2023-03-12, 00:20
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarmiljonerna
Tja, tar studenten nu i år och hatar verkligen min klass. I princip bara två av ca 30-35 pers jag ens gillar lite. Nu när studenten närmar sig hypar alla upp sig själva. Jag känner mest en glädje över att det till slut är över, samt att jag slipper se någon av dessa idioter resten av mitt liv.
Nåväl, inte så sugen på att supa på flak och allt annat. Alla andra är det dock. Ska man bara skita i att dyka upp? Vad hade ni gjort?
När du fått ditt betyg är du fri att göra vad du vill, det är över.
Skit i de andra och gör det du vill med gott samvete.
Du får inga stilpoäng eller plus i kanten för att delta i ett värdelöst fylleslag på ett lastbilsflak med en massa folk du inte vill ha i din närhet.
Om det blir tal om någon sorts klassträff efter några år så behöver du inte skämmas för att inte ens svara på inbjudan, du vet vad du vill och vilka du INTE vill träffa.
Citera
2023-03-12, 01:08
Medlem
Jag hatade varken min klass eller skola men hade ändå skittråkigt på flaket. Det är inte kul att åka flak och det pågår i timmar.
Citera
2023-03-12, 02:30
Medlem
Statsminister2030s avatar
Jag var inte på avslutningen i gymnasiet . Men jag var med och käkade på kvällen. . Tal, ballonger, flak och sån skit var inget för mig . Jag tyckte inte illa om nån i klassen. Men jag och klassföreståndaren drog inte jämt. Men de man gick med i högstadiet var ju mycket närmare. Några av dem hade man ju känt sen sandlådan. Gymnasiet var bara några snubbar man gick med i ett par år. .
Citera
2023-03-12, 03:16
Medlem
thrasherradios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyramida
Jag hatade varken min klass eller skola men hade ändå skittråkigt på flaket. Det är inte kul att åka flak och det pågår i timmar.

Instämmer.
Hade egentligen inget emot någon/något. Men är ingen vidare tradition att kröka på flak. Alla har så höga förväntningar på kvällen så kan inte bli annat än missnöje kring det.
Citera
2023-03-12, 03:55
Medlem
Citat:
Tja, tar studenten nu i år och hatar verkligen min klass. I princip bara två av ca 30-35 pers jag ens gillar lite. Nu när studenten närmar sig hypar alla upp sig själva. Jag känner mest en glädje över att det till slut är över, samt att jag slipper se någon av dessa idioter resten av mitt liv.

Nåväl, inte så sugen på att supa på flak och allt annat. Alla andra är det dock. Ska man bara skita i att dyka upp? Vad hade ni gjort?
Jag hade klätt upp mig och åkt flak. Du behöver inte mingla med dem. Men en obeskrivlig känsla stå där och känna friheten! Händer ju bara en gång, varför ska de hindra din upplevelse?
Sen kan du bestämma med nån du gillar familjemedlem etc att möta upp efter turen. Sen kan ni ju gå på nåt ställe eller sitta i parken el om du inte har fest.
Ps. Utspringet måste väl alla vara med på?
Citera
2023-03-12, 04:06
Medlem
jagluktarketchups avatar
Jag sket i att gå på studenten, jag ogillade också min gymnasieklass. Inget jag har ångrat.
Citera
2023-03-12, 07:54
Medlem
Citat:

Ta dessa två du bara gillar lite, vid tillfälle, och tacka för tiden och önska lycka och välgång i livet. Sen går du ut.
Har du nära och kära som vill hylla dig efter, så ty dig till dom.
Sen går du hem och fokuserar på livet, hero time starts right now.
Citera
2023-03-12, 08:12
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Vad hade ni gjort?

Inte brytt mig ett smack. Jag åkte med på ett flak, helt ointresserad, och det gjorde inte ont. Man behöver inte göra någon stor grej av det åt vare sig det ena eller det andra hållet. Det är varken märkvärdigare eller olidligare än det påstås vara i respektive utkant.
Citera
2023-03-12, 08:25
Medlem
Tog studenten 20 år sedan. Jag har fortfarande inte åkt flak. Vore kanske vettigt att göra det i fem minuter, nu i efterhand. Så hade man inte behövt fundera en minut varje år under tjugo års tid om det vore kul eller ej.
Citera
2023-03-12, 09:27
Bannlyst
Studenten utgör 1 utav i snitt 29 930 dagar om man når medellivslängden i Sverige, dyk upp, hurra och fira sen är det bara att gå vidare….
Citera
2023-03-12, 09:34
Medlem
Citat:

Så du ska förstöra din student bara för att du inte gillar din klass? Du gillar ju två så då kan du väl uthärda. Se det som din plikt för din framtid som pensionär. Nåt att se tillbaka på. Kommer antagligen att vara ett roligare minne än om du sitter hemma och inte gör nåt speciellt.

Ditt val dock. Vad säger dina föräldrar och andra i släkten? Vill de inte fira att du har tagit studenten?!
Citera
2023-03-12, 11:14
Medlem
dwgs avatar
Citat:

Falk är väl inte ett måste.
Ta dina betyg åk och hem och fira
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in