2023-03-17, 12:52
Medlem
Carnills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompaaik1
Liksom TV4 har gjort den sämsta årgången av farmen så har rester av Epatraktorgänget förstört Farmentråden.

TV4 har totalt missat att Farmen just handlar om skötsel av en bondgård i början AB 1900-talet.
Istället har dom fokuserat på intetsägande tävlingar som har inget med ett bondeliv att göra. TV4 har backat upp folk som är lata, okunniga, falska och fan i mig psykopatiska.

Epatraktorgänget ägnar en massa skit på att försöka överträffa varandra om vem som kan hitta på de mest nedsättande om deltagarna och då otroligt mycket fokus på det kvinnliga könsorganen och på bakdelen. Det överdrivna intresset skvallrar om att dom aldrig har sett eller varit i närheten av nämnda.
Med all välmening så rekommenderar jag ex Paradise till Er, det ligger liksom mer på Er nivå...

Nu hamnade jag också OT men med ovan så har jag totalt tappat intresset för Farmen, ser max nåt avsnitt i veckan.
Får hoppas att inte Viktor tar hem det men vem vet vad produktionen hittar på.....

Håller absolut med dig ang det du skriver om "Epatraktorgänget" fast jag tror mer dom är incels..Hur killar/karlar kan sitta i en tråd och spy ur sig sånt massa skit är otroligt. Vad har utseendet med Farmendeltagare att göra??
2023-03-17, 12:56
Medlem
Jag tror att Tora kommer vinna.
2023-03-17, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carnill
Håller absolut med dig ang det du skriver om "Epatraktorgänget" fast jag tror mer dom är incels..Hur killar/karlar kan sitta i en tråd och spy ur sig sånt massa skit är otroligt. Vad har utseendet med Farmendeltagare att göra??

Ville inte gå så långt i min bedömning men jag tror du är på rätt spår...
Det märkliga är att dom inte har kommenterat männens häckar... 🤔😉
2023-03-17, 13:01
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zy
Tora tar hem skiten. Hon sa nu att hon skulle resa om hon vann. Hon reste till Florida i november på hennes insta

Det gjorde ju Farmen Jocke också!
Han for till Thailand, han tatuerade även in FARMEN med stora bokstäver på underarmen och la ut det på Facebook, alla trodde han skulle vinna men han var klappkass i finalen, vem som vann minns jag inte.

Hoppas ärligheten vinner före fulspelande sliskiga zigenartyper, därför håller jag på Tora.

Hoppas vi får se henne i Lets Dance .
Viktor spelar bara den roll han blivit ombedd att spela av tv4.
2023-03-17, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoppepojkeNr1
Erkänn nu, du har njutit varje sekund. Vi vet vilka stunder du har hoppat in och diskuterat

Neeej!
Jag hoppade in ett tag å då lugnade diskussionen ner sig. Berodde nog på att moderatorn tog lite ansvar men efter ett tag så eskalerade det igen... då föll mitt intresse.
Summa summarum så blev det en skitsäsong, både serien och på tråden..

Enda chansen till en förbättring är att produktionen tar in nån som har varit utanför Stockholm och då gärna på en bondgård samt att Ni skärper Er i Era kommentarer...
Om inte...då jävlar kommer jag inte att titta!!!
Senast redigerad av Tompaaik1 2023-03-17 kl. 13:33.
2023-03-17, 13:18
Medlem
EnLitenkilles avatar
Tora är riktigt vass i kunskap.
Jag hoppas att hon vinner.

En väldigt ödmjuk och fin människa
2023-03-17, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Viktor spelar bara den roll han blivit ombedd att spela av tv4.

Isåfall har han en kommande skådiskarriär väntandes bakom hörnet....
Senast redigerad av Tompaaik1 2023-03-17 kl. 13:23.
2023-03-17, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezras
Tycker också det är trist att TV4 gör om farmen till någon jävla variant på "det okända" med vättar, spåkulor och spöken.
Visar snarare på extrem nonchalans mot tittarna.

Äh, det är gjort på skoj med glimten i ögat. De har aldrig försökt få det se ut som om "vättarna" finns på riktigt. Det kunde lika gärna varit brev från Wincent/Anna/ TV 4 i stället för meddelanden från "vättar".

Att kunna buda hem lite förhandsinfo om ett kommande ting var väl inte heller så dum idé. Tror inte att någon tittare tolkade det som att Nebil använde en riktig, fungerande spåkula.

Inslaget med spöken föll platt. Ingen blir väl rädd för utplacerade skyltar med text på engelska. Där hade de kunnat hitta på lite roligare saker att göra för att skrämmas, eller skippat det helt.
2023-03-17, 13:22
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Isåfall har han en kommande skådiskarriär att vänta sig bakom hörnet....

Han kommer vara med i flera tv4 program framöver!
2023-03-17, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Han kommer vara med i flera tv4 program framöver!

Det är jag helt övertygad om. Men knappast nåt liknade "Snillen spekulerar" eller "Fråga Lund"...😉
2023-03-17, 13:35
Bannlyst
Citat:
Neeej!
Jag hoppade in ett tag å då lugnade diskussionen ner sig. Berodde nog på att moderatorn tog lite ansvar men efter ett tag så eskalerade det igen... då föll mitt intresse igen.
Summa summarum så blev det en skitsäsong, både serien och på tråden..

Enda chansen till en förbättring är att produktionen tar in nån som har varit utanför Stockholm och då gärna på en bondgård samt att Ni skärper Er i Era kommentarer...
Om inte...då jävlar kommer jag inte att titta!!!
Synd. Jag som tycker du och jag hade ett par intressanta diskussioner om olika gym och flytande tvål på 1800-talet
Men nått säger mig att du har hängt här och kommer bli kvar Hur skulle man annars veta att det inte har talats om killrövar en enda gång.
2023-03-17, 13:36
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Det är jag helt övertygad om. Men knappast nåt liknade "Snillen spekulerar" eller "Fråga Lund"...😉

Det första man får veta av tv4, först och främst ska vi göra bra tv, jag har redan gått igenom det där fast inte med Farmen!
Som Viktor säger, vem fan vill se 15 nördar som bara läser bondepraktikan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in