Citat:
Du är som sagt skyddad. Jättebra, Merwinna.Det hör till bilden. Det är extremt ohälsosamt att ha rakat underliv, som tar bort den luftspalt som ska finnas mellan kläderna och den tunna, känsliga huden där, på grund av att fukten annars ansamlas i huden och slemhinnorna och underlättar för svamp och bakterier att växa till sig, samt att det blir irritationer och skav. Stringtrosor gör det ännu värre, eftersom de alltid skaver, och som de brukar vara gjorda av syntetmaterial som stänger in fukt.
Rejäla bomullstrosor upp till naveln?
Önskar inget svar med risk för aspiga utläggningar. Det var ironi för kännedom.
Hårig som satan mellan benen har du redan beskrivit indirekt.
Att du öht skulle ha nån kännedom om detta är därför inte ens möjligt, påståendena om luftspalt är bullshit och det hela säger mer om dig som person.
Du kan dock få 1 poäng för risken med string och skav.
Citat:
På tal om att doppa så måtte den som satt på dig vara sky galen.
Män som önskar detta av sina kvinnor, verkar inte fatta i vilka osunda, såriga, variga, stinkande bakterie- och svamphärdar de stoppar sina... vi slutar där!
Största problemet är väl det som är på din insida. Att du är extremt illvillig och fokuserar på totalt nonsens med felaktiga utläggningar som enbart har effekten att du skämmer ut dig.
Citat:
1. Lotta öppnade dörren några minuter efter kl 05 och hon var insvept i ett täcke.
Ja, man kan sova naken - HELT naken i så fall, eftersom det är underlivet som behöver luftas - men då har man ju ett nattlinne, morgonrock, kimono eller något annat vackert tygstycke vid sängen att svepa in sig i, om man behöver gå upp och öppna dörren... Man öppnar inte i stringtrosor. Grannen kunde ju ha gått förbi också...
2. Följande är väsentligt för ärendet, dvs det som den vedervärdiga psykopaten Martin Jonsson åsamkat henne. Lotta som kämpar för sitt liv men har så svåra hjärnskador att hon sen avlider.
Polis CL:
"Det var stora mängder blod kring kvinnans huvud och jag har aldrig i min 7-åriga poliskarriär sett någon bli så misshandlad i huvudet.
Det gick inte att urskilja några konturer alls i kvinnans ansikte."
"Kvinnan kippade hela tiden efter luft och hennes andning var mycket rosslig."
Polis LO:
"Andningen är i form av rosslingar. Det är låga ljud varje gång hon andas, som om hon gnyr."
Polis DAK:
"Jag går mot huvudet där merparten av blodet finns och ser att huvudet är totalt sönderslaget."
"I min polisiära karriär är skadorna dom värsta sett."
Senast redigerad av develi 2023-03-11 kl. 07:19.
Senast redigerad av develi 2023-03-11 kl. 07:19.