2023-03-12, 17:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Var han drogpåverkad? Berätta hur du vet det.

Uppenbart.
Citera
2023-03-12, 17:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Jag tycker vi ska swisha Tweedy så att han lättare kan dra detta vidare.

Jag swishar gärna! Fast jag gör det bara om ja märker att andra gör det,måste vara värt det i slutändan.
Citera
2023-03-12, 17:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Jag swishar gärna! Fast jag gör det bara om ja märker att andra gör det,måste vara värt det i slutändan.

Vi måste hitta rätt gädda som är villig att dra det vidare. Då kan vi lägga de ekonomiska musklerna bakom som krävs. Vi får se vad Tweedy säger. Egentligen så kostar det inget för privatpersoner, men vi kan ju kanske muta honom att gå hela vägen.
Senast redigerad av SvenOlavsen 2023-03-12 kl. 17:43.
Citera
2023-03-12, 17:41
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Wow, du spinner verkligen iväg i ett virrvarr av verklighetsfrånvänt svammel. De som har fru från sydost Asien är väl ändå allt ifrån de som fann kärleken där till de som helt enkelt insåg att deras marknadsvärde bland kvinnorna är högre där. Resten är mest dina egna fördomar som spökar. Helt fascinerad över att du även fick in en pedofil koppling i detta. Väldigt nyfiken på varifrån du fått din biasfyllda data. Har du många barnknullande vänner med fru från Thailand kanske?

...fann kärleken? Herregud.

Det är inga fördomar, den sortens män (sunkig kvinnosyn etc) är väl representerade bland fruimportörerna, det gäller inte alla men majoriteten, definitivt. Att de tycker att prostitution ska avkriminaliseras och legaliseras brukar heller inte vara ovanligt.
Citera
2023-03-12, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
...fann kärleken? Herregud.

Det är inga fördomar, den sortens män (sunkig kvinnosyn etc) är väl representerade bland fruimportörerna, det gäller inte alla men majoriteten, definitivt. Att de tycker att prostitution ska avkriminaliseras och legaliseras brukar heller inte vara ovanligt.
De brukar rösta SD också (sossarna förr så klart) och vara socialt handikappade så det räcker.
Citera
2023-03-12, 17:47
Bannlyst
Citat:
Vi måste hitta rätt gädda som är villig att dra det vidare. Då kan vi lägga de ekonomiska musklerna bakom som krävs. Vi får se vad Tweedy säger. Egentligen så kostar det inget för privatpersoner, men vi kan ju kanske muta honom att gå hela vägen.

Om tillräckligt många swishar är det ju värt det för tweedy eller han ifrån Australien att gå vidare med anmälan.Mest troligt är väl att Tweedy kommer gå vidare,snackat just med min polare som faktiskt är advokat och han tror att Tweedy kan vinna om allt görs på rätt sätt.
Citera
2023-03-12, 17:51
Medlem
Citat:

Och vi alla vet att det inte kommer bli någonting av det där då ni gäddor bara är stora i orden här på Flashback.
Citera
2023-03-12, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Om tillräckligt många swishar är det ju värt det för tweedy eller han ifrån Australien att gå vidare med anmälan.Mest troligt är väl att Tweedy kommer gå vidare,snackat just med min polare som faktiskt är advokat och han tror att Tweedy kan vinna om allt görs på rätt sätt.
Vi tror dig!
Citera
2023-03-12, 17:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Och vi alla vet att det inte kommer bli någonting av det där då ni gäddor bara är stora i orden här på Flashback.

Jag tycker faktiskt det är ni dumplingar som håller på med barnslig kukmätning. Ni talar om att slå gäddor på käften till höger och vänster.
Citera
2023-03-12, 17:59
Medlem
https://dumpen.se/2023/03/08/23257/

Vilken jävla sopa, går ner på knäna och lipar HAHA!
Vem är han? Parin eller något?
Citera
2023-03-12, 18:06
Medlem
Thelonegunmans avatar
Jaha, vad tror ni om gädda nr 200 då? Kommer det bli lite extra festligt jubileet till ära?
Det är dock svårt att slå "köttrosen", bland det mest bisarra jag har sett.
Citera
2023-03-12, 18:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Vi tror dig!

Bra att vi har ditt stöd,swishar du en slant framöver?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in