2023-03-13, 13:57
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Joe har fått minst 10% av pengarna. Detta enligt Hunter Biden. Ser inga skäl till att misstro detta.

Vi har lärt oss av den stora Bedövande Tystnaden att även du vet om detta. Liksom resten av TDS-kulten.
Så inget om hunter då, lycka till då att få det till Joe, verkar dock som du är i fel tråd för detta.

Men varför all denna substanslöshet och skräpkällor, vi vet ju hur det gått innan när sånt skräp kommit!
Citera
2023-03-13, 13:59
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Så inget om hunter då, lycka till då att få det till Joe, verkar dock som du är i fel tråd för detta.

Men varför all denna substanslöshet och skräpkällor, vi vet ju hur det gått innan när sånt skräp kommit!
Jo, KLyban. Pengarna har först gått till HB som sedan slutsats över pengarna till sin far, exempelvis genom att han betalade överpris för ett av de många hus där Biden gömde hemligstämplade dokument.

Men vi vet ju från den Stora Bedövande Tystnaden att du vet att jag har rätt.
Senast redigerad av Japhy 2023-03-13 kl. 14:06.
Citera
2023-03-13, 14:10
Medlem
klybans avatar
Citat:
Jo, KLyban. Pengarna har först gått till HB som sedan slutsats över pengarna till sin far, exempelvis genom att han betalade överpris för ett av de många hus där Biden gömde hemligstämplade dokument.

Men vi vet ju från den Stora Bedövande Tystnaden att du vet att jag har rätt.
Men utan substans och bara tomma ord om hunter, så kommer precis ingen ske.
Ja, Joe advokater ringde och berätta de hade hittat hemliga dokument, och så föredömligt också, mot ljuga via advokater och säga inga fanns kvar

Men om du mest vill prata om Joe, så är inte riktigt en tråd om hunter rätt ställe för detta.
SÅ när komemr substansen?
Undrar detta då jag nu frågat många ggr, och det du ger mig är INGET, så jag drar slutsatsen du inget har.
Citera
2023-03-13, 15:53
Medlem
Citat:
Min artikel? Det var inte ens jag som postade den. Tag nu din medicin och somna om
Det står om uttalandet i mängder av media. Men du loggade kanske bara in för att visa upp din verklighetsförnekelse. Det är okej, handflatan. Vi vet alla att du tappade det totalt när FBI raidade Bidens bostäder. Måste kännas svårt att dyrka denne mänskliga spillra.

Du kommenterar artikeln i fråga, jag bemöter det du skriver. Vad är så svårt att förstå Jaffamannen, har du missat din medicinering igen.
Citera
2023-03-13, 15:59
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Du kommenterar artikeln i fråga, jag bemöter det du skriver. Vad är så svårt att förstå Jaffamannen, har du missat din medicinering igen.
Nej, du klagade ju bara på källan och kallade det "min artikel", samt drog några infantila förolämpningar riktade mot mig. Inget du skrev hade bäring på mitt inlägg.
För övrigt är ju allt som där står sant. Varför förnekar du verkligheten? Har du tappat det totalt?
Citera
2023-03-13, 16:02
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Men utan substans och bara tomma ord om hunter, så kommer precis ingen ske.
Ja, Joe advokater ringde och berätta de hade hittat hemliga dokument, och så föredömligt också, mot ljuga via advokater och säga inga fanns kvar

Men om du mest vill prata om Joe, så är inte riktigt en tråd om hunter rätt ställe för detta.
SÅ när komemr substansen?
Undrar detta då jag nu frågat många ggr, och det du ger mig är INGET, så jag drar slutsatsen du inget har.
De har alltså hittat bankdokument som ska visa överföringar från CCP till Biden. Där är substansen. Makalöst att du missat detta.
Citera
2023-03-13, 16:23
Medlem
zergrushs avatar
Det är nu två och ett halvt år sedan tråden skapades: Vi väntar väl fortfarande på de utlovade "politiska konsekvenserna" sprungna ur denna (FB) Konspirationer och alternativa teorier-historia, eller hur?
Citera
2023-03-13, 17:31
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Det är nu två och ett halvt år sedan tråden skapades: Vi väntar väl fortfarande på de utlovade "politiska konsekvenserna" sprungna ur denna (FB) Konspirationer och alternativa teorier-historia, eller hur?
Ja, det gått många fredagar nu som saker ska ske med hunter, och det som sker varje gång det är inget alls sker.

Och det slutar alltid med de pratar om annat också, och sånt är talande.
Citera
2023-03-13, 19:17
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:

2.5 år är väl ingenting mot snart 7 år som ni hävdat att Trump stal valet med hjälp av Ryssarna och att han är en Rysk tillgång. Vi väntar tålmodigt på dom politiska konsekvenserna också. Sedan har det väl varit ett tiotal andra skandaler till utan vare sig juridiska eller politiska konsekvenser. Snacka om att åtgången på foliepapper måste vara omfattande för tokvänstern.
Citera
2023-03-13, 19:26
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
2.5 år är väl ingenting mot snart 7 år som ni hävdat att Trump stal valet med hjälp av Ryssarna och att han är en Rysk tillgång.
När det blir lite besvärligt för er så gör ni alltid precis allt ni kan för att byta ämne...
Men för att försöka återgå till frågan menad att avhandlas i tråden: Hur har ni tänkt att det ska bli några "politiska konsekvenser" när denne Hunter Biden överhuvudtaget inte är politiskt aktiv, eller ens medlem i något parti (vad jag vet)...?
Citera
2023-03-13, 19:34
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
När det blir lite besvärligt för er så gör ni alltid precis allt ni kan för att byta ämne...
Men för att försöka återgå till frågan menad att avhandlas i tråden: Hur har ni tänkt att det ska bli några "politiska konsekvenser" när denne Hunter Biden överhuvudtaget inte är politiskt aktiv, eller ens medlem i något parti (vad jag vet)...?

Vad menar du är besvärligt? Hunters Laptop har ju gått från att vara Rysk påverkanoperation (ja det också) till att faktiskt existera. Hunter Biden själv är ju under undersökning för brott.
Det går framåt tycker jag.
Citera
2023-03-13, 20:55
Medlem
Republikanernas utredning av den korrupta Biden-klanen och "The big guy" fortskrider. Extra bonus att Hunters tidigare affärspartner Eric Schwerin börjat samarbeta med utredarna.

Citat:
A top Republican investigator subpoenaed at least one bank for records tied to Hunter Biden business associates as part of the congressman’s efforts to learn more about the business dealings President Joe Biden’s son had with Chinese businessmen.

Rep. James Comer (R-KY), chairman of the House Oversight and Accountability Committee, subpoenaed Bank of America for financial records on three people, including Hunter Biden business associate Rob Walker. The revelation was made in a Monday letter to Comer from Rep. Jamie Raskin (D-MD), ranking member of the committee.
---
Raskin said in his letter that Comer had subpoenaed the bank for “all financial records” from three people — only one of whom, Walker, was named by the Democrat — for the time period from Jan. 20, 2009, to the present. The Democrat said the subpoena was underpinned by Comer’s statement that “by 2017, Biden family members and their associates, including John R. Walker, formed a joint venture with CEFC China executives.”

CEFC was a multibillion-dollar Chinese conglomerate founded by Ye Jianming, a Chinese Communist Party-linked business tycoon who has since disappeared in China but with whom Hunter Biden had attempted to work out numerous deals.
---
Walker was one of the recipients of a May 13, 2017, email from Hunter Biden business partner James Gilliar to himself, Hunter and James Biden, and former Hunter Biden business partner Tony Bobulinski detailing a proposed business deal with CEFC that included a reference to “the big guy” — who Bobulinski says was Joe Biden.
----
Comer is demanding that a Treasury Department official appear for a transcribed interview related to the department’s refusal to hand over suspicious activity reports on Hunter Biden.

He added last month that another former Hunter Biden business associate, Eric Schwerin, is “cooperating” with his committee.
https://www.washingtonexaminer.com/news/justice/comer-subpoenas-bank-records-from-hunter-biden-business-associates
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in