2023-03-10, 16:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
https://www.tiktok.com/@milanareci/video/7208675538339171589?q=emil%20renmarker%20ex&t=1678 457181402
Var det något annat du ville ha sagt!

Sluta vara så hysterisk Putte! Du älskar Adrian och Celine vi fattar
2023-03-10, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys

Citat:
Jag tror inte på Cedrian alls. Sen har jag följt Adrian i BB med och han körde ”det ska komma naturligt”-snacket där med, dvs inget han menar utan bara ordbajseri för att förhala ..tror jag iaf! Men jag kan ha fel och håller de ihop efter detta så good for them

Hur vet du vad han menar med dessa ord ?
Kan betyda olika för olka personer.

När han sa bli tillsammans i dagens avsnitt tror jag han menar utanför bubblan i verkliga livet där det fortsätter men jag spekulerar bara 😉 Bara han vet.

Alla är olika hur dom är och alla har olika svårt för att uttrycka sig osv
Men årets säsong ska visst alla vara lika för att duga han för annars hatar man och han är också äldre än dom andra.

Jag såg med BB.
Han gjorde klart för M vart han stod hon förstod inte det.

Visst man kan tycka att det fanns olika saker om man nu ska störa sig på det. Men åter igen vi känner ingen i dessa såpor bara genom att se dom på tv.

Och jag lägger ingen vikt i detta med vem som gör vad för i dessa tv program klart alla vill vinna varför annars ska de ens vara med.

Jag ser saker hos adrian som kan ha med händelser han varit med om eller kan lika väl stämma in på autism dom glr honom till den han är men det gör väll ändå honom till en människa med känslor även om man har svårare att uttrycka dom.

Det har till och med varit hat mot vissa för att dom inte har sex varför måste man ha det?
Och vill tittarna ha det så finns det ju andra ställen att få det.

Varför klarar sig andra deltagare sig så mycket bättre trots att de inte heller är felfria långt ifrån.

Så otroligt trött på allt skitsnack och hat.

Tänk om ni själva blivit utsatta av det , kanske kompis eller erat barn.

Tänk också på att av dessa 43-45 min per dag av de totala 24 timmarna per dygn så vet vi inget och det kan också vara otroligt vinklat.

Röstningen är avslutad bara att vänta på resultatet och trevlig helg på dig/er
2023-03-10, 17:19
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
"Jag har aldrig känt så här förut med någon" nä Nicci, men du kanske inte har varit med i ett program heller med pool, vacker utsikt, fint hus, gratis mat och resor tur och retur och allt vad de innebär. .....

Paradise Hotel nyss.
2023-03-10, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Paradise Hotel nyss.

Jo, men de är inte riktigt samma sak, i Paradise är de ful spel, och du åker ju inte direkt dit för att hitta en partner att leva med hemma. Där gäller de ju att bara hitta någon för att ha chans på vinstsumman. Här ska man ju ändå hitta någon som man fattar tycke för och förhoppningsvis kan fortsätta sin resa hemma i Sverige tillsammans och kör man ful spel blir man straffad av tittarna
2023-03-10, 17:51
Medlem
TheEmpress.s avatar
Det känns lite stelt mellan Frida och Emil, allt ska vara så "puttinuttigt". Det är inte så mycket humor eller skoj, bara djupa prat hela tiden med nedtonade lugna röster. Känns lite för "romantiskt" på ett tråkigt sätt.
2023-03-10, 18:09
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:

Och vi fattar du hatar Adrian, har du nått personligt agg mot han? Du skrev tidigare att du inte tror på Celine och adrian? Måste ställa en fråga till dig, Tror du på dom andra paren Frida och emil och Nicci och Andreas? Dagens avsnitt var det mest manusstyrda sälja in sig programmet jag någonsin sett, det är första säsongen jag ser av det här.
2023-03-10, 18:11
Medlem
lunarluddes avatar
Enligt rykten är vinnarna tyvärr
enligt bekanta till en av dom. Vet dock ej om det stämmer men skulle tro det.
2023-03-10, 18:46
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Enligt rykten är vinnarna tyvärr
enligt bekanta till en av dom. Vet dock ej om det stämmer men skulle tro det.
Inte ett dugg förvånad om detta är vinnarna för dem har lobbat hårt för hon en längre tid både i produktionen och på sociala medier, Så nej inte ett dugg förvånad av det hela tyvärr!
2023-03-10, 19:16
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missen24
Hur vet du vad han menar med dessa ord ?
Kan betyda olika för olka personer.

När han sa bli tillsammans i dagens avsnitt tror jag han menar utanför bubblan i verkliga livet där det fortsätter men jag spekulerar bara 😉 Bara han vet.

Alla är olika hur dom är och alla har olika svårt för att uttrycka sig osv
Men årets säsong ska visst alla vara lika för att duga han för annars hatar man och han är också äldre än dom andra.

Jag såg med BB.
Han gjorde klart för M vart han stod hon förstod inte det.

Visst man kan tycka att det fanns olika saker om man nu ska störa sig på det. Men åter igen vi känner ingen i dessa såpor bara genom att se dom på tv.

Och jag lägger ingen vikt i detta med vem som gör vad för i dessa tv program klart alla vill vinna varför annars ska de ens vara med.

Jag ser saker hos adrian som kan ha med händelser han varit med om eller kan lika väl stämma in på autism dom glr honom till den han är men det gör väll ändå honom till en människa med känslor även om man har svårare att uttrycka dom.

Det har till och med varit hat mot vissa för att dom inte har sex varför måste man ha det?
Och vill tittarna ha det så finns det ju andra ställen att få det.

Varför klarar sig andra deltagare sig så mycket bättre trots att de inte heller är felfria långt ifrån.

Så otroligt trött på allt skitsnack och hat.

Tänk om ni själva blivit utsatta av det , kanske kompis eller erat barn.

Tänk också på att av dessa 43-45 min per dag av de totala 24 timmarna per dygn så vet vi inget och det kan också vara otroligt vinklat.

Röstningen är avslutad bara att vänta på resultatet och trevlig helg på dig/er

Jag tror att Adrian helt enkelt inte är typen som vill grovhångla eller ha sex i TV.
Inte heller vill han lova något han inte vet säkert att han kan hålla.
Så uppfattar jag honom iaf eftersom jag själv är likadan.

Han är ju äldre också och tänker väl mer rationellt på att Love Island och verkligheten inte är samma sak utan att man får se hur det blir med att få ihop två olika liv.

Andreas och Nicci lever istället i en fantasivärld, de verkar tro att det är lätt att få en lägenhet i Stockholm som han har råd att hyra för hon har nog inte någon koll på det eftersom hon bor hemma i flickrummet.
Har Andreas något "vanligt" jobb eller lever han på att spela hockey?
Jag tror att hon kommer att bli tvungen att flytta till honom om det ska bli något seriöst och Nicci vill ha barn snart, sedan är de fast i en lägenhet med dålig ekonomi.
2023-03-11, 00:57
Medlem
Adrian verkar ändå ganska ok… bryr mig inte ett jota vad han gjorde eller inte gjorde på BB som är en extremt udda såpa. Trist om Nicci som verkligen inte känns sympatisk efter vad jag har sett här vinner med Andreas.

Jag tror egentligen inte på någon relation här. De känns så mycket i en bubbla allihop. I det avseendet kan nog ändå Adrians och Celines lite mer relaxade attityd vara bättre. De andra två paren är så mycket i en bubbla att det är ingen som vet vad som är semesterflirt eller inte. Frida tror jag inte kommer att vara kvar med fyrtornet Emil när det här är slut.

Men love island är ett svårt koncept. Man blir vansinnigt trött på programmet. Det är en oerhörd fördel för de paren som bildas tidigt med de ursprungliga deltagarna. Det var det som var lite kul förra säsongen att ett par som kom senare tog hem det.

I varje fall skönt att Wilma har åkt ut. Red flags och Icks är direkt obehagliga ord och om det nu skall användas så bör det inte vara så slentrianmässigt.
2023-03-11, 03:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Och vi fattar du hatar Adrian, har du nått personligt agg mot han? Du skrev tidigare att du inte tror på Celine och adrian? Måste ställa en fråga till dig, Tror du på dom andra paren Frida och emil och Nicci och Andreas? Dagens avsnitt var det mest manusstyrda sälja in sig programmet jag någonsin sett, det är första säsongen jag ser av det här.

Jag tror på Nicci och Andreas, har inget personligt mot Adrian, men intressant hur denna tråden gått från att inte tro på Cedrian till att de är det självklara vinnarparet -intressant ändå! Eller om hans fanbase på insta hittat hit. Och som jag skrivit innan, kul för dom om de vinner. Cheeses ni lever er in i detta lite för mycket , det är ett tv program guys
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2023-03-11 kl. 03:34.
2023-03-11, 03:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Inte ett dugg förvånad om detta är vinnarna för dem har lobbat hårt för hon en längre tid både i produktionen och på sociala medier, Så nej inte ett dugg förvånad av det hela tyvärr!

Cedrian kommer vinna, hur kan de annars ha ca 2-3000 mer likes på senaste inlägget? Blir glad om Nicci och Andreas vinner men har svårt att se det
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2023-03-11 kl. 03:40.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in