2023-03-11, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Vilken del av samhället skall vi då offra för att täcka kostnaderna för alla pedofiler vi skall sätta i finkan. Skall vi minska på sjukvården, skolan, äldrevården eller polisen.

Jag tänker att de kostnader samhället får till följd av de barn som utsätts för peddo-helvetena lär överstiga kostnader för att låsa in fler pedofiler.

Men min ståndpunkt i den frågan är
att låt det kosta vad det kosta skall, för varje barn vi kan rädda från de här slemmen är jag beredd att betala enormt mycket.
Citera
2023-03-11, 23:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!

Fyfan vad äckligt. Man hörde ju att det var ghettoblattar, som bara letar efter anledningar att få spöa på någon.
Citera
2023-03-11, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Fyfan vad äckligt. Man hörde ju att det var ghettoblattar, som bara letar efter anledningar att få spöa på någon.

Tänk att ghettoblattar kan göra något bra som omväxling
Citera
2023-03-12, 00:11
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ja filmen säger allt. Vittnet som barnet bad om hjälp n'är han förföljde henne var tydlig, de visste inte vem äcklet var då heller, bara att han begick ofredande. Har du bevis för att han "bara raggar"?
Varför ska någon förväntas presentera bevis för att brott inte har begåtts?

Kan du bevisa att du inte har en myskällare där du har en fyraåring?
Citera
2023-03-12, 00:12
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Jo, så tänker jag med. En ursäkt att få slå en svenne. Dessa människor dyrkar själva en riktig pedofil och tillhör en kultur som ser med blida ögon på våldtäkten, så länge det inte är någon i den egna familjen för då måste den stackaren dö. Kvinnosyn åt helvete och barn som gifts bort till äckliga gamla släktingar. De ska ligga jävligt lågt.

Inte för att jag är på Tweedys sida för han är ett lowlife avskum. Men man hör på sättet dessa män pratar att de inte agerar utifrån rättfärdighet, utan efter en dragning till makt och våld.
Citera
2023-03-12, 00:19
Medlem
2n00b4Us avatar
Blev Tweedy attackerad i sitt eget hem?
Citera
2023-03-12, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Tack!

Jag är pacifist och tycker det är synd att det ska bli såhär. Uppmana till att söka vård, tipsa Dumpen för vidare uthängning och kontakta polis vid övertramp må inte vara effektiva sätt att gå tillväga, men det är de verktygen vi har för sådana här kompulsiva as. Att slå någon blodig är att förstöra för Dumpens verksamhet och göra den poänglös. Dessutom kommer dessa tvångstankar inte att kunna bankas eller straffas bort.

Däremot förstår jag helt och hållet reaktionen. Menar inte på något sätt att våldet inte är rättfärdigat. Tweedy är ett äckel och dessutom ett mycket ihärdigt och provocerande sådant. Han måste ha fattat hela tiden att det skulle bli såhär.
Håller med dig, man ska varna för de här idioterna, inte slå dem så de blir någon slags offer, narcissister som det här äcklet ser sig redan som det, missförstådda offer för en pöbel som missunnar dem lite mer rätt än andra att ta för sig av allt, även flickungekropp. Å andra sidan så ville de ha bort en utomböling från byn så det var väl mest effektivt. Han hade utmärkt sig som äckel och börjat varnas för på bygden innan de visste att han var Dumpad.
Citera
2023-03-12, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Blev Tweedy attackerad i sitt eget hem?
Han bodde på vandrarhem, så ja och nej? Illa i vilket fall, även om jag hoppas han sakta ruttnar inifrån och dör av plågor, naturligt.
Citera
2023-03-12, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Varför ska någon förväntas presentera bevis för att brott inte har begåtts?

Kan du bevisa att du inte har en myskällare där du har en fyraåring?
Han frågade mig så jag svarade konkret och frågade tillbaka, eftersom han hävdar inget brott begåtts,. trots filmbevis.
Citera
2023-03-12, 00:24
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Han frågade mig så jag svarade konkret och frågade tillbaka, eftersom han hävdar inget brott begåtts,. trots filmbevis.
Jag ser bara en jobbig person på filmen. Det är inte olagligt att vara jobbig.
Citera
2023-03-12, 00:27
Medlem
mr.demons avatar
Märkligt.

När folk läser om pedofiler, då vill dom att dom ska mördas, få spö. Sen när det händer, och personerna, gissningsvis är invandrare, då är dom djur, babbar osv.
Citera
2023-03-12, 01:04
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Märkligt.

När folk läser om pedofiler, då vill dom att dom ska mördas, få spö. Sen när det händer, och personerna, gissningsvis är invandrare, då är dom djur, babbar osv.
Vem i tråden menar du har uttryckt önskan att gäddorna ska mördas för att sedan fördöma misshandeln pga etnicitet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in