Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2023-03-12, 12:50
Medlem
Skulle verkligen behöva återställa mitt lösenord men inget kommer nör jag begär.

Hoppas på lösning snart.
Citera
2023-03-12, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adjektivet
Skulle verkligen behöva återställa mitt lösenord men inget kommer nör jag begär.

Hoppas på lösning snart.
Märkligt. Jag lät ändra lösenord i dag, till ett jag minns utantill så att jag slipper kolla i ett anteckningsblock, och det fungerade problemfritt för mig.
Jag är lur på att sådant kan krångla om datorn är full med gamla cookies och liknande. Ibland har funktioner krånglat, och när jag städat webbhistoriken så har det plötsligt fungerat.
Kan det vara fallet för dig?
Citera
2023-03-12, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TracyBeaker
Märkligt. Jag lät ändra lösenord i dag, till ett jag minns utantill så att jag slipper kolla i ett anteckningsblock, och det fungerade problemfritt för mig.
Jag är lur på att sådant kan krångla om datorn är full med gamla cookies och liknande. Ibland har funktioner krånglat, och när jag städat webbhistoriken så har det plötsligt fungerat.
Kan det vara fallet för dig?

Jag försöker återställa lösenordet till ett konto jag bara postar med i en viss forumdel. Jag minns inte lösenordet, men det går inte att beställa en länk till e-posten. Står att dne skickas men inget kommer.
Citera
2023-03-12, 14:38
Medlem
Citat:
Jag försöker återställa lösenordet till ett konto jag bara postar med i en viss forumdel. Jag minns inte lösenordet, men det går inte att beställa en länk till e-posten. Står att dne skickas men inget kommer.
Aha, jag missförstod lite. Ber om ursäkt.
Själv har jag aldrig behövt använda den funktionen, så jag vet tyvärr ej vad felet kan vara. Men en moderator kan säkert ge assistans.
Citera
2023-03-28, 11:06
Medlem
Citat:

Precis, och då blir folk tvungna att öppna nya konton och Flashback liksom växer.. hah.

Det är skamligt att ingen fixar det här.
Citera
2023-05-28, 12:27
Moderator
Pontiac-Garages avatar
Inget mejl kommer när lösenord ska återställas. Är detta fixat?
Citera
2023-05-28, 13:56
Moderator
Pontiac-Garages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pontiac-Garage
Inget mejl kommer när lösenord ska återställas. Är detta fixat?

Nu funkar det. Tror jag har hittat felet - det ställs ju numera krav på specialtecken för lösenord, men när jag kopierat in lösenord (i syfte att säkerställa att det var rätt) angavs lösen som felaktigt. Men när jag tog bort @ och skrev in det igen så funkade det.

Så det är troligen något i avläsningen mot ascii-tabellen som ej funkar.

Hoppas denna info kan hjälpa någon.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in