Du vill inte vara gullig och säga vem T-rex påstods vara eftersom det sannolikt inte är denna? Vill inte öppna spoilern ifall några skulle vara sanna då det gjort tidigare säsonger tråkiga. Bara den osannolika t-rexen jag är intresserad av ^^
Försöker klura vilka som skulle vara totalt osannolika och är väl typ Kungafamiljen, Zlatan, Thåström jag landar på.
Tror halvt och hoppas lite att de fått med Nils van der Poel.
Känner och känner, har sett honom i olika mediala sammanhang, samt lyssnat en hel del på hans podd om mat. Man skapar sig en uppfattning om folk. Skulle säga att det finns två typer av kändisar:
1. De som ställer upp i Masked Singer, som säljer sig själva på Memmo.me, som är med i Let's Dance osv osv, ex Doggelito, Morgan Alling, Ravelli, Wahlgrens, Tareq, Martin Melin, Glenn Hysén m fl..
2. Och sen har vi den andra skaran av kändisar som har någon form av integritet. Här finns folk som E.J, Joakim Berg, Erik Haag, Lotta Lundgren, Wikingsson, Thåström m fl.
Erik Haag och integritet är väl kanske inte helt rätt konstaterat
Avslöjar någon sig i varje program eller hur är upplägget? Är inte intresserad av programmet i sig men hade varit kul att kolla slutet av varje program för att stämma av mot läckta listan.
Avslöjar någon sig i varje program eller hur är upplägget? Är inte intresserad av programmet i sig men hade varit kul att kolla slutet av varje program för att stämma av mot läckta listan.
I slutet av programmet, då åker en person ut & tar av sig masken. Den som vinner finalen, tar av sig masken sist.
Fått mer info av min kontakt, detta var en arbetslista med alla namn som var tänkt från början, men sen gjordes lite små ändringar.
Så denna lista stämmer till viss del.