2023-03-11, 14:12
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Därför att Dumpen består av lågutbildat white trash som inte vet vad de pratar om.

Eller för att ”gäddorna” är lågutbildat white trash som är extremt lätta att lura med den repliken?
Citera
2023-03-11, 14:12
Bannlyst
Sara gör inte det hon gör för baaaaaaaaarnens skull utan för att stilla sitt eget hämndbegär.Tror inte hon bryr sig ett skit om unga tjejer eller killar utan det handlar mer om att hon gillar att förstöra för män som egentligen ifrån början aldrig hade tagit kontakt först.
Citera
2023-03-11, 14:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Undrar om tweedy lärde sig läxan nu😄. Men förmodligen inte.

Frågan är om Pundar Sara och Patrik kommer lära sig att pöbel mentalitet inte funkar efter Tweedy fick stryk och när han inom snar framtid anmäler Dumpen och får cash!
Citera
2023-03-11, 14:14
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Om han får skadestånd för detta vilket han mycket väl kan få så är det inget litet skadestånd vi snackar om. Det kan röra sig upp till 100 000 kr minst. Han kan även ha rätten till att stämma var och en som var inblandade i misshandeln.

Citera
2023-03-11, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PundarSara
Frågan är om Pundar Sara och Patrik kommer lära sig att pöbel mentalitet inte funkar efter Tweedy fick stryk och när han inom snar framtid anmäler Dumpen och får cash!

Välkommen du nyreggade. Tweedy kommer inte få en krona. Utredningen är förmodligen redan nerlagd.
Citera
2023-03-11, 14:16
Medlem
mr.demons avatar
Bögens anus måste vara det värsta jag har sett. Man kan ju parkera en bil där.
Citera
2023-03-11, 14:17
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Eller för att ”gäddorna” är lågutbildat white trash som är extremt lätta att lura med den repliken?
Det ena utesluter verkligen inte det andra. Jag är fullständigt medveten om att många av de som hängs ut har mycket låg status.
Citera
2023-03-11, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ludvika-gruppen var intressant att gå in och läsa i. Vi snackar lynchmobb, facklor och högafflar

Att Sara själv går in där och uppmanar till lugn betyder nog att Dumpen är lite nervösa över vad de startat. De borde dock inte vara förvånade. Vad trodde de skulle hända?
Ja jävlar. Men de var ute efter honom innan Dumpen kom, de skickade bilderna på äcklet och bilen till Dumpen, inte tvärt om.

Inte bra, jävla bönder. Men de ville ha bort honom, tydligen hade han varit på många småtjejer den korta tid han bott där och dessutom skrivit äckliga saker och försökt få till träffar med ännu fler.
Citera
2023-03-11, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PundarSara
Sara gör inte det hon gör för baaaaaaaaarnens skull utan för att stilla sitt eget hämndbegär.Tror inte hon bryr sig ett skit om unga tjejer eller killar utan det handlar mer om att hon gillar att förstöra för män som egentligen ifrån början aldrig hade tagit kontakt först.
Välkommen till tråden. Kul att du har hittat ett helt nytt sätt att angripa Dumpen, tur att du inte har exakt samma tråkiga inlägg som alla andra nyreggade konton som försöker stoppa Dumpen.

Dumpen är uppe på #199 gäddor, tror du att du kan vara den som hindrar Dumpen att nå #200?
Citera
2023-03-11, 15:36
Medlem
Jag vet ju att Dumpen på senare tid nästan alltid har dolt gäddornas naken- eller könsbilder, något som jag personligen tycker är tråkigt eftersom det ger mig många skratt att se deras fula organ och misslyckade bilder. I fallet med Köttrosen, napp #199 tycks det då nu plötligt vara okej att publicera en extrem närbild på en gubbes anus helt öppet. Det är så uppenbart att Dumpen vill ha klick och uppmärksamhet, att man visar den här mannens bulliga stjärthål ger givetvis sensation och mer swish. Dumpen.se är absolut inget jag skulle rekommendera till min gamla mor...

Tack Dumpen, ni gjorde min dag! 😂
Citera
2023-03-11, 16:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Majoriteten som misshandlar dom som stöter på unga bryr sig egentligen inte om barnen, dom tänder förmodligen själva på fjortisar. Hade dom inte haft Dumpen för att få utlopp för sitt hat så hade dom varit fotbollshuliganer som slagits på helgerna, eller varit Jihadist eller joinat NMR.

Självklart är det så,alla män tänder på fjortisar innerst inne.När någon annan har chansen är det lätt att hata pga avundsjuka fast sedan när de själva skulle ha chansen har de svårt att hålla händerna borta.

Allt handlar om att de hittat en grupp individer att störa sig på precis som du säger hade de inte hatat på ”Pedofiler” hade de hatar på något annat. Tycker inte denna världen behöver mer hat faktiskt.
Citera
2023-03-11, 16:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Välkommen till tråden. Kul att du har hittat ett helt nytt sätt att angripa Dumpen, tur att du inte har exakt samma tråkiga inlägg som alla andra nyreggade konton som försöker stoppa Dumpen.

Dumpen är uppe på #199 gäddor, tror du att du kan vara den som hindrar Dumpen att nå #200?

Då får man se till att Gädda 200 aldrig kommer. Va kul de skulle vara om dumpen stängdes ner innan nummer 200 hängs ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in