Citat:
Ursprungligen postat av
fido1986
Stämmer påståendet att Tweedy åkt ambulans så finns det självklart en anmälan.
Ludvika är en liten stad i södra Dalarna, kännetecknas av låg utbildningsnivå och en intelligensnivå som motsvarar det. Egentligen är barnsex, incest och djursex något normalt där. Men så även pöbelmentalitet. Därav att Tweedy fått stryk.
Förmodligen vet halva Ludvika redan vad som hänt och vilka som varit inblandade. Bara för polisen att lägga örat mot rälsen och nysta upp det hela.
Problemet som jag ser det är att Poliser över lag är lata och odugliga. Särskilt Dala-polisen har ju visat prov på enastående inkompetens.
Så vi får se... Blir spännande att se hur det utvecklar sig!

Hade jag varit Tweedy hade jag sparat alla kläder ,finns alltid någon form av DNA att hitta särskilt om blod är med i bilden.Hade anmält tjejens ”tuffa” anabola pappa och hans vänner. Även sagt åt Polisen att hålla koll på alla sektmedlemmarna i Facebook gruppen som skriver ”jag kan inte ens skriva här vad jag vill göra”
Sara kommer säkert framöver säga i media att detta beteende är vad hon vill undvika bla bla..fast innerst inne får hon säkert en orgasm av det hela,jävla psyko kärring.