2023-03-12, 09:17
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Stämmer det att personen ni skriver ut vann?

Fattar inte isåfall har ju inte varit främst i omröstningar någonstans?!
Om nu Nicci vann kommer det ifrågasättas kraftigt men återstår att se om så är fallet, Sista omröstningen låg hon näst sist Nicci så Julia/Produktionen har väl premierat henne...
2023-03-12, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Nicci vann love island
Är ju final nu kl 11. Varför skriver du ut det?nåt som läckt på fyllan?
Senast redigerad av granskottet80 2023-03-12 kl. 10:38.
2023-03-12, 11:16
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Är ju final nu kl 11. Varför skriver du ut det?nåt som läckt på fyllan?
Nej det var inte Nicci som vann....
Det var rätt intressant se....
2023-03-12, 11:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nej det var inte Nicci som vann....
Det var rätt intressant se....

Nu spoilade du ju för de som inte sett det var en stel stämning när de som vann fick veta att de vann, de verkade överraskade. Grattis till dom, hoppas det håller för tjejen verkar så kär.
2023-03-12, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Nu spoilade du ju för de som inte sett det var en stel stämning när de som vann fick veta att de vann, de verkade överraskade. Grattis till dom, hoppas det håller för tjejen verkar så kär.

Jag uppfattade de som väldigt chockade! Jag är glad för deras skull, de är väldigt fina ihop!
2023-03-12, 11:47
Medlem
DjPuttes avatar
Nicci är illa omtyckt bland influencers för det hon pysslat med mot folk och annat sedan blev nog sänket Andreas också hur hon gjorde sitt val, Tror hade hon gjort som Celine så hade hon haft den hon ville men hon och valen av kille är väl inte dem mest lyckade...

Att Frida blev runner up det anade man att hon skulle bli då hon letade och letade men till sist infann sig Emil där så hållbart återstår att se, Problemet som Frida har är sin osäkerhet och att kommer det en ny kille framför henne då är den bättre än den hon har!

Adrian & Celine tror det var på tredje par indelningen som han valde henne och efter det så har dem inte släppt varandra utan någonstans så kanske insåg han att Celine var den som hade det han sökte mot dem andra som fanns, Celine det är nog den mest NATURLIGA tjej som varit i Love Island inte mycket till konstgjord person alls utan det är en tjej men fötterna på jorden som hittat den hon älskar så att dem vann kändes rätt naturligt på sitt sätt....

Vilka kommer det hålla för:
Andreas & Nicci nej vad än nu hon säger så lämnar inte hon där hon bor för flytta till Göteborg, Andreas kommer ha tjejer i släptåg för att få han och där kommer hans bad habits fälla han och vara otrogen mot Nicci!

Emil & Frida visst det finns saker som säger detta kan hålla men en hel hög annat säger en motsats också då Frita i Stockholm och Emil i Skåne, Men osvuret är bäst i deras relation allt hänger på Frida så hon inte sin vana trogen ser något annat som hon relaterar till det bättre!

Adrian & Celine ja många säger nej och annat men jag tror ärligt talat dem är de som har bäst förutsättningar att klara av detta förhållande på något sätt, Vi får utvärdera det om 1år men jag tror detta kommer hålla och Celine lär nog få erbjudanden på jobb som hon inte haft tidigare gissar bla en annan Gävle tjej kommer kontakta henne och få henne att promota trucking sidan för tjejer att börja med det...
2023-03-12, 11:54
Medlem
Rätt par vann tycker jag. Grattis och varmt lycka till
2023-03-12, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av net10
Rätt par vann tycker jag. Grattis och varmt lycka till

Håller med 👏🏼
2023-03-12, 11:59
Medlem
Näää så besviken jag blir! Inte rätt par som vann!
2023-03-12, 12:01
Medlem
lunarluddes avatar
Grattis
2023-03-12, 12:30
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Britney12356
Näää så besviken jag blir! Inte rätt par som vann!

Vem skulle annars vinna? Frida som bara för en vecka sedan var osäker på Emil? Eller Nicci som sökte sig till programmet vars plan var att roffa åt sig Adrian? Helt klart värdiga vinnare Adrian och Celine. Det såg mest äkta ut för dom två.
2023-03-12, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Vem skulle annars vinna? Frida som bara för en vecka sedan var osäker på Emil? Eller Nicci som sökte sig till programmet vars plan var att roffa åt sig Adrian? Helt klart värdiga vinnare Adrian och Celine. Det såg mest äkta ut för dom två.

Tycker Nicci och Andreas skulle vinna!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in