2023-03-09, 21:39
Medlem
HUR kan man sitta på tv efter 7 veckor instängda -säga att man är kära
-säga att man snart ska säga ”de tre orden” till varandra
- att man flytta ihop
- skaffa barn
- planera sitt bröllop
Som Nicci och Andreas..
…när man aldrig har vandrat EN enda dag tillsammans i den verkliga vardagen och praktiskt taget inte känner varandra i det verkliga livet? Snacka om att dra på ALLT man har för att tittarna ska tänka att de ska leva lyckliga i alla sina dagar. Är verkligen folk så dumma?
De tycker säkert mycket om varandra i den bubblan de har levt i nu ett tag men de behöver inte ta i så de spricker haha.
2023-03-09, 22:08
Medlem
Stummakorianderss avatar
Jag kommer lägga min röst på Nicci och Andreas. Önskar jag hade kunnat rösta på Adrian och Celine men det är något med Adrian som gör att jag inte kan. Tycker de har byggt upp en fin relation i huset som varit kul att följa men tycker inte de är lika självklara som Nicci och Andreas som faktiskt är ett par.
2023-03-09, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Nästan varje av dina inlägg jag har läst har ordet "gay" i sig. Känner du dig osäker på din sexualitet? Du verkar uppenbarligen inte må bra.

Varför skulle jag inte må bra? Det verkar nästan som att du verkar tro att det är ett skällsord? Det är det inte, det är en sexuell läggning endast. Så absolut ingenting att ta illa vid sig som du verkar göra. Ha en fin dag ❤️
2023-03-09, 22:59
Medlem
DjPuttes avatar
Nicci kommer få problem att vinna det är tunga influensers som backar Adrian & Celine sett bla Saga Scott gett sig in mer parten av BB gänget är där på hans hörna, Bara så ni vet det är få som vill ens att Nicci ska vinna då röstar många på Frida istället för att dem vill hllre då ha hon som vinnare....
Tips:
1:a Frida & Emil
2:a Adrian & Celine
3: Nicci & Andreas
2023-03-10, 01:51
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Love Island produktionen i år är så kass. Inte ens Heart Rate tävlingen gjorde de rätt..

Helt meningslöst att köra den så sent och dessutom på fel sätt.
Ännu en flopp från produktionen tyvärr.
2023-03-10, 02:10
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Adrian är så oseriös att det är äckligt! Han är bara där för att vinna pengarna, inget annat.

1. Vill skaffa barn "helst igår" enligt egen utsago, men åtminstone inom 3-4 år. Då väljer han en tjej på 21 som inte vill ha barn på lääänge än.

2. Blir obekväm och blir plötsligt "sjuk" när de ska talas om hur de ser på bröllop.

3. Har inte lagt på minnet något av det Celine berättat om sig själv.

4. Försöker fuska sig till vinst i varje liten skittävling. Blir dessutom irriterad om någon ifrågasätter honom för det.

5. Dessutom har vi redan sett i BB att han är väldigt egoistisk och tänker bara på sig själv (även om han försöker ha en image om annat). T.ex. smet han alltid ifrån allt arbete som skulle skötas enligt scheman. Han ville inte ens tvätta sina egna kläder.

Vi vet alla här (utom DJPutte) att det här inte kommer hålla hemma i Sverige. Adrian begick sitt livs största misstag genom att inte gänga Madde. Hon är precis det han säger att han söker; mogen redo och villig att skaffa barn nu, vacker, står på egna ben, ansvarskännande, empatisk, seriös, trogen, gillar hundar och dessutom hade hon gjort allt för Adrian. Men tur för Madde att det blev som det blev. Hon hade i Adrian haft en extra jättebebis att sköta och serva. Hon är för snäll för sitt eget bästa och det hade Adrian utnyttjat till max.

Bara för att du tycker att Madde var underbar så behöver inte Adrian tycka det.
Hon var desperat och BB är ju ett socialt experiment och inget dejtingprogram.
Håller däremot med dig om det andra du skrev.

Verkar inte som han har hittat kärleken i Love Island heller, han och Celine kommer aldrig att fungera, de är på helt olika nivå i livet och lever olika liv.
Hon tyckte ju inte ens att barn var något viktigt.

Haha nej han ville verkligen inte prata om bröllop !

Jag tror att han vill bli nästa Bachelor och på något perverst sätt skulle jag gärna se honom i det programmet då det brukar vara drama där och det är kul att se hur obekväm han blir när han inte kan leva i sin lugna bubbla.

En sak till som är kul är att han tror att Celine är en lugn och skötsam tjej fast hon egentligen är en raggarbrud som åkt kukkarusell (hon har själv sagt att hon inte kommer ihåg hur många hon har haft sex med men minst 40 st.)

Så grattis !
2023-03-10, 02:33
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Fattar inte hur Andreas tänkte när han mötte Niccis föräldrar med bar överkropp

Tycker endast Emil Renmarker verkar vara äkta så jag röstade på honom och Frida.
Det som avgjorde för mig var att Frida har ett vanligt jobb och dessutom undervisar och Emil är snickare så de tjänar pengar själva.

Nicci kommer nog aldrig att jobba och om inte Andreas har råd att ta hand om henne så kommer det inte hålla mellan dem.

Adrian och Celine jobbar båda två men jag tror inte att de är kära i varandra alls.
Tycker att Celine backat lite hon också för hon verkar inte gilla fusk och efter tävlingen där de gjorde pasta så såg man att hon var besviken på honom.

Visst är det inte någon big deal om det bara är en gång men när man både i BB och nu i Love Island har sett hur han fuskar och manipulerar för att få rätt och framstå som en bra man.
Ogillar inte någon i finalen som enskild person men fejkad kärlek har jag svårt att se.
2023-03-10, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlisenLisen
Nu har han ju inte vunnit än? Jag tror mer på att Emil och Frida tar hem det

Sant! Jag hoppas att du har rätt. Vill att Emil och Frida ska vinna.
2023-03-10, 07:25
Medlem
Är det inte lite konstigt att Emil känner att han måste säga att han är kär bara några dagar innan finalen? Hade det varit jag hade jag tyckt det var finare om han väntade till efter finalen för att visa att det är äkta, om det nu är det vill säga
2023-03-10, 11:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FlisenLisen
Är det inte lite konstigt att Emil känner att han måste säga att han är kär bara några dagar innan finalen? Hade det varit jag hade jag tyckt det var finare om han väntade till efter finalen för att visa att det är äkta, om det nu är det vill säga

Varför ska han vänta med att säga det om han känner det? Han säger det antagligen nu med för de bor långt ifrån varandra och han var orolig över avståndet , så kanske vill få sagt det mellan 4 ögon
2023-03-10, 12:03
Avslutad
Fick en bättre bild av Adrian i dagens avsnitt först…men så började han prata om att nästa steg som är att bli tillsammans ”ska komma naturligt”.. suck. Vi är fortfarande på stadiet där han inte tycker det är självklart att det är dom två. Celine såg med besviken ut. Förövrigt kändes hela sista daten segmentet som hans ansökningsvideo till Bachelor.

Tycker Emil tappat lite, känns som han backar med fina orden när Frida är mer framåt.

Nicci och Andreas får en att tänka på när man var nykär första gången, så de får min röst.

Tänker ändå att vem en som vinner så är det ok och blir Adrian nästa Bachelor hade det varit kul att följa för det hade blivit stelt deluxe.

På tal om Bachelor och ot, när börjar Bachelor in Paradise?
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2023-03-10 kl. 12:07.
2023-03-10, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Fick en bättre bild av Adrian i dagens avsnitt först…men så började han prata om att nästa steg som är att bli tillsammans ”ska komma naturligt”.. suck. Vi är fortfarande på stadiet där han inte tycker det är självklart att det är dom två. Celine såg med besviken ut. Förövrigt kändes hela sista daten segmentet som hans ansökningsvideo till Bachelor.

Tycker Emil tappat lite, känns som han backar med fina orden när Frida är mer framåt.

Nicci och Andreas får en att tänka på när man var nykär första gången, så de får min röst.

Tänker ändå att vem en som vinner så är det ok och blir Adrian nästa Bachelor hade det varit kul att följa för det hade blivit stelt deluxe.

På tal om Bachelor och ot, när börjar Bachelor in Paradise?

Missade du att Adrian sa att Celine och han hade en inplanerad resa redan och så långt fram som i september?
De kanske inte har behovet av att sälja in sig.

Oavsett så vet i tusan om paren som gör sitt påstådda förhållande till en anställningsintervju se mig och oss vi är bäst så mycket bättre.

För att man inte lovar att man ska flytta ihop direkt, förlova sig och skaffa barn.

Mycket blir nytt hemma i Sverige och mycket ska man möta och lära sig om varandra i den riktiga vardagen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in