2023-03-15, 05:26
Medlem
NysvenskenAbdullahs avatar
Onsdagens avsnitt:
2023-03-15, 06:43
Medlem
Litet sent men bra:

Lille ko, lille ko
Lille söte koa
Det var ho', det var ho'
Ho' som sket på tinget

Men den referensen går väl Knull-Victor helt förbi?
2023-03-15, 07:12
Medlem

Kommer bara de deltagare som slagits ut i Tinget att komma och titta på finalen?

Tråkigt om inte JC och Sandra G är välkomna bara för att de var tvungna att bryta av hälsoskäl.
2023-03-15, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Tror också att Asiatou blir en av de två som åker ut i morgon.

Den andra är svårare att sia om. Håller naturligtvis tummarna att det blir Sebbe. Men tvivlar. Blir det något om bondepraktikan så vinner Sebbe för han kan den nog utantill nu.
Tora slog både Viktor och Christoffer tidigare så det är inte självklart att hon slås ut i morgon.
Sandra är grym och lär bli svår att slå hon också. Och sedan är det Viktor...

Ska jag gissa så gissar jag att Sebbe klarar sig till semifinal och att det är 50/50 som det heter, hur det går mellan Viktor, Sandra och Tora.

Ja, blir de något fysiskt rakt i genom, då kan Sandra ryka, för hon har ju problem med sin armbåge, därför hon valde kunskap när hon mötte Tora senast.
2023-03-15, 07:26
Medlem
enlevandemans avatar
Kungen av farmen är såklart Viktor. Tror ingen av bitterfittorna som klagar på honom i tråden skulle komma så långt i farmen. Ren och skär avundsjuka för att han har allt tjejer vill ha. Snygg, smart, rolig och spännande.

Festen på torpet med Artin och Christoffer var nog lätt det bästa jag sett i hela mitt liv. Stor humor. Hade mer än gärna velat hänga med dessa 3 grabbar.

Är lite less Sebbe och även Nebil för den delen. De tror de är så smarta och bra, men är nog inte ens hälften så smart som Viktor är.

Sebastian anser sig som väldigt smart och han som styrt hela spelet fram tills nu. Det sa han definitivt inte med glimten i ögat som Viktor gör när han kallar sig för grekisk gud. Har Sebbe nån självinsikt?

Alltid trott Nebil var en fin och snäll kille, men falsk utav bara fan, målar upp sig som den gode, men snackar skit om sin dotter. Vem fan gör sånt och framför kamerorna?

Sandra har faktiskt blivit lite bättre, så får be om ursäkt för mitt tidigare inlägg om henne. I början mobbade hon och var störigt bossig, men har tonat ner och visat lite bättre sidor av sig.

Tora verkar snäll, men tyvärr alldeles för tråkig för att vara intressant.

Asiatou har skinn på näsan, men är överdrivet sur för att Viktor inte gett henne den uppmärksamhet som hon tycker hon förtjänar. Alldeles för stolt och verkar även vara långsint. Hoppas hon åker ut snarast.

Nebbas lille vän var ju fin. Antar hans lilla vän inte tar illa upp av att bli kallad det, men ur vår synvinkel såg han nästan ut som Nebbas husdjur. Stilig baddräkt hade han iaf.

Får hoppas den grekiska guden kör ut resten av alla idioter och vinner farmen.
2023-03-15, 07:31
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Kommer bara de deltagare som slagits ut i Tinget att komma och titta på finalen?

Så brukar det vara.
2023-03-15, 08:07
Medlem
Ganska tråkig finalvecka. Inga direkt överraskningar och rätt tråkiga tävlingar. Känslan av att alla är trött på skiten och vill få det överstökat.
2023-03-15, 08:14
Medlem
maxidos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
De visar hela tiden Harmynts utspel om att han ska vinna hela Farmen. Det brukar inte vara den som vinner som säger liknande saker. Kan man ha sådan tur att han faller på målsnöret?

Hoppas med hela mitt hjärta att så är fallet. Han får fan inte vinna.
2023-03-15, 08:15
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRocks
Dagens avsnitt:

2023-03-15, 08:32
Medlem
Victor e ju fan inte snygg...mest pinsam
2023-03-15, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MillanM
Victor e ju fan inte snygg...mest pinsam
Manliga motsvarigheten till en blond bimbo. Hans flickvän som hälsade på var också blondin.
2023-03-15, 09:17
Bannlyst
Dagens avsnitt:
Senast redigerad av MoppepojkeNr1 2023-03-15 kl. 09:23.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in