2023-03-10, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jan60
Hur kan du tycka att Viktor är en värdig vinnare? Här är dom fyra första kamperna och hur Viktor presterade:

I borren kom han sist.
I tången vann han med hjälp av fusk.
I balansen kom han sist.
I spettet kom han sist.

Tre (fyra) sistaplatser av fyra är ju inte jätteimponerande.

Viktor fuskade inte alls i tången, lägg ner.
Deltävlingarna betyder heller inget för slutresultatet då det bara semi och final som gäller i slutändan.

Jag har varit inne och läst i denna tråden sen säsongstart och den höll hög klass, fram till för ett par veckor sen när en del bittra typer dök upp.
2023-03-10, 16:49
Medlem
maxidos avatar
Citat:
Hur kan du tycka att Viktor är en värdig vinnare? Här är dom fyra första kamperna och hur Viktor presterade:

I borren kom han sist.
I tången vann han med hjälp av fusk.
I balansen kom han sist.
I spettet kom han sist.

Tre (fyra) sistaplatser av fyra är ju inte jätteimponerande.

Han vann ju dom som var viktigast.
Vad var det han fuskade med i tången då ?

Vinner man när der väl gäller är man en värdig vinnare.
2023-03-10, 17:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
den som gillar sandras kill och hockeyröv kan kolla på hennes tiktok
https://www.tiktok.com/@sandraaoder/video/7206014286928416005

påstå inte att hon ser ut som en kvinna bakifrån!
Måste sänka nivån lite, den får inte skena iväg för högt.

Ja den är verkligen vidrig. Ser ut som en manlig bodybuilder. Det är också hennes största stolthet i livet eftersom att den måste tryckas upp i ansiktet på alla.
Jag tycker hennes pojkvän ser lite bögig ut, han gillar nog att bli knärullad.
2023-03-10, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postalservice
Upplever inte att Viktor skulle fuskat enligt ovanstående inlägg. Var det även fusk när Sebbe bad de andra leta efter nyckeln? Att de inte ansträngde sig är en sak då de missunna honom, men det var inte fusk då heller.

Gå inte in så personligt gentemot Viktor i era påståenden utan se det utifrån hur alla andra hade blivit bedömda.
Det stod ju i uppdraget att Viktor eller JC skulle virka en äggkorg. Gör dom inte det så ska ju inte uppdraget godkännas. Uppdraget var ju till Viktor och JC och inte till Tora.

Du skriver att man ska se det utifrån hur alla andra hade blivit bedömda. Regler är ju till för att följas oavsett vem som gör regelbrott så jag förutsätter att alla blir bedömda lika. Alla andra par har gjort sina uppdrag själva utan att blanda in andra och därmed helt rätt blivit godkända. Viktor var den ende som tog hjälp av andra och därmed skulle inte blivit godkänd.

Det är precis samma sak med Sebbe. Han skulle enligt uppdraget hitta en nyckel. Tar han då hjälp av utomstående så är det ju inte han som hittat nyckeln och därmed ska inte uppdraget godkännas.
2023-03-10, 17:30
Medlem
Bakarettans avatar
Det förekommer otroligt mycket kvinnohat och glåpord om hur deltagarna ser ut i den här tråden.
Själv är jag fruktansvärt vacker. Har en röv som är vältränad och gör sig bra i string.
Jag kan mjölka en ko, mata en gris, rida en häst, utfodra & vattna djur, är inte rädd för spöken eller en ilsken tupp. Jag kan bära vatten, laga otroligt god mat, spika, hamra, bygga, snickra, ro en båt, fiska, rensa fisk, tända en brasa mm.
Men vad jag inte kan är att
bete mej som Viktor, Nebil och Sebastian. Falskhet är det värsta jag vet. De hugger den ena efter den andra i ryggen för en halv miljon. Penningkåta som de är har de gått med på prod.teamets villkor. Jag spyr🤮
2023-03-10, 17:40
Medlem
Bakarettans avatar
Just det..glömde tala om att jag sökte till just Farmen för sisådär några år sedan och blev antagen.
Tackade nej. Varför då undras det kanske. Jo, för att jag vägrade gå med på TV4:s avtal. Jag är nämligen inte penningkåt.
Utan väldigt smart. Så smart att jag t om skulle kunna lära mej Bondepraktikan utantill och då skulle Sebbe inte haft en chans. Självgod som han är. Over and out!
2023-03-10, 18:12
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
Nix, man ser att de tar dem när de packar i ihop på torpet inför sista tävlingarna. Så Viktor har 5 st med sig tillbaka till Farmen.

Du menar väl 4?
Han använde nämligen en i kampen mot Tora
2023-03-10, 18:27
Medlem
Postalservices avatar
Citat:
Det stod ju i uppdraget att Viktor eller JC skulle virka en äggkorg. Gör dom inte det så ska ju inte uppdraget godkännas. Uppdraget var ju till Viktor och JC och inte till Tora.

Du skriver att man ska se det utifrån hur alla andra hade blivit bedömda. Regler är ju till för att följas oavsett vem som gör regelbrott så jag förutsätter att alla blir bedömda lika. Alla andra par har gjort sina uppdrag själva utan att blanda in andra och därmed helt rätt blivit godkända. Viktor var den ende som tog hjälp av andra och därmed skulle inte blivit godkänd.

Det är precis samma sak med Sebbe. Han skulle enligt uppdraget hitta en nyckel. Tar han då hjälp av utomstående så är det ju inte han som hittat nyckeln och därmed ska inte uppdraget godkännas.

Ja får erkänna att du har rätt i ditt utvecklande haha Trots det upplever jag att det inte är så så allvarligt, tycker det är lite humor över det hela, kan vara så att Viktor funnit något slags kryphål.

Men om det är som du påstår att det uttryckligen framgick att JC eller Viktor var de som tvunget skulle virka så förstår jag att man kan bli irriterad över det.
2023-03-10, 18:30
Medlem
TheRockss avatar
Citat:

Sluta hitta på något som ej stämmer.
Stod inget om i uppdraget från storbonden att ej fick ta hjälp av någon annan.

Sandra fattade gåtan direkt & förstod var nyckeln var någonstans men sa inget till Sebbe.
Nebil & Sandra tyckte det var kul en stund att leta åt Sebbe, om Nebil eller Sanda skulle hitta nyckeln då hade ingen av de sagt var den finns. Sebbe fattade tillslut att de andra ej var till någon hjälp.
2023-03-10, 18:33
Medlem
Postalservices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Klart att man hjälper andra i vanliga livet men inte om det är en tävling. Det är ju motsatsen till att tävla. Att ge nån en amulett är ju som en 100-meterslöpare ger konkurrenten en halv sekunds försprång. Klart man ska vara schysst men man ska väl ändå försöka vinna tävlingen?

Vissa kanske känner att de kan ge lite försprång haha. Du har rätt i ditt tankesätt givetvis, kan vara så att Tora inte agerat på det sättet längre fram i tävlingen. Nu gjorde hon ju det tidigt och att vara ödmjuk och hjälpsam kan ju även löna sig.

Oavsett, fränt gjort och någon som jag gärna varit polare med
2023-03-10, 19:02
Medlem
TheRockss avatar
Citat:
Jag ska berätta en hemlighet - detta är en tävling. Ju färre som är kvar, desto mer hårdnar konkurrensen. Ju värre är besluten som måste tas.
Spelar man falskt då är man ej någon värdig vinnare. Bara fegisar som paktar. Många vill ha ut Sebbe, då han är den falskaste i årets säsong. Sebbe är också den falskaste i Farmens historia!

Farmen 2021 då Daniel Tholén vann, den mest värdiga vinnaren! Han är äkta, han sysslade aldrig med fulspel, falskspel & paktande. Många som försökte få ut Danne, han spöade alla som han tävlade mot.

Citat:
Om du vill titta på livet på landet utan tävlingsmoment så är Farmen fel program för dig, titta på Mandelmann eller Ernst.
Jag har ej intresse av pensionärprogram. Behåll dessa för dig själv, eller gå in i rätt tråd!
Bättre du håller dig till att diskutera Farmen i denna tråd.
2023-03-10, 19:24
Medlem
är det bara sebastian som inte har tatuering av
säsongs tävlande i farmen?

Citat:
Ursprungligen postat av MoppepojkeNr1
Måste sänka nivån lite, den får inte skena iväg för högt.

Ja den är verkligen vidrig. Ser ut som en manlig bodybuilder. Det är också hennes största stolthet i livet eftersom att den måste tryckas upp i ansiktet på alla.
Jag tycker hennes pojkvän ser lite bögig ut, han gillar nog att bli knärullad.
var finns bild på han?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in