2023-03-14, 00:23
Medlem
ingetbranicks avatar
Nej, nej, Rune, du gör bara bort dig när du ska tjafsa efteråt. Där visar han hur omogen han är. Jag vill ju gilla grabben, men det blir svårt ... Dags att gå vidare, ok?

Rune: "You've got nothing to say to me now?"

Stan: "There is nothing to say." Eller hur?
Citera
2023-03-14, 00:30
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 800kg
Rune visar att han inte är någons bitch, måste ändå respektera honom för det.

Det är ju precis tvärtom, nu framstår han bara som en fjant. Glöm och gå vidare i stället för att älta gammal skåpmat.
Citera
2023-03-14, 00:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Nej, nej, Rune, du gör bara bort dig när du ska tjafsa efteråt. Där visar han hur omogen han är. Jag vill ju gilla grabben, men det blir svårt ... Dags att gå vidare, ok?

Rune: "You've got nothing to say to me now?"

Stan: "There is nothing to say." Eller hur?

Hörde inte sista delen. Tyckte det verkade som att Wawrinka inte kunde komma på nåt att säga. Bara på slutet när det gått nån sekund och Rune gick bort från honom verkade han mumla nåt.

Är inget Rune-fan, men som jag ser det gjorde han rätt. Vad jag såg av deras Parismatch gjorde dansken inget egentligt fel. Dålig förlorarstil då av Fatwrinka att försöka läxa upp honom vid nätet och halvt förstöra hans seger. Sa väl att han var en liten baby, eller vad det var. Det Rune gjorde nu var knappast någon hämnd, utan bara att han markerade att beteendet förra gången inte var ok. Helt rätt av dansken.

Sen är det dock frågan om vad som sker bakom kulisserna, i omklädningsrummet. Att Ruud tydligen störde sig något överdjävligt på honom i FO säger ju kanske en del.
Citera
2023-03-14, 00:50
Medlem
Stan är en lirare, Rune har tiden framför sig men måste mogna - o mamsen måste klippa navelsträngen då blir det bättre för pojken!
Citera
2023-03-14, 00:58
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psonpson
Suck

Citat:
Ursprungligen postat av 800kg
Hörde inte sista delen. Tyckte det verkade som att Wawrinka inte kunde komma på nåt att säga. Bara på slutet när det gått nån sekund och Rune gick bort från honom verkade han mumla nåt.

Är inget Rune-fan, men som jag ser det gjorde han rätt. Vad jag såg av deras Parismatch gjorde dansken inget egentligt fel. Dålig förlorarstil då av Fatwrinka att försöka läxa upp honom vid nätet och halvt förstöra hans seger. Sa väl att han var en liten baby, eller vad det var. Det Rune gjorde nu var knappast någon hämnd, utan bara att han markerade att beteendet förra gången inte var ok. Helt rätt av dansken.

Sen är det dock frågan om vad som sker bakom kulisserna, i omklädningsrummet. Att Ruud tydligen störde sig något överdjävligt på honom i FO säger ju kanske en del.

Rätt klockrent utal då Wawrinka nu vann. Så en liten indirekt känga på att Stan bara var en dålig förlorare förra gången.

Måste nog för första gången i denna forumsdel vara på 800kgs sida (nää då, du vet att jag älskar dig. No homo thou, eller? )
Citera
2023-03-14, 01:03
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psonpson
Jaha, nån som slår över till Joan Baez - Taylor Swift nu?

Har du Eurosport player eller TennisTV? Vill verkligen se Draper mot Murray, och kan fan inte fulstreama från jobbets wifi.

Vad drar annars en sådan stream i mobil GB?
Citera
2023-03-14, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobo909
Har du Eurosport player eller TennisTV? Vill verkligen se Draper mot Murray, och kan fan inte fulstreama från jobbets wifi.

Fulstreama från jobbet skulle jag inte göra heller. Men gött att du ”kan” titta på jobbet. Jag kör tennistv just nu. Kommer gå över till Eurosport lagom till RG. Sen växlar jag nog tillbaka efter US Open. För Australian Open räcker det gott med tablå-tv. Jag tittar bara på kvällsmatcherna där. Och det går bara en kvällsmatch åt gången, så ingen risk att tablå-tv visar en match man inte vill se. Det brukar dessutom inte vara så mycket tour de france och giro ditalia i januari. Men snooker är alltid ett hot.
Citera
2023-03-14, 10:57
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobo909

Draper vann prestigemötet, 7-6 6-2. Lite synd ändå, eftersom jag är nostalgisk och gärna vill se de äldre spelarna som varit uträknade gå långt och utmana de allra bästa igen (Lex Connors, US Open 1991*). Det hade varit kul att se Murray mot Alcaraz. Nåväl, ett möte mellan Draper och Alcaraz är inte dumt det heller. Blir tufft för Wawrinka att spela i dag igen, även om han fick kvällsmatchen mot Sinner. Han hade behövt knyta ihop säcken där i andra set mot danskjäveln för att få välbehövlig vila.

* Det finns en dokumentär om Connors och denna turnering, "This is what they want". Klart sevärd. Visas ibland på C More.
Senast redigerad av ingetbranick 2023-03-14 kl. 10:59.
Citera
2023-03-14, 19:15
Medlem
flippwrs avatar
Peterson Vs Gauff nu på Cmore från Indian Wells!
Citera
2023-03-14, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flippwr
Peterson Vs Gauff nu på Cmore från Indian Wells!
CMoreLive4 dessutom, så jag kan se den linjärt för en gångs skull.

Tyvärr bestraffas vi med svensk kommentering.

Producenten ägnade sig åt lite whitewashing också, negerpappan ersattes med en mer vit man i bild.

Rebecca lyckas bryta i tredje gem och går alltså upp i ledning!

Edit: Maria Strandlund Tomsvik, var är du när man vill ha dig!?

Edit2:

Citat:
Det lät ju bra, men ... Gauff servar nu för första set, 5-2.
På pluskontot hamnar att det var inte Gauff som vann första set överlägset på egen hand, det var Rebecca som förlorade det på massa oturliga missar. Hade saker och ting gått in lite mer så hade hon inte legat efter, utan kanske t.o.m vunnit det. Börjar bollarna gå Rebecca's väg lite mer kan det bli match. Nu 2-0 i andra på väg mot 3-0.

Citat:
Hon vill inte ha dig, hon har redan en fru!
Jag är inte kräsen, jag delar gärna.

Idioten satt tyst hela set-vilan, för att sen börja babbla statistik om andra spelare precis när set 2 skulle börja. Han(vem det nu är) har ju inte Tomsvik's tajming, även om det märks att han försöker efterlikna hennes hyllade kommenteringsteknik med less is more.

Maria får regelbundet ur sig meningar då och då som man njuter verbalt av som om det vore något helt annat man höll på med, sånt lyckas inte denne herre med.

Edit3: 3-0!
Edit4: 4-0 och nu är Rebecca uppe på den nivån hon varit vid som bäst senaste månaden, håller hon sig kvar här kan hon vinna matchen.
Edit5: 5-0! Keep it coming! *gör Bruce Lee-vink med ena handen*
Edit6: Ojojoj, första deuce-utjämningen i sjätte!
Edit7: ..och andra!
Edit8: ..och tredje.
Senast redigerad av pumahunter 2023-03-14 kl. 20:20.
Citera
2023-03-14, 19:44
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pumahunter
Rebecca lyckas bryta i tredje gem och går alltså upp i ledning!

Det lät ju bra, men ... Gauff servar nu för första set, 5-2.

Citat:
Maria Strandlund Tomsvik, var är du när man vill ha dig!?

Hon vill inte ha dig, hon har redan en fru!
Citera
2023-03-14, 20:17
Medlem
Det där borde ju Zverev prova oftare. S+V. Medvedev står så oerhört långt bak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in