Citat:
Ursprungligen postat av
psonpson
Det där borde ju Zverev prova oftare. S+V. Medvedev står så oerhört långt bak.
Citat:
Ursprungligen postat av
ingetbranick
Zverev är tillbaka!
Citat:
Ursprungligen postat av
bingbangbung
Yeees, mycket bra match! Verkar ha fått Medvedev ur balans också... 😀
Ni -- tittar -- på -- fel -- match.
Citat:
Ursprungligen postat av
ingetbranick
Rebecca tog andra set mot Gauff med 6-1

Ska hon förstöra festen?
Människor som gillar att festa på kokosnötter har jag aldrig förstått mig på.
Citat:
Ursprungligen postat av
billigost
Har sett highlights från hennes senaste matcher och hennes forehand är ju utan tvekan bland de bästa på touren just nu. Så fort hon hinner gå runt på forehand-sidan så får hon i princip alltid övertag i duellerna. Topp 15 är ingen omöjlighet innan året är slut.
När hon slutar missa bollar är hon på en nivå just nu så få kan stå emot. Hon borrade just hål med en slagborr genom Gauff i andra med 6-1.
Citat:
Ursprungligen postat av
bobo909
Topp 15 är väl att ta i? Kanske inte borde yttra mig då jag inte sett ett skit, men visst dras man med när pumahunter är så dedikerad och ett hardcore fan.
Blir att offra sig och se matchen mot Gauff.
Hoppas du offrar dig nu!
Citat:
Ursprungligen postat av
ingetbranick
Tyvärr har inte Rebecca hårdheten för att få den kontinuitet som krävs för att klättra så högt på rankingen, det visar hennes skadehistorik.
Om hon håller sig skadefri och har mindre otur med att missa massa bollar så är minst top 20 rimligt som hon spelat senaste månaden under sina starka set. Hon vann just andra mot den 4'de-rankade med 6-1. Första förlorade hon på massa småmissar, det var
inte Gauff som vann det på någon form av överlägsenhet.
Citat:
Ursprungligen postat av
800kg
Ja, att knäcka
kokosnöten blir inte helt lätt.
Kokosnötter är väl till för att knäckas om jag minns rätt från grundskolan.
Nu 3-2 till Rebecca i avgörande, men hon börja missa mer bollar igen. Publiken har börjat heja på Rebecca, det är tamejfaan som i Rocky 4!
Citat:
Во время этой борьбы я увидел много изменений в том, как ты относишься ко мне и как я отношусь к тебе. Вот два парня убивают друг друга, но я думаю, что это лучше, чем двадцать миллионов. Думаю, я пытаюсь сказать, что если я могу измениться, и вы можете измениться, каждый может измениться!
Rocky-rullarna är gråtmaterial to the max!
Edit: 4-2!!
Edit2 Nej. Nej. Nej. Det är ju Rebecca som styr matchen, men just nu i fel riktning.
Edit3: Godnatt.