2023-03-10, 19:47
Medlem
Satan, uBlock funkar inte längre på TV4 Play. Finns det nån annan adblocker som funkar så man kan streama på nätterna utan reklam?
2023-03-10, 19:58
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HELIKOPTERPILOTEN
Satan, uBlock funkar inte längre på TV4 Play. Finns det nån annan adblocker som funkar så man kan streama på nätterna utan reklam?
Funkar ännu för mig!
Testa uppdatera sidan.
2023-03-10, 20:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Postalservice
Vissa kanske känner att de kan ge lite försprång haha. Du har rätt i ditt tankesätt givetvis, kan vara så att Tora inte agerat på det sättet längre fram i tävlingen. Nu gjorde hon ju det tidigt och att vara ödmjuk och hjälpsam kan ju även löna sig.

Oavsett, fränt gjort och någon som jag gärna varit polare med
Inget fel på Toras vänlighet, hon är säkert en bra och genuin person. Tråkigt bara att se henne luras av Viktor.
2023-03-10, 20:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TheRocks
Spelar man falskt då är man ej någon värdig vinnare. Bara fegisar som paktar. Många vill ha ut Sebbe, då han är den falskaste i årets säsong. Sebbe är också den falskaste i Farmens historia!

Farmen 2021 då Daniel Tholén vann, den mest värdiga vinnaren! Han är äkta, han sysslade aldrig med fulspel, falskspel & paktande. Många som försökte få ut Danne, han spöade alla som han tävlade mot.

Jag har ej intresse av pensionärprogram. Behåll dessa för dig själv, eller gå in i rätt tråd!
Bättre du håller dig till att diskutera Farmen i denna tråd.
”Spelar man falskt” yada yada yada. Vilka små snöflingor tråden befolkas av.

Alla som är med på Farmen har garanterat sett flera säsonger av Farmen. Alla vet att det paktas och att man ska vara försiktig med att tro på allt folk säger. Det tillhör tävlingen. Paktande är inte fulspel. Fulspel är när man mobbar folk eller som Viktor lurar i nån att man är kär i den.

Paktandet gör att alla har chans att vinna, även äldre, fysiskt svaga osv. Paktande kan ses som en taktik som jämnar ut oddsen mellan de som aldrig skulle ha en chans att vinna om de måste vinna i fysiska kamper och de som har förutsättningarna att vinna fysiska kamper. Hur ska man annars jämna ut oddsen mellan deltagarna?
2023-03-10, 20:40
Avslutad
Sebbe är den enda värdige vinnaren i år. Att man kan vara så avundsjuk när man sitter och ser på tv det förstår jag inte. Vad har ni själva lyckats med…just det.

Sen skriva av sig massa hat på diverse forum. Ynkligt
2023-03-10, 20:47
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Jösses! Det blev skämskudde på det twitterinlägget 🫣
Ja boxning är helt klart inget jag önskar någon människa ska behöva undergå i sitt liv.

Tora väljer Asiato (heter hon väl?) och slår henne och Viktor får de träffa efteråt på Farmen och Tora blir såå glad och Viktor får verkligen tillfälle å ta hand om henne. Viktor vinner hela skiten! Ja det skulle inte förvåna mig det minsta.
Senast redigerad av kubun 2023-03-10 kl. 21:26.
2023-03-10, 20:57
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HELIKOPTERPILOTEN

Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Funkar ännu för mig!
Testa uppdatera sidan.
Det kan inte vara möjligt att U-block funkar längre, har testat i 3 olika webbläsare och uppdaterat sidan, även senaste versionen, samt mailat utvecklarna som inte svarar
2023-03-10, 21:02
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
Ja, jag vet! Det är Torpet Norge som inte sänds i Sverige!
Dom ännu wokare norrmännen verkar lyckas i varje säsong av Farmen Norge att ha hucklemuslimer medverkandes, men Sverige inte haft en enda, vilket jävla mörker! Varför Finns inte Farmen Karelen eller Farmen Danmark?

Den enda som skulle uppskatta om en kvinna täcker sig ända ner på Farmen är väl en sosse som heter Moppepojke 1 och att den kvinnan heter Sandra dvs

Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
den som gillar sandras kill och hockeyröv kan kolla på hennes tiktok
https://www.tiktok.com/@sandraaoder/video/7206014286928416005

påstå inte att hon ser ut som en kvinna bakifrån!
Hon ser ut som en kvinna bakifrån, fast inte naken & framifrån! då spricker illusionen

Kan någon förklara vad en fattigmansko är? förresten, en av Victors smarta nyord
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-03-10 kl. 21:15.
2023-03-10, 21:12
Medlem
Scapulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
är det bara sebastian som inte har tatuering av
säsongs tävlande i farmen?

var finns bild på han?
Det är väl mängder som inte har tatueringar. Christoffer, Artin, Eddie, Assi t. Ex vad jag kan minnas.
2023-03-10, 21:20
Medlem
Citat:
Kan någon förklara vad en fattigmansko är? förresten, en av Victors smarta nyord

Fattigmansko= get.

Inte Viktor som hittat på, det står i Bondepraktikan och har varit en fråga i Tinget. Tror det var mellan Tora och Christoffer.
2023-03-10, 21:22
Medlem
Erki122s avatar
Farmen instagram/Facebook sidor la nyss ut en bild på vem som förlorar tinget nu på på söndag med texten

"känslan när du tror att du har åkt ut men det visar sig att du är klar för final veckan"

Tog ca 5 minuter så var båda inläggen borttagna
2023-03-10, 21:23
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Just det..glömde tala om att jag sökte till just Farmen för sisådär några år sedan och blev antagen.
Tackade nej. Varför då undras det kanske. Jo, för att jag vägrade gå med på TV4:s avtal. Jag är nämligen inte penningkåt.
Utan väldigt smart. Så smart att jag t om skulle kunna lära mej Bondepraktikan utantill och då skulle Sebbe inte haft en chans. Självgod som han är. Over and out!
Vad krävde produktionen att du skulle förstärka för karaktärsdrag? i avtalskontraktet
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-03-10 kl. 21:25.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in