Vittnena i bankomaten har på något sätt marginaliserats eller blivit tystade säger dessa, ligger det något i detta? Borde de inte kommit ut och sett och surrat med folk och snappat upp saker som inte kommit fram i förhör? och vad såg de innan de kom in där
Detta är intressant
https://youtu.be/3Aj_VjUkvWc?t=671 En självklarthet som bör ifrågasättas.
det talas också om att Cp var på plats och var han sprang åt men han var inte gärningsman.
En del kanske tror att han var patsy i ett teatermord eller ett riktigt mord.
Tyder inte det på något, det där skumma att Cp ville träffa familjen strax innan huvudskadan
i så fall kanske inte Lisbet och familjen var med på planerna "christers roll" vilket han ville berätta för han tyckte synd om Lisbet. Sen har jag för mig att en polis sa "vi fick plocka fram christer" (Nässén)
Tänker på att det kan ligga någon sanning i 30 sek och man vill något med 30 sek. Är det en del av sanningen som för första gången börjar komma fram?. Sen har vi postum veritas där man tar fram greken som en hare att locka Palme till att bli skjuten av Aw.
Man fick plocka fram christer som gärningsman alltså säger en polis för att palme skulle bort
detta ligger i linje med det jag såg på swebb tv att palme blivit varnad 2 gånger på ryska ambassaden månaden innan "mordet" och fantasin säger att 3 gången gillt blev han tvingad att gå med på sitt egna teatermord som sen kan ha skett på riktigt. Grunden till att Palme skulle tvingat till detta är att han störde andras affärer. Kanske ställde både partiet och underättelsen upp på tvånget att i hemlighet anordna mordet/treatermordet på vår statsminister. Kanske cp fick testa sina skådespelarvanor kanske föllinge mfl var del i denna teater och var där som arrangörer
Tänker också på de som reste i polisbilen till ryska ambassaden där någon sagt vi har en sådan backup så ni kommer aldrig åt oss.
.