2023-03-10, 12:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Missen24
Missade du att Adrian sa att Celine och han hade en inplanerad resa redan och så långt fram som i september?
De kanske inte har behovet av att sälja in sig.

Oavsett så vet i tusan om paren som gör sitt påstådda förhållande till en anställningsintervju se mig och oss vi är bäst så mycket bättre.

För att man inte lovar att man ska flytta ihop direkt, förlova sig och skaffa barn.

Mycket blir nytt hemma i Sverige och mycket ska man möta och lära sig om varandra i den riktiga vardagen.

Jag tror inte på Cedrian alls. Sen har jag följt Adrian i BB med och han körde ”det ska komma naturligt”-snacket där med, dvs inget han menar utan bara ordbajseri för att förhala ..tror jag iaf! Men jag kan ha fel och håller de ihop efter detta så good for them
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2023-03-10 kl. 12:57.
2023-03-10, 13:16
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missen24
Missade du att Adrian sa att Celine och han hade en inplanerad resa redan och så långt fram som i september?
De kanske inte har behovet av att sälja in sig.

Oavsett så vet i tusan om paren som gör sitt påstådda förhållande till en anställningsintervju se mig och oss vi är bäst så mycket bättre.

För att man inte lovar att man ska flytta ihop direkt, förlova sig och skaffa barn.

Mycket blir nytt hemma i Sverige och mycket ska man möta och lära sig om varandra i den riktiga vardagen.
Tror nog dem har varit tillsammans ett tag utan att dem behöver titulera sig det öppet liksom och sälja in det hela efter vad tex Lisa & Kevin sagt samt Ike & Bella, Känslan är mer att dem har dragit jackpoten redan tillsammans att pengarna är rätt oväsentliga..

Det hörde jag också att dem skulle ut och resa i September så inte sitter dem och planerar utan någon anledning alls, Samt han sade vid något tillfälle också han hade inte varit till Polen på ett tag pga läget med kriget så han hade inte sett Mormor & morfar och kusinerna....
2023-03-10, 13:52
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyGodknows
HUR kan man sitta på tv efter 7 veckor instängda -säga att man är kära
-säga att man snart ska säga ”de tre orden” till varandra
- att man flytta ihop
- skaffa barn
- planera sitt bröllop
Som Nicci och Andreas..
…när man aldrig har vandrat EN enda dag tillsammans i den verkliga vardagen och praktiskt taget inte känner varandra i det verkliga livet? Snacka om att dra på ALLT man har för att tittarna ska tänka att de ska leva lyckliga i alla sina dagar. Är verkligen folk så dumma?
De tycker säkert mycket om varandra i den bubblan de har levt i nu ett tag men de behöver inte ta i så de spricker haha.

Du glömmer att dom spenderar 24/7 med varandra i just 7 veckor, vilket man inte gör i verkliga livet till en början. Det är inte konstigt att man då utvecklar känslor och blir kär.
2023-03-10, 13:55
Medlem
Kanske redan påtalats men det är ett tiotal-tjejer som gjort videos på TikTok o gått ut med att de dejtat Emil innan programmet inget konstigt att man har ex sen tidigare men ser så komiskt ut när massa tjejer gaddat ihop sig o startat en egen trend om Emil, han var tydligen ”kär” i en annan tjej dagen innan han åkte ner till Karibien, riktig Casanova haha. Kanske inte jättekul att mötas av det så fort man kommer ut ur huset

För övrigt hoppas jag nog på Adrian och Celine. Adrian är tråkig men det är något med Andreas jag inte gillar.. och något som stör mig med det faktum att Nicci alltid jagat fame och bara har ex som är c-kändisar. Frida ser ut som en ängel men är även hon lite småtråkig tycker jag.
2023-03-10, 13:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av raggmunkaren
Kanske redan påtalats men det är ett tiotal-tjejer som gjort videos på TikTok o gått ut med att de dejtat Emil innan programmet inget konstigt att man har ex sen tidigare men ser så komiskt ut när massa tjejer gaddat ihop sig o startat en egen trend om Emil, han var tydligen ”kär” i en annan tjej dagen innan han åkte ner till Karibien, riktig Casanova haha. Kanske inte jättekul att mötas av det så fort man kommer ut ur huset

För övrigt hoppas jag nog på Adrian och Celine. Adrian är tråkig men det är något med Andreas jag inte gillar.. och något som stör mig med det faktum att Nicci alltid jagat fame och bara har ex som är c-kändisar. Frida ser ut som en ängel men är även hon lite småtråkig tycker jag.

Ja och det sprids av alla Cedrian fans eftersom Emil och Frida är det största hotet 😂 Röstningen är redan avklarad och det ska bli kul att se vem som vinner
2023-03-10, 14:18
Medlem
1c9r5s avatar
Jag tror Adrian gillar Celine mer än hon honom.
Jag tror att Emil gillar Frida med än hon honom.
2023-03-10, 15:07
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Ja och det sprids av alla Cedrian fans eftersom Emil och Frida är det största hotet 😂 Röstningen är redan avklarad och det ska bli kul att se vem som vinner
https://www.tiktok.com/@milanareci/video/7208675538339171589?q=emil%20renmarker%20ex&t=1678 457181402
Var det något annat du ville ha sagt!
2023-03-10, 15:11
Medlem
"Jag har aldrig känt så här förut med någon" nä Nicci, men du kanske inte har varit med i ett program heller med pool, vacker utsikt, fint hus, gratis mat och resor tur och retur och allt vad de innebär. Till och med en blind hade kunnat bli kär när man får leva så. Så snälla spara de tills ni kommit hem och umgåtts i 1år typ, jag hoppas, men jag tror inte du är lika kär längre, visst nu har Andreas sagt att han vill flytta upp till Stockholm, så de underlättar lite så man slipper de tjafset. Men när du får tvätta hans kalsonger varje vecka, när han tagit fel tandborste, inte fällt ner toa locket, och rakat sig så de ligger hår i handfatet, återkom då och säg att du är lika kär fortfarande. Och när Adrian säger att "vi drar på en ny resa i september" ta det med en rejäl nypa salt, fråga grabbarna grus haha. Nej Andreas du "älskar" inte Nicci! missbruka aldrig de ordet, du älskar maten, du älskar utsikten och ett par vackra ögon och "host" vinstsumman. Som jag skrev, ge de minst 1 år hemma i Sverige, sen kan du säga att du älskar henne om du känner så. Är finalen imorgon för oss i Sverige också eller är de på Söndag för oss?
2023-03-10, 15:12
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
"Jag har aldrig känt så här förut med någon" nä Nicci, men du kanske inte har varit med i ett program heller med pool, vacker utsikt, fint hus, gratis mat och resor tur och retur och allt vad de innebär. Till och med en blind hade kunnat bli kär när man får leva så. Så snälla spara de tills ni kommit hem och umgåtts i 1år typ, jag hoppas, men jag tror inte du är lika kär längre, visst nu har Andreas sagt att han vill flytta upp till Stockholm, så de underlättar lite så man slipper de tjafset. Men när du får tvätta hans kalsonger varje vecka, när han tagit fel tandborste, inte fällt ner toa locket, och rakat sig så de ligger hår i handfatet, återkom då och säg att du är lika kär fortfarande. Och när Adrian säger att "vi drar på en ny resa i september" ta det med en rejäl nypa salt, fråga grabbarna grus haha. Nej Andreas du "älskar" inte Nicci! missbruka aldrig de ordet, du älskar maten, du älskar utsikten och ett par vackra ögon och "host" vinstsumman. Som jag skrev, ge de minst 1 år hemma i Sverige, sen kan du säga att du älskar henne om du känner så. Är finalen imorgon för oss i Sverige också eller är de på Söndag för oss?
Söndag 11:00
Men gissar resultatet finns på ngt spoilerkonto på IG redan i morgon!
2023-03-10, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Söndag 11:00
Men gissar resultatet finns på ngt spoilerkonto på IG redan i morgon!

Ok, säg inget. Nu när man kämpat sig i genom en hel säsong i medvind och motgång haha
2023-03-10, 15:28
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Jag tror Adrian gillar Celine mer än hon honom.
Jag tror att Emil gillar Frida med än hon honom.

Emil gillar absolut frida mer än hon gillar honom!
Tycker det är ganska synligt dock att Celine gillar Adrian mer än han henne?
2023-03-10, 15:36
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ok, säg inget. Nu när man kämpat sig i genom en hel säsong i medvind och motgång haha
Ingen fara inga spoilers från min sida!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in