2023-03-12, 21:19
Medlem
Först trodde jag att det skulle komma en ny twist och att Artin var tillbaka i tävlingen. Men sedan kom jag på att det ju måste ha varit kossan som skitit på tingets trägolv...eller?
2023-03-12, 21:23
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Först trodde jag att det skulle komma en ny twist och att Artin var tillbaka i tävlingen. Men sedan kom jag på att det ju måste ha varit kossan som skitit på tingets trägolv...eller?
Jag trodde att 1 ensam anhörig skulle komma!

Innan jag började koncentrera mig lite
2023-03-12, 21:25
Medlem
orrecrists avatar
Lite sent me vad fan kom Blondie & Christoffers brud inrullande i en BMW för? Antar dom bor långt iväg och var inbokade på någon kommande anhörighetsdag eller så ville tv4 bara ha med Blondie igen?!
2023-03-12, 21:28
Medlem
TheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoppepojkeNr1
Dagens avsnitt:
Ja, typ så.

Citat:
Dagens Avsnitt:
Ja det stämmer, var när han fick brevet hemifrån som han grät. Sen grät han igen när Christoffer valde honom som storbonde, av brevet när Anna läste.
2023-03-12, 21:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
😂 Hoppas Nebil får ta med sig sin pinne hem… Det är så jävla nördigt att se när promenerar runt med den överallt😂 Han kommer inte kunna hålla balansen utan 😂

Han leker väl att han är Gandalf junior
På köpet så har han säkert blivit helt sned i ryggen och kommer att behöva gå omkring med en krycka sen när han kommer hem för att öht hålla balansen och inte trilla omkull.
2023-03-12, 21:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Jag vill ha Sandras röv nuuu
Här är en liten ihopklipp på sagan om rövets återkomst som jag tror Herr Bökberg kan uppskatta. Glöm inte att sätta på ljudet https://imgur.com/a/2GsWWk2
Senast redigerad av MoppepojkeNr1 2023-03-12 kl. 21:49.
2023-03-12, 21:46
Avslutad
Vad är grejen med att Viktor flippar och är kränkt över att de andra har spelat och gått bakom hans rygg när han själv manipulerat, utnyttjat, ljugit och betett sig som en jäkla skithög genom hela Farmen? Hans beteende har ju varit totalt genomruttet från start men ändå så gapar han högt över att de andra varit "taskiga". Men detta verkar vara ett beteende många knäppisar har. De behandlar alla andra som skit samtidigt som de inte klarar av att få samma sak tillbaka.
2023-03-12, 21:50
Medlem
Viktor kommer tillbaka och berättar sannerligen, eller åtminstone så får han det att låta så. Mycket spännande vecka i antågande.
2023-03-12, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blajan6717
Zebbe vinner farmen!
Det blir nog svårt.
2023-03-12, 21:59
Medlem
Citat:
Eddie: "Jag har några års längre erfarenhet än Viktor och han måste ta till sig av det jag säger, ibland är det viktigt att han får en liten läxa av mig så att han inte agerar utifrån sitt eget huvud."
Sedan sitter han i bänken med Viktor och säger: "Så vad har jag sagt nu Viktor? Upprepa!"
Viktor: "Vi bryr oss inte om Tora denna vecka"
Eddie: "Bra, duktig pojke"

Eddie fick den behandling han förtjänade av Viktor. Även en idiot förstår när han blir förminskad av någon.
Typiskt blatte 😂
2023-03-12, 22:07
Medlem
Vinner Viktor så är Farmen officiellt riggat!. Pinsamt dåligt.
2023-03-12, 22:10
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRocks
Dagens avsnitt, falska råttorna fick mycket tid i rampljuset

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in