Citat:
Ursprungligen postat av
MoppepojkeNr1
Exakt var dmjuka, det gller alla.
Det jag hoppas mest p r att vi slipper psykosmnniskor i trden som r hr fr att leka lekar som matar deras ego. Frstra trden genom att frska frbjuda allt som inte passar deras id av vad som r att vara "bra". Det var som nn annan skrev: det har varit ngra sna som har frpestat TV-trdarna p fb senaste ren. Ngra styckna med extrembehov frstr fr mnga andra
Frsker leka som att de har vissa moralkoder med de r vrst p att bde dma deltagarna och hacka p varandra och andra "skribenter" pga deras skra ego.
Man kan verkligen undra vilka som har under 75 i IQ? Kan det mjligtvis vara de med de strsta behoven att anses som "de vettiga"? Det r lite s det brukar vara.
Sen "jagar" man bor alla unga ocks, vilket ocks r lite synd.
En annan sak som brukar avslja dem r att nr de har gtt in i rollen fr "de vettiga" s verkar det som man har missat vilka kvalifikationer en vettig mnniska ska uppfylla fr det verkar som att man tog upp och lst fel beskrivningsmanual, och tagit "mongobarnet med extrema behov" beskrivningarna istllet. Om man ska leka den vettiga leken s kan man tminstone leka den bra, men ven dr misslyckas man precis som man antagligen har gjort med allt i livet vilket har gjort att man har hamnat p fb fr att leka vettig.
Sjlv r jag lite s att om jag har mrkt att en person brukar skriva snt som inte intresserar mig s brukar jag automatiskt skita i att lsa deras inlgg. S lnge personen inte frsker styra trden med sina regler s kan den fr sitta och skriva hur mycket ointressanta (fr mig) saker den vill. Men mnga andra verkar bli krnkta s fort nn annan lekar en annan lek n den de vill leka.. Vldigt ofta knns "de vettiga" som en flock vilda djur. det skiftar frn mongobarn med extrema behov till vilddjur och fram och tillbaka hela tiden

Ifall du knner du dig trffad av mitt inlgg s kan du vl sga det med lite frre ord nsta gng.

Unga jagar jag inte bort men det r trots allt en 18-rsgrns p Flashback som man tydligt mrker att den behvs nr man lser trdar som denna.
Jag tycker att det r kul att
diskutera Farmen men det r otroligt svrt i denna nedsvrtade trd som bara handlar om personangrepp och snusk. Bttre lycka nsta ssong.
Svida inte Viktor kommer till final nu s hoppas jag att Tora kammar hem det. Synd att hon kom in s sent i spelet som hon gjorde annars hade hon varit nnu mer vrdig som vinnare.