2023-03-14, 23:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Någonstans i deltagarnas presentationer - kommer inte ihåg i vilken av alla tidningar - läste jag att han var Fritidspedagog. Det är ett yrke som man enbart kan utbilda sig till på Högskolan dvs 2 års utbildning.
I andra tidningar t ex Hänt m fl har det stått att han arbetar som idrottsledare. Inte lärare utan ledare. För att kunna arbeta inom idrott som ledare brukar föreningar vilja att man har någon form av utbildning och då gärna med pedagogik. Så det är väl inte så konstigt? Att han har en utbildning? Det har de flesta.
Att han har fått arbete inom idrott är inte heller konstigt efter som han tydligen har idrottat själv.

Men jag har aldrig sett någon artikel om att han skulle leva på sitt utseende - vad som nu menas vet jag inte i inlägget men jag utgår ifrån att det kanske syftade till fotomodell? Ja jag vet inte om han extraknäcker som det fast trådsanningar uppstår ju lätt.

Jag försvarar inte Viktor på något sätt men att han skulle leva på sitt utseende är inte hans huvudsyssla som yrke. Inte som det verkar i tidningsartiklarna.

Personligen så ogillar jag Viktor. Han uppvisar stora drag av narcissism. En del skriver psykopat om hans beteende fast det är aningens magstarkt kan jag tycka och det är faktiskt rätt stora skillnader mellan dessa två (narcissist och psykopat) som är personlighetsstörningar som det hette förr, numera heter det visst personlighetssyndrom.
Jag har också läst fritidspedagog i tidningen men det kan vara slarvigt uttryckt för att jobba på fritids. Jag har svårt att se Viktor plugga till tentor, för det måste man väl göra även på en sån slappisutbildning?
2023-03-14, 23:18
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jag har också läst fritidspedagog i tidningen men det kan vara slarvigt uttryckt för att jobba på fritids. Jag har svårt att se Viktor plugga till tentor, för det måste man väl göra även på en sån slappisutbildning?

Man kan kalla all utbildning för slappisutbildning om man vill. Särskilt om man inte är insatt i vad man måste prestera för att få Högskolepoängen med sina tentor och som utgör att du får behålla ditt CSN.
Jag skrev bara vad jag har sett i olika tidningars artiklar och det stod inte att han arbetade på Fritids. Men jag vet en sak i varje fall: numera sedan lång tid tillbaka så anställs man sällan på Fritids utan utbildning heller. Fast det har aldrig stått att han arbetar där heller - som sagt var.

Fast du får väl tro vad du vill om hans yrke och utbildning.
2023-03-14, 23:22
Medlem
picapicans avatar
De visar hela tiden Harmynts utspel om att han ska vinna hela Farmen. Det brukar inte vara den som vinner som säger liknande saker. Kan man ha sådan tur att han faller på målsnöret?
2023-03-14, 23:23
Medlem
Arzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ost.kaka
Tråkigt avsnitt idag, hoppas på bättring imorgon.
Skojar du? Sandra när hon satt på bryggan och flashade sin otroliga rumpa i sina små string var bland det finaste jag sett denna veckan. Dessutom var synen av Nebils kompis badandes i sin baddräkt något av det roligaste jag sett på hela veckan.
2023-03-15, 00:59
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Det var ju en upplevelse att se att Fanta inte var lika blå som Ässi i nyansen, jag har tänkt att hon är för blåskimrande för att kunna vara från just Gambia enligt mina egna antropologiska fördomar, systrarna kanske tillhör olika folk

Ja jäklar vilken utseendemässig kopia Max 52 var av Sandra också, man behöver inte vara närvarande pappa när man ändå är så olik...jag hitta inte ett enda ansiktsdrag (ansiktet utan ansiktsdrag?) som överensstämde, hur ser Sandras morsa ut kan man undra? decenniets MULF?
Man kan konstatera att Sandra är jävligt varm & gullig i sitt beteende, nästan för kvinnlig

Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Frän baddräkt Kommer bli stor på beachen -23.

Med eller utan blygd, Assi sneglar suspekt mycket ner mot Näbbas blågule lille vän
https://imgbox.com/9QUHwXy2 .......mens hans större väns kompenserande med en kul baddräkt försvann helt

Imagine all the people switching baddräkten mot string yohooo
https://imgbox.com/kg7xYNyM Sandras kropp skulle komma fram bättre när
den där dräkten blir våt & tung

"Ingen kan tycka illa om Nicklas, det är därför han är min lille vän och ingen annans"

Förstår du inte att du säger emot dig själv där Nebbil? hela den där meningen är skelögd! årets syftningsfel
Man såg att vår lille vän tyckte att det var cringe, men han var inte en tillräckligt stor person för att driva med Räbba utan slickade glatt i sig av berömmet

Citat:
Ursprungligen postat av MoppepojkeNr1
Sebbes sperma är inte användbart till nått annat än kaminbränsle.

Nej! kakelugn sa jag han tar med sig fillingarna fryspackade förstås
och slänger dom i mormors kakelugn på morgonen efter att han tagit hem Farmen 2023?

Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jag frågar dig. Tacksam för svar.
Jag hänvisar dig till ca 100 skärmbilder som jag laddat upp i tidigare poster

+ Tora enligt kvinnokännaren & leg själavårdaren Moppepojke1
+ Hannah kollade in honom enligt kvinnokännaren & leg sexologen Herr Bökberg (just fan!, det är ju jag)
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-03-15 kl. 01:47.
2023-03-15, 01:22
Medlem
Streethouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litauen
Årets vinnare avslöjades tidigt i denna tråd.

Hur trovärdigt är det då när det lite senare spoilades att en annan var vinnaren.
2023-03-15, 02:31
Medlem
Kellywomans avatar
Yes
2023-03-15, 02:36
Medlem
Dagens avsnitt:

2023-03-15, 02:40
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madmwazel
När Viktor fick kritik i början av säsongen pga Julia-incidenten gick han ut med en timme lång offer-kofta-intervju på youtube och tyckte synd om sig själv.
Någon länkade hans tiktok och när jag bläddrade lite i hans flöde har han nyligen lagt upp en video där han helt bytt taktik, nu är han tillbaka till att han är grekisk gud och kung av farmen. I videon går han i attack mot sina "haters" istället och menar att de är lipsillar.

Kul att han är en sådan patetisk kappvändare som inte på något sätt kan stå för det jag gör eller säger, allt är ett narcissistiskt skådespel. För min del kan vem som helst vinna utom honom, han är inte värd ett öre för sin insats, borde nästan få betala oss tittare någon form av skadestånd för att vi har fått stå ut med honom hela säsongen.
Man orkar inte höra Victor långsamt framföra
det vi redan förstått att han är på väg att yppa i att den grekiska guden är tillbaka

Det var roligt dom 20 första gångerna, men nu börjar det bli lika tröttsamt som allt
prat om kiss & bajs och snopp i den här tråden
2023-03-15, 02:57
Medlem
TheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Yes
Dagens avsnitt:
2023-03-15, 04:19
Medlem
ziggarillens avatar
Citat: