2023-03-10, 14:55
Medlem
den som gillar sandras kill och hockeyröv kan kolla på hennes tiktok
https://www.tiktok.com/@sandraaoder/video/7206014286928416005

påstå inte att hon ser ut som en kvinna bakifrån!
2023-03-10, 15:02
Medlem
skit att viktor kom tillbaka, christoffer eller artin skulle det varit
tråkiga tävlingar också
eftersom de blev så jämna

vad har nebil för plåster på buken?
gillar egentligen ingen som är kvar men hoppas
på nebil han är mest sympatisk och har aldrig paktat fult.

förstod inte tjejerna att det var killarna alltså?
eller är allt uppgjort av produktionen och deltagarna?
2023-03-10, 15:04
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
vad har nebil för plåster på buken?

Han blev biten av en insekt och det blev inflammerat. Står i Aftonbladet. Sjukvårdarna fick in och skära och lägga om ett förband.
2023-03-10, 15:10
Medlem
läspar nebil eller har han bara ljus röst?
Citat:
Ursprungligen postat av Erki122
Produktionen är kåta på Viktor, han kommer garanterat få sitta och vänta uppe vid farmenhuset när dom andra tävlar på tinget.
varför dras så många tjejer till viktor?
tora senast och tidigare julia
kanske även anna brolin?
han är ju ett svin
2023-03-10, 15:27
Medlem
Postalservices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jan60
Det är inte första gången som Viktor fuskar. När han och JC skulle virka en "äggkorg" så lät han Tora göra det! Det konstiga är att det godkändes då det gav en amulett som är viktig i spelet. Vore det en belöning så hade jag inte brytt mig fast då det gällde en amulett som kan påverka spelet så tycker jag det är fel.

Upplever inte att Viktor skulle fuskat enligt ovanstående inlägg. Var det även fusk när Sebbe bad de andra leta efter nyckeln? Att de inte ansträngde sig är en sak då de missunna honom, men det var inte fusk då heller.

Gå inte in så personligt gentemot Viktor i era påståenden utan se det utifrån hur alla andra hade blivit bedömda.
2023-03-10, 15:36
Medlem
Postalservices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Det där reagerade jag också på. Det gör att jag inte kan heja på Tora heller. Är man så dum så man skänker en amulett till en annan deltagare så ska man inte vinna.

Tycker det visar på bra karaktärsdrag, klart man hjälper andra om förmågan till det finns. Att missunna samt enbart utföra handlingar syftat till ens egen vinning känns lite sisådär.

Svårt att säga hur man själv agerat i samma situation. Vet iallafall hur jag hade velat agera, det är att vara en person som är genuint glad över andras framgångar också, i likhet med JC samt Tora.
2023-03-10, 15:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Postalservice
Tycker det visar på bra karaktärsdrag, klart man hjälper andra om förmågan till det finns. Att missunna samt enbart utföra handlingar syftat till ens egen vinning känns lite sisådär.

Svårt att säga hur man själv agerat i samma situation. Vet iallafall hur jag hade velat agera, det är att vara en person som är genuint glad över andras framgångar också, i likhet med JC samt Tora.
Klart att man hjälper andra i vanliga livet men inte om det är en tävling. Det är ju motsatsen till att tävla. Att ge nån en amulett är ju som en 100-meterslöpare ger konkurrenten en halv sekunds försprång. Klart man ska vara schysst men man ska väl ändå försöka vinna tävlingen?
2023-03-10, 15:58
Medlem
Citat:
gillar egentligen ingen som är kvar men hoppas
på nebil han är mest sympatisk och har aldrig paktat fult.

Nebil såg till att Sebbe fick komma in i VENS pakten som till en början bara var VEN. Men varken Sebbe eller Nebbe hade någon lojalitet mot Viktor och Eddie och de bildade även ytterligare en pakt samtidigt, med sandrorna. NSSS, numera NSS.

Samtidigt hade Sebbe också en pakt med Karin mfl. Oklart om Nebba var med i den också.

Under första halvan av säsongen hade jag ett positivt intryck av Nebbe. Han höll sig väl med alla. Han höll en tillräckligt låg profil för att inte upplevas som ett hot samtidigt som han nog skulle ha chans mot vem som helst av de andra i kamper i såväl styrka som skicklighet och kunskap.

Men i samband med att Asiatou, Artin och Rickard C kom in så sprack den där fasaden lite. Tack vare den totalt blåste Rickard och den passive Artin blev Nebba storbonde. Och sedan dess har han mer och mer framstått som att han spelar i samma liga som Sebbe när det gäller att vara en ful fisk.

Hade varit underbart att se båda deras miner om Viktor blir årets Farmare.
2023-03-10, 16:08
Medlem
Citat:
I en intervju med Nebil kan han berätta att några av deltagarna planerat att åka på en kryssning ihop, redan under helgen som kommer.

– Vi är flera som har kontakt och det är flera av oss som ska på kryssning ihop nu i helgen. Det är en 90-tals kryssning som går till Tallin. Vi har köpt biljetter själva, så det är ingen produktionsgrej, säger Nebil och fortsätter:

– Jag tror vi blir 10 stycken. De jag vet är klara som ska med är jag, Sandra G, Hanan, Tora, Assi, Artin, Sebbe, Christoffer, så vi blir ett gäng som drar iväg!

ingen Viktor, Eddie eller JC?
Men Artin kanske ser till att det blir en rolig fest ändå, med mycket naket och bajshumor
2023-03-10, 16:13
Medlem
.-.-.s avatar
I Farmen kommer man alltid långt genom att va snäll och försöka lura alla att vi är som en familj allihopa.
Både Sebastian och Nebbe kör den taktiken.
Viktor kör med hjärntvättartaktiken.

Dom hade faktiskt rätt de senaste torpargänget, Att Nebbe och Sebastian är faktiskt farmens fulaste fiskar. Sebastian har aldrig behövt jobba för nåt, han hotar bara alla med att väljer du mig så är du körd.
Blir intressant se när tävlingarna i finalveckan väl börjar få se om han är så farlig som han själv tror.

Sebbe, Nebbe och Sandra börjar va uppe i det blå med självförtroendet, dom tror dom kan allt, är starkast och snyggast.
Nebbe är rätt korkad som inte försökt bli av med Sebastian tidigare, han skulle skitit i pakten för längesen.
2023-03-10, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxido
Fan, jag som alltid haft så stort förtroende för produktioner överlag.
Jaja Viktor var ändå värdig vinnare av torpet kamperna. Nu skall han bara in till farmen och slakta
Hur kan du tycka att Viktor är en värdig vinnare? Här är dom fyra första kamperna och hur Viktor presterade:

I borren kom han sist.
I tången vann han med hjälp av fusk.
I balansen kom han sist.
I spettet kom han sist.

Tre (fyra) sistaplatser av fyra är ju inte jätteimponerande.

Edit: Jag tar tillbaks påståendet om fusk. Jag var inne och kollade på programmet och det står i brevet att man bara ska frigöra kedjan. Det står inget om att använda tången eller inte.

Trots detta så är ju inte tre sistaplatser imponerande oavsett om det gäller eller inte.
Senast redigerad av Jan60 2023-03-10 kl. 17:01.
2023-03-10, 16:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
I Farmen kommer man alltid långt genom att va snäll och försöka lura alla att vi är som en familj allihopa.
Både Sebastian och Nebbe kör den taktiken.
Viktor kör med hjärntvättartaktiken.

Dom hade faktiskt rätt de senaste torpargänget, Att Nebbe och Sebastian är faktiskt farmens fulaste fiskar. Sebastian har aldrig behövt jobba för nåt, han hotar bara alla med att väljer du mig så är du körd.
Blir intressant se när tävlingarna i finalveckan väl börjar få se om han är så farlig som han själv tror.

Sebbe, Nebbe och Sandra börjar va uppe i det blå med självförtroendet, dom tror dom kan allt, är starkast och snyggast.
Nebbe är rätt korkad som inte försökt bli av med Sebastian tidigare, han skulle skitit i pakten för längesen.
Näbba är bara för cringe när han ska vara pedagogisk i sina motiveringar när han gör sina val. Han fyller alltid sina bajsmockor med överdrivet mycket komplimanger. Som om Tora vore ett barn och inte förstår att det är nått negativt om hon får många komplimanger på köpet. Ok om man säger "du är ett stort hot och därför väljer jag dig" men han överdriver så att det blir barnsligt och snarare mer förnedrande..

Sebbe bajsar på sig varje gång han riskerar att hamna i tinget. Han kan säkert bondepraktikan bra för saker fastnar när man har läst det 50 gånger men han vet att i farmen kan kunskap handla om vad som helst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in