Kungen av farmen är såklart Viktor. Tror ingen av bitterfittorna som klagar på honom i tråden skulle komma så långt i farmen. Ren och skär avundsjuka för att han har allt tjejer vill ha. Snygg, smart, rolig och spännande.
Festen på torpet med Artin och Christoffer var nog lätt det bästa jag sett i hela mitt liv. Stor humor. Hade mer än gärna velat hänga med dessa 3 grabbar.
Är lite less Sebbe och även Nebil för den delen. De tror de är så smarta och bra, men är nog inte ens hälften så smart som Viktor är.
Sebastian anser sig som väldigt smart och han som styrt hela spelet fram tills nu. Det sa han definitivt inte med glimten i ögat som Viktor gör när han kallar sig för grekisk gud. Har Sebbe nån självinsikt?
Alltid trott Nebil var en fin och snäll kille, men falsk utav bara fan, målar upp sig som den gode, men snackar skit om sin dotter. Vem fan gör sånt och framför kamerorna?
Sandra har faktiskt blivit lite bättre, så får be om ursäkt för mitt tidigare inlägg om henne. I början mobbade hon och var störigt bossig, men har tonat ner och visat lite bättre sidor av sig.
Tora verkar snäll, men tyvärr alldeles för tråkig för att vara intressant.
Asiatou har skinn på näsan, men är överdrivet sur för att Viktor inte gett henne den uppmärksamhet som hon tycker hon förtjänar. Alldeles för stolt och verkar även vara långsint. Hoppas hon åker ut snarast.
Nebbas lille vän var ju fin. Antar hans lilla vän inte tar illa upp av att bli kallad det, men ur vår synvinkel såg han nästan ut som Nebbas husdjur. Stilig baddräkt hade han iaf.
Får hoppas den grekiska guden kör ut resten av alla idioter och vinner farmen.