl för en promenadseger.
Citera
2023-03-17, 18:06
Medlem
Icke att förringa TT föräldrar och vänners känslor, men varken JJ eller MH föräldrar kan må särskilt bra.

Har egna barn i samma ålder och vet inte riktigt hur man hade känt om ens barn hade gjort samma sak som JJ och MH eller varit TT.

Fruktansvärt! Absolut fruktansvärt!

Kan också tänka mig att om det nu inte hade varit TT som råkade ut för JJ, så skulle nog någon annan person råkat ut för samma behandling någon vacker dag i framtiden - bara en tidsfråga. Hon verkar ha det i sig.

Tack för FUP!
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Vad har TT gjort för okristligt då?

Han måste mena JJ.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av truecrime4ever
Hur kan man som seriös advokat råda sin klient att skylla Google-sökningar i HENNES privata mobiltelefon till att det är ”någon annan”. Vilket skämt

Men sluta. Vad är det som säger att advokaten rått henne till det? Att vara försvarare innebär inte att ge råd till sin klient vad denne ska säga. Försvararens uppgift är att tillvarata klientens intressen utifrån vad klienten säger. Det är bara i filmer det verkar så.
Citera
2023-03-17, 18:07
Medlem
nova68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorsteniSthlm76
Har A och JJ legat? Innan han blev tillsammans med TT?

Nej, T har tidigare varit tillsammans med en annan av JJs ex, men detta gäller inte dessa personer.
Det gäller en av Ts bästa vänner, JJ och en ännu okänd kille.
Inte ens T som varit personligen inblandad i något, så varför hatet mot T?
Citera
2023-03-17, 18:07
Medlem
Mimurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Måste ju varit höga på något!? Allt är ju konstigt. Handla på donken, bränna 2 ggr...? Framgår det av FUP att de varit höga på nåt sätt?
Det har ju gjorts screening på droger på dem som finns i Fupen. Dessutom så fanns det ju cannabis i lägenhetens frys på en bild
Citera
2023-03-17, 18:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KSP
Icke att förringa TT föräldrar och vänners känslor, men varken JJ eller MH föräldrar kan må särskilt bra.

Har egna barn i samma ålder och vet inte riktigt hur man hade känt om ens barn hade gjort samma sak som JJ och MH eller varit TT.

Kan också tänka mig att om det nu inte hade varit TT som råkade ut för JJ, så skulle nog någon annan person råkat ut för samma behandling någon vacker dag i framtiden - bara en tidsfråga. Hon verkar ha det i sig.

Tack för FUP!

Ja det är många förlorare i detta.
Citera
2023-03-17, 18:08
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Herregud, händer detta verkligen i det religiösa Småland?

MHs fosterföräldrar var t.ex missionärer.

Den där TT verkar heller inte vara guds bästa barn enligt vittnen.

Jag fattar inte heller vad som händer i mischmasch i de frireligiösa bondhålorna.
Förut var de frireligiösa kombinerat anslutna till Livets Ord allihopa, och tydligen så är de så utråkade och oskuldsfulla i detta att de inte hanterar de nya tiderna med globalisering (nya spännande kulturella inslag av nyanlända) ihop med knarkets intåg på nätet?
Citera
2023-03-17, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KSP

Tack för FUP!
Hoppas Toves föräldrar kräver miljonbelopp i skadestånd.
Citera
2023-03-17, 18:10
Medlem
Fibonaccitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trattkammaren
https://gofile.io/d/iYNmq1

Stor tack för länken.

Nu är min helg räddad (förstörd)

Det kommer ta dagar att gå igenom alla detta...
Citera
2023-03-17, 18:11
Medlem
Det är bara att konstatera från dokumenten https://gofile.io/d/iYNmq1

* Att Maja Mamelo har urspring i Afrikas djungel och är negroid.

* Att "Johanna" är blatte med psykotiskt utseende.

Reindeldt: Tack för att ni valde Sverige!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in