2023-03-12, 15:39
Medlem
Bidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Han har förmodligen gjort sig omöjlig som hyresgäst på ort efter ort. Hög musik, obetalda hyror och sen detta med förföljandet av barn och yngre tonåringar leder till flytt på flytt och det här kanske var det enda han hittade förra gången han fick flytta. Det är kanske soc som betalar hans flyttningar när han blir vräkt. Förstår inte vem annars som skulle göra det. Risken är kanske stor att han blir uteliggare så småningom. Han ser så urblåst ut i skallen, tomma ögon så att han ska ta sig samman verkar osiktslöst.

Han borde söka vård och låta dem hjälpa honom att ordna upp det här. Om det går.
Vadå menar du att Ludvika skulle vara nåt skit hål eller??
Citera
2023-03-12, 15:45
Medlem
StigEngstroms avatar
Stackars Tweedy. Peakade väl i gymnasiet när han var kung på skolan och mobbare av rang.
Sen sprang åren iväg och dom andra växte upp...
Citera
2023-03-12, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biden
Vadå menar du att Ludvika skulle vara nåt skit hål eller??

Nej. Bara att han gjort sig omöjlig på många andra ställen hos hyresvärdarna. Han verkar vara problematisk så obetalda hyror och hög musik och kanske annat har tvingat honom att flytta runt bara.
Citera
2023-03-12, 16:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Jag är säker på att Dumpen med svans faktiskt tror att det bara är pedofiler och hebefiler som är kritiska mot dem. De kan inte förstå att det finns människor som varken är i behov av lammkött eller billiga sociala poäng. Det händer att jag skrattar rakt ut när de spekulerar i vilka användare som har blivit uthängda, eller att det finns användare som kommer att bli det.

Totalt hjärntvättade.
Citera
2023-03-12, 16:28
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biden
Snacka fan inte skit om Ludvika då!
Ni verkar åtminstone ha sammansvetsad gemenskap i byn, jävlar vilken stämning det var i facebookgruppen efter att anabolfarsan skrev om dottern.
Folk var ute och letade, blockerade vägar, hela skiten.
Citera
2023-03-12, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Stackars Tweedy. Peakade väl i gymnasiet när han var kung på skolan och mobbare av rang.
Sen sprang åren iväg och dom andra växte upp...
Gymnasiet är nog lite väl snällt, han tog sig troligen inte ens genom det. Han peakede i nian, senast.
Citera
2023-03-12, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Vad gör Tweedy ens i en liten bonnhåla som Ludvika? Har han blivit tvångsplacerad där av sociala myndigheter?
Ja.
Citera
2023-03-12, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Precis, och i med att alla frågar efter information om ”gäddorna” så frågar jag nu om någon har information om tuffingarna som hoppade på en ensam drogpåverkad kille? Dessa killar sitter säkert just nu och skryter över vad han har gjort medan de har pappas lilla flicka jämte sig.Frågan är av vad pappa tycker om att hans ”oskyldiga ” dotter hänger med de som langar knark och tror att de är Gudfadern.
Var han drogpåverkad? Berätta hur du vet det.
Citera
2023-03-12, 17:09
Avslutad
Jag tycker vi ska swisha Tweedy så att han lättare kan dra detta vidare.
Citera
2023-03-12, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen

Swish för fortsatt verksamhet som en kontrast till Dumpen? 😂
Citera
2023-03-12, 17:15
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Bättre du swishar pojkarna som förmodligen har förhindrat en större katastrof både för tweedy eller en oskyldig flicka.
Citera
2023-03-12, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Påståendet kommer från den argumentation jag sett och hört från män som importerat barnliknande asiater. Det handlar om män med sunkig syn på både sex och kvinnor samtidigt som de gärna relativiserar mäns sexuella sug efter minderåriga, med minderårigas "fertila" utseende som argument dvs att det är biologiskt korrekt att vilja ligga med barn och tonåringar. Att de både är positiva till importfruar samtidigt som de hatar invandrare är bara grädde på deras sunkmos.

Wow, du spinner verkligen iväg i ett virrvarr av verklighetsfrånvänt svammel. De som har fru från sydost Asien är väl ändå allt ifrån de som fann kärleken där till de som helt enkelt insåg att deras marknadsvärde bland kvinnorna är högre där. Resten är mest dina egna fördomar som spökar. Helt fascinerad över att du även fick in en pedofil koppling i detta. Väldigt nyfiken på varifrån du fått din biasfyllda data. Har du många barnknullande vänner med fru från Thailand kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in