Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Jo, det blir bara snårigare och snårigare för dessa mentalt störda stackare. Jag undrar lite hur det fungerar i verkligheten för dem. Titta på KLybans inlägg här ovan. Ett totalt förnekande av verkligheten, uppblandat med psykotiska dravel, fantasier om att det är jag som skrivit artikeln och de sedvanliga förolämpningarna.
Nåja, vare sig KLyban eller handflatan kan förändra verkligheten och sanningen om Biden-klanens korruption dras sakta men säkert fram i ljuset. Samtidigt som Biden skor sig på mutor från CCP, ältar TDS-kulten sina foliehattsteoroer om Deutch Bank, Trump, statskuppen och Putin. Okej, det är ju bara de mest drabbade som ännu orkar hänga kvar. Vi kan inte förvänta oss mer än detta från särskolevraken KLyban, Granvall och Handflatan.
Allt du skriver där är ju fakta, dock vet vi inte exakt vad den betyder, annat är det att ge "källor" som är substanslösa.
Ni TDS-trumpnissar är bara för roliga, och som inbillar sig nonsens betyder något.
SÅ hur länge ska vi vänta, eller ska det bli som sist inget, och gången före där inget, elelr gången för där inget och inget och åter inget inget inget...., ja jag kan inte ens skriva alla inget vi är uppe i nu,
för ett inlägg kan bara innehålla 10000 tecken.
Så när kommer dessa bevis, eller kommer det som vanligt bara vara skitsnack om Hunter, eller handlar ens detta om hunter, börjar tveka, kanske du är i fel tråd?
Så när komemr det jaffy, denna vecka, denna månad, detta år, detta decennie eller aldrig någonsin

Men erfarenhet med detta berättar att det aldrig kommer, men en sak är säker dock, man kommer påstå det kommer på en fredag och då ska dom avsättas IGEN(Vilket är för tusende gången det aldrig skett.)
Så när får vi reda på detta om hunter?
Börjar bli rätt trött på att höra nu kommer det en sak, oops, inget, sen kommer den en ny sak och oops inget om hunter och vem är det som går och går och aldrig kommer till dörren?, jo jaffy.