Reflekterade över att det är en stor porrkategori som innehåller "daiper fetisch" både bland män och kvinnnor.
Har under min tid inom kinkyfalangen stött på några stycker kvinnor som inte har något emot att ha blöjja vid sex eller som tänder på att ha det på sig, just inom age play kategorin.
Reflekterade över att det är en stor porrkategori som innehåller "daiper fetisch" både bland män och kvinnnor.
Har under min tid inom kinkyfalangen stött på några stycker kvinnor som inte har något emot att ha blöjja vid sex eller som tänder på att ha det på sig, just inom age play kategorin.
Har du träffat någon som gillar det?
Har de blöja på sig vid sex? Gör de i blöjan då? Tar de av den innan de har sex eller lirkar de in kuken?
Ja. Hade en kk som gillade att vara liten, typ 3årsålder, hon pissade bara i blöjan och var väl inget som störde mig särskilt.
Använde även napp och drack ur pipflaska.
Hon var rätt vrickad generellt men ställde upp på allt i sängen då hon var extremt undergiven så körde på det.
Jag pratar alltså om en vuxen kvinna i 20årsåldern som gillar ageplay.
när man tittar på kontaktsidor så finns det en hel del kvinnor som gillar age play och söker daddys
dom jag har träffat har i grunden varit väldigt skadade inte bara sexuellt.
Har träffat en och har kontakt med flera. Det går faktiskt att tjäna stora pengar om man är kreativt lagd och nischad mot blöjfetism. Såg nån som skrev sexnoveller med blöjor och ageplay med typ 600 aktiva patreons. Fanns flera som tecknade och drog in ännu mer vilket visar på hur stor den här fetischen är.
Finns även flera webbshoppar med vuxenblöjor med bebisdesign och dylika tillbehör.
Kan tyckts det är rätt nice om en tjej är undergiven och känner skam över att ha blöja som en bebis.
Går inte igång på Littles/Daddys och liknande där man på något sett går ingång på att ha blöja och vara bebis. Det äcklar mig lite faktisk. Det är mycket bättre om tjej känner sig förödmjukad och försöker dölja blöjan och tvingas bete sig som en hjälplös bebis.
Har aldrig stött på någon med en blöjfetish men hoppas att jag gör det någon gång i livet. Själv tänder jag på blöjor men är inte så speciellt intresserad av ageplay. Gillar mest materialet och att kunna känna av att en blöja sitter på min flickvän. Vågar inte gå ut med detta till henne dock för det kan va lite pinsamt och är rädd för vad hon ska tycka😅, hade heller inte haft något emot att ha en på mig!
Har aldrig stött på någon med en blöjfetish men hoppas att jag gör det någon gång i livet. Själv tänder jag på blöjor men är inte så speciellt intresserad av ageplay. Gillar mest materialet och att kunna känna av att en blöja sitter på min flickvän. Vågar inte gå ut med detta till henne dock för det kan va lite pinsamt och är rädd för vad hon ska tycka😅, hade heller inte haft något emot att ha en på mig!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!