2023-03-14, 23:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Någonstans i deltagarnas presentationer - kommer inte ihåg i vilken av alla tidningar - läste jag att han var Fritidspedagog. Det är ett yrke som man enbart kan utbilda sig till på Högskolan dvs 2 års utbildning.
I andra tidningar t ex Hänt m fl har det stått att han arbetar som idrottsledare. Inte lärare utan ledare. För att kunna arbeta inom idrott som ledare brukar föreningar vilja att man har någon form av utbildning och då gärna med pedagogik. Så det är väl inte så konstigt? Att han har en utbildning? Det har de flesta.
Att han har fått arbete inom idrott är inte heller konstigt efter som han tydligen har idrottat själv.

Men jag har aldrig sett någon artikel om att han skulle leva på sitt utseende - vad som nu menas vet jag inte i inlägget men jag utgår ifrån att det kanske syftade till fotomodell? Ja jag vet inte om han extraknäcker som det fast trådsanningar uppstår ju lätt.

Jag försvarar inte Viktor på något sätt men att han skulle leva på sitt utseende är inte hans huvudsyssla som yrke. Inte som det verkar i tidningsartiklarna.

Personligen så ogillar jag Viktor. Han uppvisar stora drag av narcissism. En del skriver psykopat om hans beteende fast det är aningens magstarkt kan jag tycka och det är faktiskt rätt stora skillnader mellan dessa två (narcissist och psykopat) som är personlighetsstörningar som det hette förr, numera heter det visst personlighetssyndrom.
Jag har också läst fritidspedagog i tidningen men det kan vara slarvigt uttryckt för att jobba på fritids. Jag har svårt att se Viktor plugga till tentor, för det måste man väl göra även på en sån slappisutbildning?
2023-03-14, 23:18
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jag har också läst fritidspedagog i tidningen men det kan vara slarvigt uttryckt för att jobba på fritids. Jag har svårt att se Viktor plugga till tentor, för det måste man väl göra även på en sån slappisutbildning?