2023-03-11, 11:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Är du säker på att han fick stryk? Låter som han fyllekrockat och slagit fejset i rutan? Minst lika troligt.

Edit: My mistake (men det hade varit troligt) Ludvika har tydligen varit på honom länge och unga tjejer på bygden trackasserade av och rädda för honom sen han kom dit: https://www.facebook.com/groups/UnderbaraLudvika/?locale=sv_SE
Dumpens Sara Nilsson postade ett inlägg där i Ludvika-gruppen för ca 11 timmar sedan där hon vädjade till lokalbefolkningen att INTE använda våld, utan bara iaktta och vara på sin vakt. Eftersom våld som associeras med personer kopplade till Dumpen på sikt kan förstöra deras framtida arbete mot vuxna som söker barn.

Det gick ju sådär...
Senast redigerad av Inget.internet 2023-03-11 kl. 11:42.
Citera
2023-03-11, 11:50
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Är du säker på att han fick stryk? Låter som han fyllekrockat och slagit fejset i rutan? Minst lika troligt.

Edit: My mistake (men det hade varit troligt) Ludvika har tydligen varit på honom länge och unga tjejer på bygden trackasserade av och rädda för honom sen han kom dit: https://www.facebook.com/groups/UnderbaraLudvika/?locale=sv_SE

Ludvika-gruppen var intressant att gå in och läsa i. Vi snackar lynchmobb, facklor och högafflar

Att Sara själv går in där och uppmanar till lugn betyder nog att Dumpen är lite nervösa över vad de startat. De borde dock inte vara förvånade. Vad trodde de skulle hända?
Citera
2023-03-11, 12:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Stämmer påståendet att Tweedy åkt ambulans så finns det självklart en anmälan.

Ludvika är en liten stad i södra Dalarna, kännetecknas av låg utbildningsnivå och en intelligensnivå som motsvarar det. Egentligen är barnsex, incest och djursex något normalt där. Men så även pöbelmentalitet. Därav att Tweedy fått stryk.

Förmodligen vet halva Ludvika redan vad som hänt och vilka som varit inblandade. Bara för polisen att lägga örat mot rälsen och nysta upp det hela.

Problemet som jag ser det är att Poliser över lag är lata och odugliga. Särskilt Dala-polisen har ju visat prov på enastående inkompetens.

Så vi får se... Blir spännande att se hur det utvecklar sig!

Hade jag varit Tweedy hade jag sparat alla kläder ,finns alltid någon form av DNA att hitta särskilt om blod är med i bilden.Hade anmält tjejens ”tuffa” anabola pappa och hans vänner. Även sagt åt Polisen att hålla koll på alla sektmedlemmarna i Facebook gruppen som skriver ”jag kan inte ens skriva här vad jag vill göra”

Sara kommer säkert framöver säga i media att detta beteende är vad hon vill undvika bla bla..fast innerst inne får hon säkert en orgasm av det hela,jävla psyko kärring.
Senast redigerad av 60minuter 2023-03-11 kl. 12:44.
Citera
2023-03-11, 12:38
Bannlyst
Citat:
Misshandel brukar ge 7-8000. Och Dumpen lär knappast blejmas med tanke på hur äcklet uppför sig i hålan.

Nej jag vet en av polare som blev misshandlad för några år sedan och han fick 75 000 kr. Blev påhoppad efter han varit på afterwork. Man kan alltid hoppas Tweedy får ett rejält skadestånd.
Citera
2023-03-11, 12:40
Medlem
ErlingP75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Hade jag varit Tweedy hade jag sparat alla kläder ,finns alltid någon form av DNA att hitta särskilt om blod är med i bilden.Hade anmält tjejens ”tuffa” anabola pappa och hans vänner. Även bett de hålla kolla på alla sektmedlemmarna i Facebook gruppen som skriver ”jag kan inte ens skriva här vad jag vill göra”

Sara kommer säkert framöver säga i media att detta beteende är vad hon vill undvika bla bla fast innerst inne får hon säkert en orgasm av det hela,jävla psyko kärring.

Riktigt bra, blir stolt över Ludvikas försvar av sina invånare. Han fick i mina ögon inte tillräckligt med stryk.
Citera
2023-03-11, 12:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Dumpens Sara Nilsson postade ett inlägg där i Ludvika-gruppen för ca 11 timmar sedan där hon vädjade till lokalbefolkningen att INTE använda våld, utan bara iaktta och vara på sin vakt. Eftersom våld som associeras med personer kopplade till Dumpen på sikt kan förstöra deras framtida arbete mot vuxna som söker barn.

Det gick ju sådär...

Sara vet vad hon måste säga fast innerst inne njuter hon redigt. Patrik lika så,de sitter säkert och skålar med varandra nu någonstans. Kanske dra de en lina tillsammans. Kan se det framför mig att Sara sitter och fnittrar och försöker dölja sin tandlösa käft.
Citera
2023-03-11, 12:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ErlingP75
Riktigt bra, blir stolt över Ludvikas försvar av sina invånare. Han fick i mina ögon inte tillräckligt med stryk.

Jätte tufft att vara flera stycken och attackera en person som inte är sitt sinnes fulla bruk eller kapabel att försvara sig. Det är enda Tweedy är skyldig till är ett misslyckat raggningsförsök.
Citera
2023-03-11, 12:58
Medlem
ErlingP75s avatar
Citat:
Jätte tufft att vara flera stycken och attackera en person som inte är sitt sinnes fulla bruk eller kapabel att försvara sig. Det är enda Tweedy är skyldig till är ett misslyckat raggningsförsök.

Haha sluta ragga dåligt om du ska vara i Dalarna.
Citera
2023-03-11, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ludvika-gruppen var intressant att gå in och läsa i. Vi snackar lynchmobb, facklor och högafflar

Att Sara själv går in där och uppmanar till lugn betyder nog att Dumpen är lite nervösa över vad de startat. De borde dock inte vara förvånade. Vad trodde de skulle hända?

Det verkar som om bygden varit på honom redan för länge sen. Exakt vad som har hänt har jag inte riktigt fått klart för mig. Men om en massa tjejer i en så liten ort klagar på en och samma man så är det klart att en del killar agerar på något sätt i alla fall. Så Dumpen kommer in senare.
Citera
2023-03-11, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrPike
länk?
Nej tyvärr de va på snap, men de går runt en bil på facebook när han sitter blodig
Citera
2023-03-11, 13:19
Avslutad
Citat:
Hade jag varit Tweedy hade jag sparat alla kläder ,finns alltid någon form av DNA att hitta särskilt om blod är med i bilden.Hade anmält tjejens ”tuffa” anabola pappa och hans vänner. Även sagt åt Polisen att hålla koll på alla sektmedlemmarna i Facebook gruppen som skriver ”jag kan inte ens skriva här vad jag vill göra”

Sara kommer säkert framöver säga i media att detta beteende är vad hon vill undvika bla bla..fast innerst inne får hon säkert en orgasm av det hela,jävla psyko kärring.

Majoriteten som misshandlar dom som stöter på unga bryr sig egentligen inte om barnen, dom tänder förmodligen själva på fjortisar. Hade dom inte haft Dumpen för att få utlopp för sitt hat så hade dom varit fotbollshuliganer som slagits på helgerna, eller varit Jihadist eller joinat NMR.
Citera
2023-03-11, 14:08
Medlem
Undrar om tweedy lärde sig läxan nu😄. Men förmodligen inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in