2023-03-13, 11:19
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Min artikel? Det var inte ens jag som postade den. Tag nu din medicin och somna om
Det står om uttalandet i mängder av media. Men du loggade kanske bara in för att visa upp din verklighetsförnekelse. Det är okej, handflatan. Vi vet alla att du tappade det totalt när FBI raidade Bidens bostäder. Måste kännas svårt att dyrka denne mänskliga spillra.
Det blir lätt lite snurrigt när hela verkligheten måste filtreras genom en komplicerad trädstruktur av TDS-analys.
Citera
2023-03-13, 12:23
Medlem
klybans avatar
Citat:
Min artikel? Det var inte ens jag som postade den. Tag nu din medicin och somna om
Det står om uttalandet i mängder av media. Men du loggade kanske bara in för att visa upp din verklighetsförnekelse. Det är okej, handflatan. Vi vet alla att du tappade det totalt när FBI raidade Bidens bostäder. Måste kännas svårt att dyrka denne mänskliga spillra.
DU kommenterade den och menade på det var fakta, så inte konstig formulering alls.
Och ja, vi vet skräp cirkulerar i skräpmedia, och sällan jag sett mer innehållslös "artikel" i mitt liv.

Så när ska dessa bevis läggas på bordet?
Låt mig gissa, en fredag?

Du menar när Joe´s advokater ringde och sade de skulle hämta de dokument som Joe hade fått med sig och efter ev livstids som politiker
Inte till någon hjälp för dig här.

En intressant sak om dessa trollfabriker, de klarar aldrig av att hålla igång mer än en konspirationer i taget, ibland kanske två, så antar när fredagen kommer och inget händer IGEN, så hoppar ni till nästa....
Citera
2023-03-13, 12:36
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det blir lätt lite snurrigt när hela verkligheten måste filtreras genom en komplicerad trädstruktur av TDS-analys.
Jo, det blir bara snårigare och snårigare för dessa mentalt störda stackare. Jag undrar lite hur det fungerar i verkligheten för dem. Titta på KLybans inlägg här ovan. Ett totalt förnekande av verkligheten, uppblandat med psykotiska dravel, fantasier om att det är jag som skrivit artikeln och de sedvanliga förolämpningarna.

Nåja, vare sig KLyban eller handflatan kan förändra verkligheten och sanningen om Biden-klanens korruption dras sakta men säkert fram i ljuset. Samtidigt som Biden skor sig på mutor från CCP, ältar TDS-kulten sina foliehattsteoroer om Deutch Bank, Trump, statskuppen och Putin. Okej, det är ju bara de mest drabbade som ännu orkar hänga kvar. Vi kan inte förvänta oss mer än detta från särskolevraken KLyban, Granvall och Handflatan.
Citera
2023-03-13, 12:43
Medlem
klybans avatar
Citat:
Jo, det blir bara snårigare och snårigare för dessa mentalt störda stackare. Jag undrar lite hur det fungerar i verkligheten för dem. Titta på KLybans inlägg här ovan. Ett totalt förnekande av verkligheten, uppblandat med psykotiska dravel, fantasier om att det är jag som skrivit artikeln och de sedvanliga förolämpningarna.

Nåja, vare sig KLyban eller handflatan kan förändra verkligheten och sanningen om Biden-klanens korruption dras sakta men säkert fram i ljuset. Samtidigt som Biden skor sig på mutor från CCP, ältar TDS-kulten sina foliehattsteoroer om Deutch Bank, Trump, statskuppen och Putin. Okej, det är ju bara de mest drabbade som ännu orkar hänga kvar. Vi kan inte förvänta oss mer än detta från särskolevraken KLyban, Granvall och Handflatan.
Allt du skriver där är ju fakta, dock vet vi inte exakt vad den betyder, annat är det att ge "källor" som är substanslösa.
Ni TDS-trumpnissar är bara för roliga, och som inbillar sig nonsens betyder något.

SÅ hur länge ska vi vänta, eller ska det bli som sist inget, och gången före där inget, elelr gången för där inget och inget och åter inget inget inget...., ja jag kan inte ens skriva alla inget vi är uppe i nu, för ett inlägg kan bara innehålla 10000 tecken.

Så när kommer dessa bevis, eller kommer det som vanligt bara vara skitsnack om Hunter, eller handlar ens detta om hunter, börjar tveka, kanske du är i fel tråd?
Så när komemr det jaffy, denna vecka, denna månad, detta år, detta decennie eller aldrig någonsin
Men erfarenhet med detta berättar att det aldrig kommer, men en sak är säker dock, man kommer påstå det kommer på en fredag och då ska dom avsättas IGEN(Vilket är för tusende gången det aldrig skett.)

Så när får vi reda på detta om hunter?
Börjar bli rätt trött på att höra nu kommer det en sak, oops, inget, sen kommer den en ny sak och oops inget om hunter och vem är det som går och går och aldrig kommer till dörren?, jo jaffy.
Citera
2023-03-13, 13:11
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Allt du skriver där är ju fakta, dock vet vi inte exakt vad den betyder, annat är det att ge "källor" som är substanslösa.
Ni TDS-trumpnissar är bara för roliga, och som inbillar sig nonsens betyder något.

SÅ hur länge ska vi vänta, eller ska det bli som sist inget, och gången före där inget, elelr gången för där inget och inget och åter inget inget inget...., ja jag kan inte ens skriva alla inget vi är uppe i nu, för ett inlägg kan bara innehålla 10000 tecken.

Så när kommer dessa bevis, eller kommer det som vanligt bara vara skitsnack om Hunter, eller handlar ens detta om hunter, börjar tveka, kanske du är i fel tråd?
Så när komemr det jaffy, denna vecka, denna månad, detta år, detta decennie eller aldrig någonsin
Men erfarenhet med detta berättar att det aldrig kommer, men en sak är säker dock, man kommer påstå det kommer på en fredag och då ska dom avsättas IGEN(Vilket är för tusende gången det aldrig skett.)

Så när får vi reda på detta om hunter?
Börjar bli rätt trött på att höra nu kommer det en sak, oops, inget, sen kommer den en ny sak och oops inget om hunter och vem är det som går och går och aldrig kommer till dörren?, jo jaffy.
All fakta & alla bevis finns redan tillgängliga. Enbart politisk korruption fördröjer att rättvisa skipas.
Citera
2023-03-13, 13:23
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
All fakta & alla bevis finns redan tillgängliga. Enbart politisk korruption fördröjer att rättvisa skipas.
Nä, vi alla väntar på detta om hunter, så vilken fredag ska det bli denna gång?
Citera
2023-03-13, 13:42
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Nä, vi alla väntar på detta om hunter, så vilken fredag ska det bli denna gång?
Bevisen finns. Att åtal ännu ej väckts beror såklart på Bidens elitism. Du får vänta ett år eller två tills han avgått innan åtalet kommer. Just nu får vi njuta av att bevittna Bidenklanens rykte skamfilas, crackpundaren blir pank och hamnar på bar backe, de spännande debatterna innan primary, där anklagelser lär hela, samt det kommande presidentvalet mellan Trump/deSantis och Biden/Kamala.

Jag förstår att du tycker politisk korruption är ok, men väljarna håller sannolikt inte med. Vi vet alla detta från den Stora Bedövande Tystnaden.
Citera
2023-03-13, 13:44
Medlem
klybans avatar
Citat:
Bevisen finns. Att åtal ännu ej väckts beror såklart på Bidens elitism. Du får vänta ett år eller två tills han avgått innan åtalet kommer. Just nu får vi njuta av att bevittna Bidenklanens rykte skamfilas, crackpundaren blir pank och hamnar på bar backe, de spännande debatterna innan primary, där anklagelser lär hela, samt det kommande presidentvalet mellan Trump/deSantis och Biden/Kamala.

Jag förstår att du tycker politisk korruption är ok, men väljarna håller sannolikt inte med. Vi vet alla detta från den Stora Bedövande Tystnaden.
Varför står jag här med Joe för, det är ju hunter tråden handlar om.
Och innan substans uppdagar sig, så står du där med inget som vanligt.
Citat:
Tack KLyban. Antar att även en blind höna kan hitta ett korn.
Jo, jag vet, deutche bank är fakta, kosntiga möten med putin är fakta osv...
Men skoj du trodde det var annat, men tack för berätta du vet det är nu.

Och tack själv för bekräfta att du vet det med!!!
Senast redigerad av klyban 2023-03-13 kl. 13:48.
Citera
2023-03-13, 13:45
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Allt du skriver där är ju fakta, dock vet vi inte exakt vad den betyder, .
Tack KLyban. Antar att även en blind höna kan hitta ett korn.
Citera
2023-03-13, 13:48
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Varför står jag här med Joe för, det är ju hunter tråden handlar om.
Och innan substans uppdagar sig, så står du där med inget som vanligt.
Kanske för att tråden handlar om de politiska följderna, som rubriken säger. Förstår nu att du inte ens greppat frågeställningen, men det förvånar mig inte. Trist bara att du upplever ett inre tvång att med näbbar och klor försvara en crackrökande pedofil som dessutom är en mutkolv. Hur kunde du hamna så snett, KLyban?
Senast redigerad av Japhy 2023-03-13 kl. 13:55.
Citera
2023-03-13, 13:52
Medlem
klybans avatar
Citat:
Kanske för att tråden handlar om de politiska följderna, som rubriken säger. Förstår nu att du inte ens greppat frågeställningen, men det förvånar mig inte. Trist bara att du upplever ett inre tvång att med näbbar och klor försvara en crackräkande pedofil som dessutom är en mutkolv. Hur kunde du hamna så snett, KLyban?
Så åtala Joe för nått som du har fanatiserat ihop med hunter, även du ser nu hur tokigt det låter

Men varför all substanslöshet, för det berättar för mig att det blir som vanligt och denna fredagen aldrig någonsin kommer.

Är hunter en pedofil nu också, du verkar ha det jobbigt nu med sakligheten, eller ja än mer än vanligt.

Men en sak är säker, med nonsens så kommer du ingenstans.
Citera
2023-03-13, 13:55
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Så åtala Joe för nått som du har fanatiserat ihop med hunter, även du ser nu hur tokigt det låter

Men varför all substanslöshet, för det berättar för mig att det blir som vanligt och denna fredagen aldrig någonsin kommer.

Är hunter en pedofil nu också, du verkar ha det jobbigt nu med sakligheten, eller ja än mer än vanligt.

Men en sak är säker, med nonsens så kommer du ingenstans.
Joe har fått minst 10% av pengarna. Detta enligt Hunter Biden. Ser inga skäl till att misstro detta.

Vi har lärt oss av den stora Bedövande Tystnaden att även du vet om detta. Liksom resten av TDS-kulten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in