2023-03-15, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Nä, precis! Tjejer brukar bli skitsura när jag berättar vilka tjejer jag går igång på. När tjejer som skiter i sitt utseende blir sexuellt framgångsrika, så omkullkastar de hela deras föreställningsvärld, där det lönar sig att jobba dag och natt på sitt utseende.
Naturen är orättvis, och det är ett tufft piller att svälja. En del tjejer har "det", och får killar. Du kan inte få "det" genom att köpa nya läppar.
Jag sträcker mig så långt som att hävda att anknäbb är direkt red flag och avtändande sexuellt. Min senaste dejt hade inga knepiga idéer och fittan hade hon givit fan i att raka. Perfekt.
Citera
2023-03-15, 22:21
Medlem
Tycker de som gör läpparna bra faktiskt blir bättre. Dock gör ju typ 80% för mycket, det ska inte synas att man gjort dem.
Citera
2023-03-15, 22:25
Min gissning.

Dom gillar att se helt cp ut.
Folk tittar.
Och det är det dom är ute efter, dvs att folk ska titta på dom.

Och det gör man ju när man ser en sån skapelse. Man funderar "va i helvete" "varför?" Nä det va det jävligaste"
Citera
2023-03-15, 22:34
Medlem
sebastian_s avatar
Jag tror att folk i tråden inte har en aning om vilka som har förstorat läpparna och inte. De man uppmärksammar är de mest extrema gjorde av plastikirurger som borde ha avrått från den storleken. Samma med bröst som förstoras tre storlekar istället för en
Citera
2023-03-15, 23:19
Medlem
Normalt?

https://www.eatliver.com/the-alpha-duck/
Citera
2023-03-15, 23:46
Medlem
Det är så synd att det har blivit en innegrej. Har en bekant med två döttrar, den ena 20 och den andra ett par år yngre. De har alltid haft bra utseende och den ena har utbildat sig inom make-up och har koll på alla trender och så.

Jag såg ett foto på dem för några dagar sedan och jag höll på att hoppa av stolen. De har alltid använt en hel del smink, på gränsen till för mycket men har ändå sett ok ut. Men nu har de fixat läpparna med fillers och såg verkligen ut som clowner på fotot.

Det är en hårfin gräns och när det blir bara något för mycket så ser det ju helt otroligt onaturligt ut. Tur att man inte är ute i dejtingdjungeln längre, då hade man väl förfasats var och varannan minut.
Citera
2023-03-16, 10:48
Medlem
bomhulls avatar
Vet inte varför det är så populärt att se så onaturlig ut som möjligt?
Jag föredrar klassisk skönhet och att man ser hälsosam ut.
Citera
2024-04-22, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttmuff
Jag föredrar med smala läppar.
Det är vanligare med smala läppar här i kalla norden. Tvärtom i sydländer med värme och hög luftfuktighet. Där sväller läpparna istället.
Citera
2024-04-22, 07:30
Medlem
Pungsvings avatar
För att de är korkade.
Citera
2024-04-22, 13:11
Samma tjejer hade ätstörning i tonåren. Vissa sitter med små läppar mindre än killars där förstår jag att man vill förstora upp dock måste man betala mer än dom flesta för att det inte ska se fake ut direkt.
Citera
2024-04-22, 14:53
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menlonson
Det är så synd att det har blivit en innegrej. Har en bekant med två döttrar, den ena 20 och den andra ett par år yngre. De har alltid haft bra utseende och den ena har utbildat sig inom make-up och har koll på alla trender och så.

Jag såg ett foto på dem för några dagar sedan och jag höll på att hoppa av stolen. De har alltid använt en hel del smink, på gränsen till för mycket men har ändå sett ok ut. Men nu har de fixat läpparna med fillers och såg verkligen ut som clowner på fotot.

Det är en hårfin gräns och när det blir bara något för mycket så ser det ju helt otroligt onaturligt ut. Tur att man inte är ute i dejtingdjungeln längre, då hade man väl förfasats var och varannan minut.

Plus ett (ja, inte så att jag sett din bekants döttrar! ) men jag har ALDRIG, ALDRIG när man haft chansen att göra en före-efter okulärbesiktning sett någon tjej/kvinna som blivit snyggare av detta ofog, tvärtom. Kan vara helt ok m en kvinna med smala läppar, men detta bör ALDRIG göras, detsamma gäller f ö silikonlökar.

Varför? Tror det kan ligga något i ätstörningsjämförelsen. Blir liksom en fix idé.
Citera
2024-04-22, 17:29
Citat:
Ursprungligen postat av Hatasossesvinen
Normalt?

https://www.eatliver.com/the-alpha-duck/
Riktigt goa pussläppar det där! *ironi*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto