Citat:

Ursprungligen postat av 
Scapula

Ja, för det är ju helt otänkbart att hon åker ut och reser ändå. Herregud vad alla drar korkade (eller självklara) slutsatser här inne och tror att de är nästa Nostradamus. Antingen säger ni sånt som är 99% säkert att det infaller och känner er som genier eller så säger ni saker med 100% övertygelse som sen visar sig vara helt fel. 
Var lite ödmjuka inför nästa säsong så blir det trevligare att diskutera med er. Är ni över 16 år eller har över 75 i IQ blir jag mörkrädd. Hoppas att jag aldrig mer behöver läsa ordet bullfitta i en Farmen-tråd igen för det har nog inte gått en enda sida där det ordet inte nämnts sedan trådens start. Eller att Sebbe är tjock. Eller att Nebil är en tattare. Vi fattar. Hög nivå.

Exakt var ödmjuka, det gäller alla. 
Det jag hoppas mest på är att vi slipper psykosmänniskor i tråden som är här för att leka lekar som matar deras ego. Förstöra tråden genom att försöka förbjuda allt som inte passar deras idé av vad som är att vara "bra". Det var som nån annan skrev: det har varit några såna som har förpestat TV-trådarna på fb senaste åren. Några styckna med extrembehov förstör för många andra 
Försöker leka som att de har vissa moralkoder med de är värst på att både döma deltagarna och hacka på varandra och andra "skribenter" pga deras sköra ego. 
Man kan verkligen undra vilka som har under 75 i IQ? Kan det möjligtvis vara de med de största behoven att anses som "de vettiga"? Det är lite så det brukar vara. 
Sen "jagar" man bor alla unga också, vilket också är lite synd. 
En annan sak som brukar avslöja dem är att när de har gått in i rollen för "de vettiga" så verkar det som man har missat vilka kvalifikationer en vettig människa ska uppfylla för det verkar som att man tog upp och läst fel beskrivningsmanual, och tagit "mongobarnet med extrema behov" beskrivningarna istället. Om man ska leka den vettiga leken så kan man åtminstone leka den bra, men även där misslyckas man precis som man antagligen har gjort med allt i livet vilket har gjort att man har hamnat på fb för att leka vettig.
Själv är jag lite så att om jag har märkt att en person brukar skriva sånt som inte intresserar mig så brukar jag automatiskt skita i att läsa deras inlägg. Så länge personen inte försöker styra tråden med sina regler så kan den får sitta och skriva hur mycket ointressanta (för mig) saker den vill. Men många andra verkar bli kränkta så fort nån annan lekar en annan lek än den de vill leka.. Väldigt ofta känns "de vettiga" som en flock vilda djur. det skiftar från mongobarn med extrema behov till vilddjur och fram och tillbaka hela tiden