Citat:
Ursprungligen postat av
HerrGickhan
Bra att du erkänner att du är oseriös. Du känner inte till det gamla talesättet att ge betalt med samma mynt?
Det var ju precis det jag gjorde när jag skrev mitt tidigare inlägg. Har du svårt att förstå den kontexten så föreslår jag att du läser om inläggen ifråga.
Min uppfattning är alltså att Dr. Skalmanski var oseriös när han kallade Rosenberg för fake news.