2007-09-17, 14:56
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vill3h

Suddigt men vad sägs?

kan bara gratulera dig och önska dig en trevlig helg
Citera
2007-09-17, 15:13
Medlem
Cocaine Cowboys avatar
Se hit!

Kan ni inte slänga upp lite bilder på hur det ser ut där ni hittar? s¨å man kan se vilken höjd på gräs och lite andra tips, en bild säger fler än 1 000 ord. här där jag bor finns det alla möjliga ängar och hagar golfbanor o.s.v. dock det största problemen är när man skall leta, är att ett hus alltid envist ska ha slagit rötter brevid. Vad säger ni när nån kommer och frågar eller ägaren gör det?

Jag skyllde att jag hade vart full på helgen och genat över hagen och sist jag såg mina bilnycklar var där när jag klättra över stängslen, gubben köpte det iallf!
Citera
2007-09-17, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frazze77
Ser bra ut.....
Din helg E räddad

Tittade iofs bara på första bilden, men det räckte....

Det glädjer mig

Och Cocaine cowboy, jag la upp en bild på min fina äng häromdan om du kollar på sidorna innan
Citera
2007-09-17, 15:38
Bannlyst
Men detta suger ju för mig... Jag flyttade nyligen till eskilstuna och jag vet inte ens vart det finns hagar eller golfbanor...Provade ju torkade toppisar under sommarn och det var jävligt roligt men nu vill jag ju plocka lite själv...Ingen som lära en nybörjare ?
Citera
2007-09-17, 16:08
Medlem
badfisks avatar
Skit i golfbanor. Dom har aldrig gett mig ett skit iaf. Satsa på kohagar, leta i grästovor och runt om halvgammal koskit. Det går inte misslyckas.
Jag gjorde ett försök till förut idag efter att ha läst om killen som hittade ~600st. Jag hittade ca 10st under och brevid en död skata. ROLIGT! tänker inte röra dom. Sen hittade jag 1 som inte levde på ett lik.
Citera
2007-09-17, 16:12
Medlem
euphorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badfisk
Skit i golfbanor. Dom har aldrig gett mig ett skit iaf. Satsa på kohagar, leta i grästovor och runt om halvgammal koskit. Det går inte misslyckas.
Jag gjorde ett försök till förut idag efter att ha läst om killen som hittade ~600st. Jag hittade ca 10st under och brevid en död skata. ROLIGT! tänker inte röra dom. Sen hittade jag 1 som inte levde på ett lik.

Usch ät dom inte!
Citera
2007-09-17, 16:15
Medlem
tobbels avatar
Toppslätskivlingar?

http://img113.imageshack.us/img113/6591/p9170130fo5.jpg
Citera
2007-09-17, 16:16
Medlem
Citat:
Skit i golfbanor. Dom har aldrig gett mig ett skit iaf. Satsa på kohagar, leta i grästuvor och runt om halvgammal koskit. Det går inte misslyckas.
Jag gjorde ett försök till förut idag efter att ha läst om killen som hittade ~600st. Jag hittade ca 10st under och bredvid en död skata. ROLIGT! tänker inte röra dom. Sen hittade jag 1 som inte levde på ett lik.

Inget fel med döda skator, dom smakar gott med lite bbq sås dom också
Citera
2007-09-17, 16:22
Medlem
badfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av euphoria
Usch ät dom inte!
Usch nej!

Citat:
Ursprungligen postat av tobbel
Toppslätskivlingar?

http://img113.imageshack.us/img113/6591/p9170130fo5.jpg
Yes!

Citat:
Ursprungligen postat av rymdrattan
Inget fel med döda skator, dom smakar gott med lite bbq sås dom också
Tss, va har du för adress så ja kan skicka dom till dig.
Citera
2007-09-17, 16:34
Medlem
Citat:
Usch nej!

Yes!

Tss, va har du för adress så ja kan skicka dom till dig.

venusvägen 5 39351 kalmar
Citera
2007-09-17, 17:46
Medlem
Stormorfars avatar
Letade lite idag, hittade 9 st. Först letade jag på ett ställe där jag vet att det finns, där hittade jag 2 st små jävlar. Sen gick jag runt på ett annat ställe på ängen, där hittade jag 7 st fina stora exemplar Ska nog ut igen på onsdag.
Citera
2007-09-17, 18:20
Bannlyst
Ooooh boy! Jag har hittat närmare 1000st snart och är sååååå nöjd. Är nästan för bra för att vara sant alltså.... Måste nästan nypa mig själv för att det känns som att jag drömmer...

Körde återigen ett kok på 30st och gjorde te... Lät de koka 20 minuter som vanligt... Och jag måste återigen säga att "te is the way to go". Blir så jävla mycket shysstare tripp på nått sätt. Antagligen pga att kroppen bara behöver suga upp vätskan istället för att smälta svamparna...

Jag kan knappt bärga mig till nästa helg för jag e så sugen att redan slänga i mig en tripp. Men jag vill ha ut max så därför väntar jag hellre en vecka så toleransen går ner. Min polare däremot har börjat trippa var o varannan dag han har lite svårt att hålla sig... Men men, har man sån tillgång som vi har så kan man....

Håvar lätt in nästan 100st om dagen nu... Jag går en runda på 2-3 timmar om dagen. Börjar nästan bli lite trött på letandet men jag kan ju inte bara lämna kvar godingarna nu när man har hittat denna guldgruva...

Jag misstänker att stället som jag plockar på är helt orört tidigare och därav spridningen och mängderna+ att det är en jävligt stor och gammal hage också...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in