Citat:
Ursprungligen postat av
Cha-Cha-Boys
Sluta vara så hysterisk Putte! Du älskar Adrian och Celine vi fattar
Citat:
Ursprungligen postat av
Cha-Cha-Boys
Jag tror inte på Cedrian alls. Sen har jag följt Adrian i BB med och han körde ”det ska komma naturligt”-snacket där med, dvs inget han menar utan bara ordbajseri för att förhala ..tror jag iaf! Men jag kan ha fel och håller de ihop efter detta så good for them
Hur vet du vad han menar med dessa ord ?
Kan betyda olika för olka personer.
När han sa bli tillsammans i dagens avsnitt tror jag han menar utanför bubblan i verkliga livet där det fortsätter men jag spekulerar bara 😉 Bara han vet.
Alla är olika hur dom är och alla har olika svårt för att uttrycka sig osv
Men årets säsong ska visst alla vara lika för att duga han för annars hatar man och han är också äldre än dom andra.
Jag såg med BB.
Han gjorde klart för M vart han stod hon förstod inte det.
Visst man kan tycka att det fanns olika saker om man nu ska störa sig på det. Men åter igen vi känner ingen i dessa såpor bara genom att se dom på tv.
Och jag lägger ingen vikt i detta med vem som gör vad för i dessa tv program klart alla vill vinna varför annars ska de ens vara med.
Jag ser saker hos adrian som kan ha med händelser han varit med om eller kan lika väl stämma in på autism dom glr honom till den han är men det gör väll ändå honom till en människa med känslor även om man har svårare att uttrycka dom.
Det har till och med varit hat mot vissa för att dom inte har sex varför måste man ha det?
Och vill tittarna ha det så finns det ju andra ställen att få det.
Varför klarar sig andra deltagare sig så mycket bättre trots att de inte heller är felfria långt ifrån.
Så otroligt trött på allt skitsnack och hat.
Tänk om ni själva blivit utsatta av det , kanske kompis eller erat barn.
Tänk också på att av dessa 43-45 min per dag av de totala 24 timmarna per dygn så vet vi inget och det kan också vara otroligt vinklat.
Röstningen är avslutad bara att vänta på resultatet och trevlig helg på dig/er