Avsnitt 236. Herr D var på hugget och tog nästan programledarrollen. Trevligt att se att han kan leverera.
Om det är något jag ogillar med podden så är det när de snackar filmer. Har aldrig hört talas om filmerna de pratar om, och de bjuder inte på något intressant att säga om dem heller. Känns mest som att de berättar synopsis.
Rätt kul däremot är när de läser upp lyssnarmejl och ger synpunkter. T.ex. när killar mejlar in om sina relationsproblem. Det segmentet uppskattar jag.
Roligt också att Dulny har självdistans. I början av avsnittet, när de skulle prata AfS, så spelade han upp något klipp där han själv kritiseras för att inte ha barn. Säkert möjligt att han spelat samma ljudklipp tidigare i Vita Pillret utan att jag känner till det. Men ändå roligt att han inte tar det som sägs här på så stort allvar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Noshoerning
Ljudkvaliteten är verkligen värdelös i senaste avsnittet. Som om det inte redan var svårt nog att lyssna på två förvuxna 12-åringar (även om jag får känslan av att Dulny sänker sin nivå för lyssnarnas skull, han har ju ändå suttit i riksdagen). Hur klarar folk att lyssna på skiten??
Dulny satt väl aldrig i riksdagen... Han var väl typ sekreterare eller något.