2023-03-16, 10:05
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Trodde matchen började 20:45. Tur att det är en tidig match. Annars hade du väl inte ens fattat vad dom pågick om du ens lyckats ta dig till arenan? 😛

Det är bussmottagning, jag kommer nog klara den.
Citera
2023-03-16, 10:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Det är bussmottagning, jag kommer nog klara den.
Vi tror på dig! "You can do it!" 😄
Citera
2023-03-16, 13:41
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Glöm inte att ni kan få in 6an HD gratis via antennkabeln numera.

1an, 2an, 4an, 6an samt Barnkanalen & Kunskapskanalen får du gratis i HD via DVB förutsatt att du har en bra nog kabel & kompatibel tv.

De ligger alltså på ett separat "band" än de gryniga "vanliga" kanalerna så ni får köra kanalsökning på DVB om ni inte redan gjort det.
Citera
2023-03-16, 20:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av London
Absolut. Helt ogrundad.
Du kanske börjar förstå hur icke-djurgårdare ser på en åldrande Danielson nu?

Riktigt bra 2019, men inte lika bra sedan dess.
Citera
2023-03-16, 20:55
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...

Kinaäventyret, kryddat med pandemieländet, gjorde honom inte gott. Liknande stupplerier även i landslaget. Synd. Djurgården såg ramstarkt ut i andra halvlek mot MFF nyligen. God fysik.

Eller om det nu är så att MFF bara består av jacuzzi-doppade 60-minuters lyxlirare.
Citera
2023-03-16, 21:13
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...

Har inte sett repriser bara läst att den var tveksam. Om det är kortet du menar? Eller var han dålig rent allmänt tycker du?
Citera
2023-03-16, 22:11
Medlem
Eftersom jag tidigare klagat på den extrema plastigheten på Tele2s gamla plast - vill jag nu framföra att den nya sandplasten är bättre för fotbollsspel än det tidigare underlaget
Citera
2023-03-16, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Eftersom jag tidigare klagat på den extrema plastigheten på Tele2s gamla plast - vill jag nu framföra att den nya sandplasten är bättre för fotbollsspel än det tidigare underlaget
Helt enig! Tydlig skillnad!
Citera
2023-03-16, 22:20
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee

Det du vill framföra är att du föredrar den nya mattan för att den inte passar Djurgårdens sätt att spela och därför inte längre ger oss fördel. Det är helt fair.

Mattan som ligger per dags datum är dock Sveriges sämsta underlag alla kategorier. De som har bättre förståelse om konstgräs än vad jag har säger att den kommer bli bättre när den ”satt sig”.

Låt oss hoppas.
Citera
2023-03-16, 22:33
Medlem
Citat:
Det du vill framföra är att du föredrar den nya mattan för att den inte passar Djurgårdens sätt att spela och därför inte längre ger oss fördel. Det är helt fair.

Mattan som ligger per dags datum är dock Sveriges sämsta underlag alla kategorier. De som har bättre förståelse om konstgräs än vad jag har säger att den kommer bli bättre när den ”satt sig”.

Låt oss hoppas.
Jag har inte sett Djurgården på den än, bara AIKs första cupmatch och derbyt. Det är mkt mer spel nu och betydligt fler närkamper. På den gamla plasten studsade bollen för högt och rullade för långt jämfört en vanlig fotbollsplan.
Edit: lite fakta - en del åsikt
Citera
2023-03-16, 22:34
Medlem
Idag var första gången jag upplevde VAR med ett lag jag bryr mig om och jag kan sammanfatta det hela som att den upplevelsen var värre än att det blev rött. Jag kommer inte stå ut många matcher med det om det väl blir infört i allsvenskan och är rätt övertygad om att mitt intresse sakta men säkert kommer dö ut av det. Det var verkligen hemskt.
Citera
2023-03-16, 22:35
Medlem
laddkingens avatar
Citat:

Låt oss hoppas.

ja den är inget att hänga i granen tyvärr har du eller någon annan bättre koll varför man fyllt den med sand från guidettos guldkantade karriär ? tror många som åkte din buss idag helst hade sett gräset byttes ut efter matcherna mot polackerna nu med facit i hand
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in