2023-03-17, 14:34
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Det första man får veta av tv4, först och främst ska vi göra bra tv, jag har redan gått igenom det där fast inte med Farmen!
Som Viktor säger, vem fan vill se 15 nördar som bara läser bondepraktikan.

...vilket bara bevisar att Viktor inte har en aning om vad ett liv på en bondgård handlar om.

Flera har redan skrivit att man vill se hur de sköter djuren, odlar, sköter bygguppdragen, plockar sina blåbär till gröten - har nån sett dem gå och plocka blåbär? För de får dem väl inte av produktionen, eller?..

Nej, ta och titta på norska Farmen och lär. Så ska en Farmenproduktion se ut!
2023-03-17, 14:45
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
...vilket bara bevisar att Viktor inte har en aning om vad ett liv på en bondgård handlar om.

Flera har redan skrivit att man vill se hur de sköter djuren, odlar, sköter bygguppdragen, plockar sina blåbär till gröten - har nån sett dem gå och plocka blåbär? För de får dem väl inte av produktionen, eller?..

Nej, ta och titta på norska Farmen och lär. Så ska en Farmenproduktion se ut!

Norska Farmen, låter som ett bättre upplägg.
2023-03-17, 15:55
Medlem
Zingo2s avatar
Hoppas verkligen Tora vinner. Hon visade att inga amuletter behövs.👍
2023-03-17, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Hon är verkligen påläst Tora, tror hon vinner det här.

Hon är förtjänta att vinna. Fin också.
2023-03-17, 17:15
Medlem
TheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hoppas verkligen Tora vinner. Hon visade att inga amuletter behövs.👍
De flesta av frågorna var enkla. Tora vann första finalplatsen pga att Nebil & Viktor är korkade. Nebil & Viktor sa i ett avsnitt att de ej läst alla delar i bondepraktikan, om de läst på alla delar & hängt med mer, då hade de svarat 10 rätt på 10 frågor & båda gått vidare till finalen. Nebil & Viktor har ej utnyttjat fördelen med att vara med från början, Tora kom in i mitten av säsongen.
Senast redigerad av TheRocks 2023-03-17 kl. 17:35.
2023-03-17, 17:25
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompaaik1
Dom som har kommenterat "tjejstjärtarna" har kallat de för allt annat än heta... och det sida upp och sida ner.
Ett tips, om du byter h mot ett f i heta så är du sanningen nära.
Själv är jag mer än nöjd med det jag har sett men det är inget jag skriver om....
Tjejfjärtarna Tjejhjärtarna?

Kan du ge svaret på din för krångliga rebus nu!
2023-03-17, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Tjejfjärtarna Tjejhjärtarna?

Kan du ge svaret på din för krångliga rebus nu!

Jaha då dök ännu en från det gamla Epatraktorgänget upp..
Jag ska försöka reda upp dina livsproblem trots att jag har ringa förhoppningar om att det lyckas. Dessutom är det en gammal klassiker är att kommentera stavfel när man inte har når att komma med...😉😁

Fan nu glömde jag att rätta mitt stavfel... tar det i mitt nästa inlägg..!
2023-03-17, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoppepojkeNr1
Jag håller med dig. Jag förstår inte folk som diskuterar det som om produktionen har försökt lura oss. Speciellt det där med den "gömda" spriten, det var bara en rolig grej. Tråkigt om de bara hade fått in alkoholen bara sådär.. Som nån beskrev det "en blinkning från produktionen till oss tittare".

Däremot kan jag hålla med om att de inte borde fejka onödiga saker. Exempelvis Robinson när de la ut breven och filmade, sen skulle nån komma och låtsas hitta den.. Jag tyckte det var lite störande och onödigt. Jag vet inte riktigt hur det har varit i alla år men jag såg att i senaste säsongen hade de fixat det med en brevlåda istället vilket känns mer ok.

Jo, håller med. Om de tydligt försöker lura tittarna och detta märks, så är det tråkigt.

Men det har de inte gjort gällande spriten och ännu mindre gällande vättarna. Den kritiken är i det närmsta obegriplig.

Samma med scenen där Blondie plockade upp Christoffer. Det blev bra TV och var garanterat planerat sedan tidigare att han skulle göra om/när Christoffer åkte ut. Exakt hur diskussionerna gått gällande tid och plats för inspelningen vet vi inte, men konstigt att vissa anar konspirationer även bakom detta.
2023-03-17, 18:23
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Jo, håller med. Om de tydligt försöker lura tittarna och detta märks, så är det tråkigt.

Men det har de inte gjort gällande spriten och ännu mindre gällande vättarna. Den kritiken är i det närmsta obegriplig.

Samma med scenen där Blondie plockade upp Christoffer. Det blev bra TV och var garanterat planerat sedan tidigare att han skulle göra om/när Christoffer åkte ut. Exakt hur diskussionerna gått gällande tid och plats för inspelningen vet vi inte, men konstigt att vissa anar konspirationer även bakom detta.

Att Blondie skulle dyka upp förr eller senare var ju väntat .
Fast som det blev var nog inte plan A 😉
2023-03-17, 18:30
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Hon är verkligen påläst Tora, tror hon vinner det här.

Jag hoppas verkligen att Tora vinner oavsett vem hon ska tävla emot. Hon har verkligen kämpat på i motvind och aningens naiv (ang. Viktor) och att hon kom in lite senare än de andra. Fast hon verkar ju både ha läst på och lärt sig saker och jobbat på bra!

Det enda av hennes uppdrag som blev lite lustigt var nog hennes räfsa - annars var det nog bra gjort det hon har gjort på Farmen
Senast redigerad av CS128 2023-03-17 kl. 18:33.
2023-03-17, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jag hoppas verkligen att Tora vinner oavsett vem hon ska tävla emot. Hon har verkligen kämpat på i motvind och aningens naiv (ang. Viktor) och att hon kom in lite senare än de andra. Fast hon verkar ju både ha läst på och lärt sig saker och jobbat på bra!
Att hon blev den första att bli klar för final UTAN att haft tillgång till en enda amulett är helt sjukt.
2023-03-17, 18:35
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Att hon blev den första att bli klar för final UTAN att haft tillgång till en enda amulett är helt sjukt.

Ja. Det visar ju bara att hon är en värdig Finalist - som det alltid brukar tjatas om

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in