2023-03-17, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Viktor har intagit en roll, vilket han sagt flera ggr, och ven mrkts att det tynger honom. TV-teamet r nog vldigt intensiva i ptryckningar.

Han ljuger nr det gynnar honom, han vgar inte st fr det han r om det brjar blsa fr mycket, drfr sger han att han spelar en roll. Jag tror inte ett dugg p att han r annorunda i det privata. Han kanske mste dmpa sig lite, men innerst inne r han samma person. Man har sett att han njuter av sitt fula spel, han r i sin element som rtgg. En person med empati skulle aldrig vlja ut den rollen som han vljer. Ingen kan spela en s trovrdig narcissist, i farmen fr han fri spel fr sin lggning. Han behvde inte spela rollen av en rtgg fr att komma s lngt, alla andra kunde ju komma lika lngt utan fulspel.
2023-03-17, 11:04
Medlem
Scapulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoppepojkeNr1
Exakt var dmjuka, det gller alla.
Det jag hoppas mest p r att vi slipper psykosmnniskor i trden som r hr fr att leka lekar som matar deras ego. Frstra trden genom att frska frbjuda allt som inte passar deras id av vad som r att vara "bra". Det var som nn annan skrev: det har varit ngra sna som har frpestat TV-trdarna p fb senaste ren. Ngra styckna med extrembehov frstr fr mnga andra

Frsker leka som att de har vissa moralkoder med de r vrst p att bde dma deltagarna och hacka p varandra och andra "skribenter" pga deras skra ego.
Man kan verkligen undra vilka som har under 75 i IQ? Kan det mjligtvis vara de med de strsta behoven att anses som "de vettiga"? Det r lite s det brukar vara.
Sen "jagar" man bor alla unga ocks, vilket ocks r lite synd.

En annan sak som brukar avslja dem r att nr de har gtt in i rollen fr "de vettiga" s verkar det som man har missat vilka kvalifikationer en vettig mnniska ska uppfylla fr det verkar som att man tog upp och lst fel beskrivningsmanual, och tagit "mongobarnet med extrema behov" beskrivningarna istllet. Om man ska leka den vettiga leken s kan man tminstone leka den bra, men ven dr misslyckas man precis som man antagligen har gjort med allt i livet vilket har gjort att man har hamnat p fb fr att leka vettig.

Sjlv r jag lite s att om jag har mrkt att en person brukar skriva snt som inte intresserar mig s brukar jag automatiskt skita i att lsa deras inlgg. S lnge personen inte frsker styra trden med sina regler s kan den fr sitta och skriva hur mycket ointressanta (fr mig) saker den vill. Men mnga andra verkar bli krnkta s fort nn annan lekar en annan lek n den de vill leka.. Vldigt ofta knns "de vettiga" som en flock vilda djur. det skiftar frn mongobarn med extrema behov till vilddjur och fram och tillbaka hela tiden
Ifall du knner du dig trffad av mitt inlgg s kan du vl sga det med lite frre ord nsta gng. Unga jagar jag inte bort men det r trots allt en 18-rsgrns p Flashback som man tydligt mrker att den behvs nr man lser trdar som denna.

Jag tycker att det r kul att diskutera Farmen men det r otroligt svrt i denna nedsvrtade trd som bara handlar om personangrepp och snusk. Bttre lycka nsta ssong.

Svida inte Viktor kommer till final nu s hoppas jag att Tora kammar hem det. Synd att hon kom in s sent i spelet som hon gjorde annars hade hon varit nnu mer vrdig som vinnare.
2023-03-17, 11:20
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Inte als frvnad ver villka tv som tog t sig.
Det hade varit nerlagt nu om inte du tog t dig och hade behovet att visa ett exempel p exakt det jag syftar p

Som sagt...
2023-03-17, 11:36
Medlem
Scapulas avatar
Citat:
Jag trodde jag hll med dig, och spann vidare om att folk borde visa lite mer dmjukhet. Sen nmnde jag vilka "typer" jag tycker har saknat det mest.... Men tydligen s r det du som har tagit t dig nu.

Precis det r 18 rs grns p flashback, man kan undra vilka som behver pminnas om det mest? Bara fr att man inte skmtar om vissa saker behver inte betyda att man beter sig vuxet, vad man har sett hr s r det snarare helt tvrt om.
Jag tolkade hela ditt ursprungliga inlgg som att du frskte tvla till mig genom att gra ngon sorts personlighetsbeskrivning p vem du trodde att jag var. Ska jag vara rlig s r jag frvirrad nu och vet inte riktigt vad du menar. Intelligensen rckte inte lngre n s fr mig kanske. Jag nskar bara lite sknare stmning i en trd om Farmen och bidrar jag till att det blir smre genom att ppeka vad jag tycker varit uselt i hela denna trd s ber jag om urskt.

Mot final och nsta ssong!
2023-03-17, 12:13
Medlem
Citat:
Inte als frvnad ver villka tv som tog t sig.
Det hade varit nerlagt nu om inte du tog t dig och hade behovet att visa ett exempel p exakt det jag syftar p

Din lilla ndlgn kan du prva p din morsa. Moget svar, sitter bljan snett eller!
2023-03-17, 12:19
Medlem
savagemamiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessionalOnly
Alla fattar att det r sndriga mnniskor som stller upp i dessa program. Det finns skert undantag, men intelligensen r inte hg, ven om man lyckas tokplugga en bondepraktika. Men det r i alla fall mer underhllande n en vanlig knegare.

Frresten varfr har Tattaren ett svenskt efternamn, r han adopterad?

Snlla han r HALV SVENSK och HALV tunis
2023-03-17, 12:37
Medlem
Liksom TV4 har gjort den smsta rgngen av farmen s har rester av Epatraktorgnget frstrt Farmentrden.

TV4 har totalt missat att Farmen just handlar om sktsel av en bondgrd i brjan AB 1900-talet.
Istllet har dom fokuserat p intetsgande tvlingar som har inget med ett bondeliv att gra. TV4 har backat upp folk som r lata, okunniga, falska och fan i mig psykopatiska.

Epatraktorgnget gnar en massa skit p att frska vertrffa varandra om vem som kan hitta p de mest nedsttande om deltagarna och d otroligt mycket fokus p det kvinnliga knsorganen och p bakdelen. Det verdrivna intresset skvallrar om att dom aldrig har sett eller varit i nrheten av nmnda.
Med all vlmening s rekommenderar jag ex Paradise till Er, det ligger liksom mer p Er niv...

Nu hamnade jag ocks OT men med ovan s har jag totalt tappat intresset fr Farmen, ser max nt avsnitt i veckan.
Fr hoppas att inte Viktor tar hem det men vem vet vad produktionen hittar p.....
Senast redigerad av Tompaaik1 2023-03-17 kl. 12:45.
2023-03-17, 12:43
Medlem
Jag hoppas fan att Tora vinner ass, men som jag sagt tidigare s tror jag att mannen frn Norrkping vinner. Men hoppet r de sista som verger en, jvlar va hon har utvecklats drinne. Visst hon hade sina snickarkunskaper frn brjan. Men som person har hon utvecklats
2023-03-17, 12:47
Medlem
Mr.KlockRingares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Jag hoppas fan att Tora vinner ass, men som jag sagt tidigare s tror jag att mannen frn Norrkping vinner. Men hoppet r de sista som verger en, jvlar va hon har utvecklats drinne. Visst hon hade sina snickarkunskaper frn brjan. Men som person har hon utvecklats
Jag har mycket svrt att tro Viktor tar sig vidare frn semifinalen. Han har nog redan svarat p de frgor han kunde.
2023-03-17, 12:48
Medlem
Tycker ocks det r trist att TV4 gr om farmen till ngon jvla variant p "det oknda" med vttar, spkulor och spken.
Visar snarare p extrem nonchalans mot tittarna.
2023-03-17, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88

Synd bara att hon fll lite i Viktors flla, det drar ner betyget lite.
Nebil r ocks en vrdig segrare. Men med tanke p hur produktionen har pushat Viktor s kan vad som helst hnda...
2023-03-17, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.KlockRingare
Jag har mycket svrt att tro Viktor tar sig vidare frn semifinalen. Han har nog redan svarat p de frgor han kunde.

N de gr han inte, de sista han behvde var kunskap, och nu har han ven brnt dom amuletter han kunde, s de r bde krt fr honom och hon gambianen. De blir Norrkping mot Tora i finalen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in