2023-03-11, 03:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TheEmpress.
Det känns lite stelt mellan Frida och Emil, allt ska vara så "puttinuttigt". Det är inte så mycket humor eller skoj, bara djupa prat hela tiden med nedtonade lugna röster. Känns lite för "romantiskt" på ett tråkigt sätt.

Känner samma och även att han backar nu när han fått Frida på kroken
2023-03-11, 10:26
Medlem
TheEmpress.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Känner samma och även att han backar nu när han fått Frida på kroken
Jag tyckte att Emil var snygg när han kom in, men efter någon minut så ändrade jag min åsikt jag klarar inte av det där smöriga beteendet. Han verkar ju vara gullig men sådana där killar ger mig lite dåliga vibbar, jag har inga bra erfarenheter gällande sådant beteende.
Avsnittet när de pratade med föräldrarna kunde jag knappt kolla på kalla mig känslokall men att gråta så där mycket över att prata med familjen efter någon vecka ifrån dem framkallade nästan lite kräks i munnen på mig. Det gäller inte bara Emil, det gäller alla deltagare som grät.
2023-03-11, 11:29
Medlem
Så stelt med samtalen "var vi var vs. var vi är" och "vår resa".

2023-03-11, 12:21
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jag tror på Nicci och Andreas, har inget personligt mot Adrian, men intressant hur denna tråden gått från att inte tro på Cedrian till att de är det självklara vinnarparet -intressant ändå! Eller om hans fanbase på insta hittat hit. Och som jag skrivit innan, kul för dom om de vinner. Cheeses ni lever er in i detta lite för mycket , det är ett tv program guys

Haha. Jag tycker du verkar leva in dig i det här programmet minst lika mycket om inte mer.
¨
Inte så brydd vem som vinner men jag hoppas på Adrian och celine, men vinstsumman är inte speciellt stor drygt 300k efter skatt sen dela på två. Men tycker dom båda verkar sympatiska och hoppas på att det funkar i framtiden, hoppas alla i programmets förhållande kommer funka men tyvärr ganska säker på att det inte kommer hålla länge för någon.

Första året jag ser det här, hur går finalen till? Är det tittarna som röstar allt?
Senast redigerad av lunarludde 2023-03-11 kl. 12:26.
2023-03-11, 12:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Haha. Jag tycker du verkar leva in dig i det här programmet minst lika mycket om inte mer.
¨
Inte så brydd vem som vinner men jag hoppas på Adrian och celine, men vinstsumman är inte speciellt stor drygt 300k efter skatt sen dela på två. Men tycker dom båda verkar sympatiska och hoppas på att det funkar i framtiden, hoppas alla i programmets förhållande kommer funka men tyvärr ganska säker på att det inte kommer hålla länge för någon.

Första året jag ser det här, hur går finalen till? Är det tittarna som röstar allt?

Hahah helt ok med mig att du tror det, detta är Flashback … where peoples opinions är ofiltrade

Detta årets produktion verkar gå emot så mycket av original konceptet så vet inte om de har någon tvist. Men ja, det ska vara tittarna som röstar
2023-03-11, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Jag tror att Adrian helt enkelt inte är typen som vill grovhångla eller ha sex i TV.
Inte heller vill han lova något han inte vet säkert att han kan hålla.
Så uppfattar jag honom iaf eftersom jag själv är likadan.

Han är ju äldre också och tänker väl mer rationellt på att Love Island och verkligheten inte är samma sak utan att man får se hur det blir med att få ihop två olika liv.

Andreas och Nicci lever istället i en fantasivärld, de verkar tro att det är lätt att få en lägenhet i Stockholm som han har råd att hyra för hon har nog inte någon koll på det eftersom hon bor hemma i flickrummet.
Har Andreas något "vanligt" jobb eller lever han på att spela hockey?
Jag tror att hon kommer att bli tvungen att flytta till honom om det ska bli något seriöst och Nicci vill ha barn snart, sedan är de fast i en lägenhet med dålig ekonomi.

Sen har Adrian spelat på känslor innan för att komma långt i en tävling så det vore ju inget nytt
2023-03-11, 18:44
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Grattis säger vi till Adrian som alltså lyckats manipulera tillräckligt många för att kamma hem vinsten. Skönt och se att det finns folk här i tråden som minns hur han var i BB där man får följa personen 24/7.

Jo, jag kommer ihåg, allt...
2023-03-11, 18:47
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Sen har Adrian spelat på känslor innan för att komma långt i en tävling så det vore ju inget nytt

2023-03-11, 19:21
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Bara för att du tycker att Madde var underbar så behöver inte Adrian tycka det.
Hon var desperat och BB är ju ett socialt experiment och inget dejtingprogram.
Håller däremot med dig om det andra du skrev.

Verkar inte som han har hittat kärleken i Love Island heller, han och Celine kommer aldrig att fungera, de är på helt olika nivå i livet och lever olika liv.
Hon tyckte ju inte ens att barn var något viktigt.

Haha nej han ville verkligen inte prata om bröllop !

Jag tror att han vill bli nästa Bachelor och på något perverst sätt skulle jag gärna se honom i det programmet då det brukar vara drama där och det är kul att se hur obekväm han blir när han inte kan leva i sin lugna bubbla.

En sak till som är kul är att han tror att Celine är en lugn och skötsam tjej fast hon egentligen är en raggarbrud som åkt kukkarusell (hon har själv sagt att hon inte kommer ihåg hur många hon har haft sex med men minst 40 st.)

Så grattis !

Jag är säkert iaf att vi får se honom i framtiden på Hotell Romantik (svt) fortfarande söka kärleken
Nån som vet vad han gör/jobbar med?
Han säger att han bor i Stockholm men han är skriven i Lund tillsammans med en tjej som heter Amanda.
2023-03-12, 04:22
Medlem
Nicci vann love island
2023-03-12, 04:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Jag tror Adrian gillar Celine mer än hon honom.
Jag tror att Emil gillar Frida med än hon honom.
Tvärtom på adrian annars rätt
2023-03-12, 07:07
Medlem
Stämmer det att personen ni skriver ut vann?

Fattar inte isåfall har ju inte varit främst i omröstningar någonstans?!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in