2023-03-11, 23:40
Medlem
Jagarmiljonernas avatar
Tja, tar studenten nu i år och hatar verkligen min klass. I princip bara två av ca 30-35 pers jag ens gillar lite. Nu när studenten närmar sig hypar alla upp sig själva. Jag känner mest en glädje över att det till slut är över, samt att jag slipper se någon av dessa idioter resten av mitt liv.

Nåväl, inte så sugen på att supa på flak och allt annat. Alla andra är det dock. Ska man bara skita i att dyka upp? Vad hade ni gjort?
Citera
2023-03-11, 23:41
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarmiljonerna
Tja, tar studenten nu i år och hatar verkligen min klass. I princip bara två av ca 30-35 pers jag ens gillar lite. Nu när studenten närmar sig hypar alla upp sig själva. Jag känner mest en glädje över att det till slut är över, samt att jag slipper se någon av dessa idioter resten av mitt liv.

Nåväl, inte så sugen på att supa på flak och allt annat. Alla andra är det dock. Ska man bara skita i att dyka upp? Vad hade ni gjort?

Räcker väl bara med att gå ut och hurra och sedan åka hem?
Citera
2023-03-11, 23:46
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:

Var sann mot dig själv, och vänd festen ryggen. Det är det mest ärliga du kan göra mot dig själv. Så gjorde jag en gång i tiden och det blev inget drama av det. Förmodligen så var dom lika glada att slippa se mig som jag var glad att gå till en fest jag inte ville vara med på. Bara håll huvudet högt och gör som du tycker. Det är ingen större katastrof. Livet bara går vidare utan en studentfest. Ingen Big Deal
Citera
2023-03-11, 23:47
Avslutad
Kunde varit jag som skrev tråden, jag stannade hemma efter mottagningen och flaket var avklarat. Finns inget mer överskattat än att ta studenten i ett land där skolan är ett skämt från förskoleklass till trean på gymnasiet.
Citera
2023-03-11, 23:50
Medlem
Jagarmiljonernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DipsMedSlips
Kunde varit jag som skrev tråden, jag stannade hemma efter mottagningen och flaket var avklarat. Finns inget mer överskattat än att ta studenten i ett land där skolan är ett skämt från förskoleklass till trean på gymnasiet.
Eller hur! Var du med på champagnefrukost osv?
Citera
2023-03-11, 23:51
Medlem
Jagarmiljonernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
Var sann mot dig själv, och vänd festen ryggen. Det är det mest ärliga du kan göra mot dig själv. Så gjorde jag en gång i tiden och det blev inget drama av det. Förmodligen så var dom lika glada att slippa se mig som jag var glad att gå till en fest jag inte ville vara med på. Bara håll huvudet högt och gör som du tycker. Det är ingen större katastrof. Livet bara går vidare utan en studentfest. Ingen Big Deal
Lär bli så, tack för rådet! Hade du ingen studentfest hemma eller dylikt?
Citera
2023-03-11, 23:56
Medlem
Dimaks avatar
Gå på festen, ska du plugga vidare? Ta en annan stad eller en med många mil ifrån dig, du växer som människa. Lycka till!
Citera
2023-03-11, 23:57
Avslutad
Citat:
Eller hur! Var du med på champagnefrukost osv?
Jag var med på den då den anordnades av skolan.
Citera
2023-03-12, 00:00
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Lär bli så, tack för rådet! Hade du ingen studentfest hemma eller dylikt?

Inte när jag gick på gymnasium. Bara när jag gick på högstadiet och några av mina klasskamrater + div löst idiotfolk som dom kände nästan rev lägenheten (som var min) och gick in 100% för att sabba en fin stämning vi hade innan . Det var liksom droppen . Tålamodet tog slut. Med idioter resonerar man inte.
Citera
2023-03-12, 00:01
Medlem
Zaedrewss avatar
Sup till! Det är inte som du kommer behöva se dessa som du hatar någonsin igen i ditt liv. Om du vill säg åt dom att de suger och dylikt men det blir väl mest obekvämt. Men finns inga regler gör som du vill. Från att skada dom givetvis. Säg åt dom att du hatar dom, extremt jävliga människor. Om du vill det.
Citera
2023-03-12, 00:03
Medlem
Idumeas avatar
Jag åkte inte flak, det är ingen som tvingar en.
Citera
2023-03-12, 00:09
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:

Fan vilket mörkt sinne för humor man har när man läser rubriken:
"Hatar min klass och skola, vad göra på studenten?"

Och kommer på det "självklara" svaret:
Skolskjutning!

Bara lite galghumor från min sida.
Nu lever vi som tur är inte i USA, där misantropiska studenter kan ta med sig pappas M16 till plugget och meja ner alla elever.

Men för att vara lite mer seriös:
TS, Ok du hatar alla i klassen, men är det ömsesidigt, dvs hatar alla i klassen dig lika mycket tillbaka?
Om de hatar dig lika mycket så är det kanske lika bra att skita i att fira tillsammans med dem.

Men om de inte hatar dig så tycker jag att du inte har så mycket att förlora på att fira tillsammans med dem.
Kan ju bli kul. Blir det tråkigt/jobbigt så är det bara att sticka därifrån.
Senast redigerad av Bone Collector 2023-03-12 kl. 00:12.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in