2023-03-17, 15:58
Medlem
sybels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emhela
Undra hur pass skadad utsidan av kroppen har blivit. Vill man knappt tänka på.

Men tänker att det borde vara svårt att elda upp en kropp. Hår osv har väl rykt med. Får mig att må illa.

Tänk att få tillbaka sin dotters och systers kropp på det sättet.
Ja! Som om det inte är illa nog att hon är mördad!
Citera
2023-03-17, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wildbillyscircus
Även detta citat från samma artikel:

"– Jag har alltid velat att min kropp skulle bli kremerad så jag tänkte att det är väl så man gör, att man bara bränner upp någon, har hon sagt i förhör.
– Det kändes mycket bättre att bränna upp någon och det skulle bli mycket finare än att låta någon bli uppäten av djur liksom."

Fy faan vilken sjuk jäkla snorunge, bad har denna slampa för människovärde inget enligt mig. Jag är inte våldsam på något sätt men just nu så känns det som jag skulle kunna ta en vända på Hinseberg stackars Toves anhöriga som får höra detta under rättegången ❤️❤️
Citera
2023-03-17, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annakondan77
Hon är adopterad hit som liten. Lika svensk som dig . Ingen negress i vanlig ordning.

Kan skilja på generna! Allt har inte med den sociala uppväxtren att göra.. Det är medfött!
Citera
2023-03-17, 16:00
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Touchdown
Idiotiskt. Fan, lämna mobilen hemma om du nu prompt ska ut och mörda om nätterna.
Ska du sen sätta eld på liket, dränk det i bensin så det brinner upp, elda sen upp dina kläder, och bränn upp transportfordonet också.
Lite jävla planering krävs ju för att komma undan med mord.
Trots inga vittnen blev det superenkelt för utredarna att sätta dit gärningspersonerna.

Det här är inom lgh fram till 02:59.

Sedan: "Kl. 03:00:14 låses telefonen (skärmlås) och förblir inaktiv fram till kl. 05:22. "

Tyvärr är jag på väg hemifrån, och har svårt att hinna med, men har nästan svårt att åka till festen. Blir helt absorberad av FUP.
Citera
2023-03-17, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Dizzy-
"– Hon har inte varit delaktig i något mord. Hon har inte ens varit i rummet där det ska ha hänt. Hon har känt sig tvingad att hjälpa till att flytta kroppen. Det har hon gjort, men ingenting annat, säger Mikael Svegfors, som försvarar 18-åringen, till TT."

MH har ett rätt starkt försvar faktiskt...
Hon höll väl fast armarna när JJ satt på Ts bröstkorg? Känns som honborde varit i samma rum då..
Citera
2023-03-17, 16:01
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Precis vad Edvin gjorde efter morden i Mantorp.

Måste ju varit höga på något!? Allt är ju konstigt. Handla på donken, bränna 2 ggr...? Framgår det av FUP att de varit höga på nåt sätt?
Citera
2023-03-17, 16:04
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Dizzy-
"– Hon har inte varit delaktig i något mord. Hon har inte ens varit i rummet där det ska ha hänt. Hon har känt sig tvingad att hjälpa till att flytta kroppen. Det har hon gjort, men ingenting annat, säger Mikael Svegfors, som försvarar 18-åringen, till TT."

MH har ett rätt starkt försvar faktiskt...
Tvek på den, *enligt Rullman så stämmer JJ's förhör väldigt bra med med bevisen och den tekniska undersökningen om händelseförloppet.

*Intervju idag på P4 Jönköping
Citera
2023-03-17, 16:04
Medlem
GetRektM8s avatar
det är rätt solklart motiv, JJ är ju svarsjuk som ba satan, hennes konversation med AW gör ju de rätt tydligt att hon har ett starkt tycke för honom och om Tove
Citera
2023-03-17, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av somersville
Hon höll väl fast armarna när JJ satt på Ts bröstkorg? Känns som honborde varit i samma rum då..

Kanske T legat i dörröppningen badrum/hall med endast armarna i hallen? Isf har hon ju rätt att hon inte varit i samma rum..
Citera
2023-03-17, 16:05
Medlem
ziracorns avatar
Citat:

Här går uppgifterna i sär, Åklagaren är säker på 2 mördare. Advokaten till MH har en annan linje. Får se hur det utspelar sig i rätten.
Citera
2023-03-17, 16:06
Medlem
Citat:

Jag uppfattar som att det är vad JJ sagt men inte vad MH erkänt
Citera
2023-03-17, 16:07
Medlem
snooper123s avatar
Vad har hänt med MHs ögonbryn?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem