Citat:
Ursprungligen postat av
Menlonson
Det är så synd att det har blivit en innegrej. Har en bekant med två döttrar, den ena 20 och den andra ett par år yngre. De har alltid haft bra utseende och den ena har utbildat sig inom make-up och har koll på alla trender och så.
Jag såg ett foto på dem för några dagar sedan och jag höll på att hoppa av stolen. De har alltid använt en hel del smink, på gränsen till för mycket men har ändå sett ok ut. Men nu har de fixat läpparna med fillers och såg verkligen ut som clowner på fotot.
Det är en hårfin gräns och när det blir bara något för mycket så ser det ju helt otroligt onaturligt ut. Tur att man inte är ute i dejtingdjungeln längre, då hade man väl förfasats var och varannan minut.
Plus ett (ja, inte så att jag sett din bekants döttrar!

) men jag har ALDRIG, ALDRIG när man haft chansen att göra en före-efter okulärbesiktning sett någon tjej/kvinna som blivit snyggare av detta ofog, tvärtom. Kan vara helt ok m en kvinna med smala läppar, men detta bör ALDRIG göras, detsamma gäller f ö silikonlökar.
Varför? Tror det kan ligga något i ätstörningsjämförelsen. Blir liksom en fix idé.