2023-03-09, 15:54
Medlem
Fattar inte vad de är med mig, men visste att jag skulle börja gråta. Och de var känsligt. Men de säger ju egentligen ingenting de här med att ens anhöriga "godkänner" sin partner. Vad ska den anhöriga säga, nej för fan byt bort den idioten när han/hon sitter bredvid, de skulle ju aldrig ske, så självklart säger dom ju de som deras dotter/son vill höra. Men kul att se att Celine inte tagit efter sin morsa, de va lite fillers i dom läpparna, och Niccis föräldrar va ju stört sköna, Andreas sköt dina kort annars lägger jag in en stöt där, för dom föräldrarna vill jag verkligen träffa!. Och taktik börjar komma för att sno åt sig vinstpengarna.
2023-03-09, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Grattis säger vi till Adrian som alltså lyckats manipulera tillräckligt många för att kamma hem vinsten. Skönt och se att det finns folk här i tråden som minns hur han var i BB där man får följa personen 24/7.

Ja tyvärr var det väntat att han skulle vinna. Bra dock att det har kommit fram mer om hur han är under Love Island. Att han inte är så oskyldig så som många verkar tro.
2023-03-09, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyctly
Ja tyvärr var det väntat att han skulle vinna. Bra dock att det har kommit fram mer om hur han är under Love Island. Att han inte är så oskyldig så som många verkar tro.

Nu har han ju inte vunnit än? Jag tror mer på att Emil och Frida tar hem det
2023-03-09, 17:52
Medlem
TheEmpress.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Love Island produktionen i år är så kass. Inte ens Heart Rate tävlingen gjorde de rätt..
Ja, jag gillar den här säsongen men tävlingarna (lekarna) är så förbannat tråkiga och b. Striptease hela tiden, vill kräkas när jag ser det. Vuxna människor som sitter på tv och gnider sig mot varandra = NO THANK YOU! Sen ska de bara stå och posera med nån ful pappershammare vid en motorcykel. Vill ha drama, inte bara sitta och kolla på sexuellt frustrerade vuxna som fjantar runt som småbarn.
2023-03-09, 18:18
Medlem
Carnills avatar
Tyvärr blir det väl Adrian som vinner fast jag hoppas på Nicci och Andreas. Adrian gillade jag som sjutton på BB men nu har man ju fått sett hur han verkligen är. Inte my kind of man direkt..
2023-03-09, 19:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FlisenLisen
Den skulle de ju kört för länge sen.. typ i mitten av säsongen. Nu gjordes den ju inte som i vanliga fall ändå men nu var den ju helt meningslös

Ja och se brukar göra det på alla tjejerna och killarna sen ser de vem som fick mest puls av alla
2023-03-09, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanadelreysbitch
Bara jag som tänker att Celine och Adrian känns totalt omaka? Viben är ibland att han känns mer som hennes äldre bror än partner? Tror ni dom kommer hålla på utsidan?

Han håller fast i henne för pengarna och för att inte bli påkommen som gay.
2023-03-09, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Adrian är så oseriös att det är äckligt! Han är bara där för att vinna pengarna, inget annat.

1. Vill skaffa barn "helst igår" enligt egen utsago, men åtminstone inom 3-4 år. Då väljer han en tjej på 21 som inte vill ha barn på lääänge än.

2. Blir obekväm och blir plötsligt "sjuk" när de ska talas om hur de ser på bröllop.

3. Har inte lagt på minnet något av det Celine berättat om sig själv.

4. Försöker fuska sig till vinst i varje liten skittävling. Blir dessutom irriterad om någon ifrågasätter honom för det.

5. Dessutom har vi redan sett i BB att han är väldigt egoistisk och tänker bara på sig själv (även om han försöker ha en image om annat). T.ex. smet han alltid ifrån allt arbete som skulle skötas enligt scheman. Han ville inte ens tvätta sina egna kläder.

Vi vet alla här (utom DJPutte) att det här inte kommer hålla hemma i Sverige. Adrian begick sitt livs största misstag genom att inte gänga Madde. Hon är precis det han säger att han söker; mogen redo och villig att skaffa barn nu, vacker, står på egna ben, ansvarskännande, empatisk, seriös, trogen, gillar hundar och dessutom hade hon gjort allt för Adrian. Men tur för Madde att det blev som det blev. Hon hade i Adrian haft en extra jättebebis att sköta och serva. Hon är för snäll för sitt eget bästa och det hade Adrian utnyttjat till max.

Äntligen ngn som fattat haha. Det han visar i tv är vidrigt för mig. Falsk som in i bomben och det värsta är att han tror han vet bäst och att han utnyttjar Celine som har äkta känslor för honom. Jäkla mupp
2023-03-09, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tusentankar1
Är de nån mer här som tror Adrian är gay? Får sådana vibbar... eller möjligtvis asexuell?

Mer gay än flamingo 🦩
2023-03-09, 20:48
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soulmatexx
Mer gay än flamingo 🦩

Nästan varje av dina inlägg jag har läst har ordet "gay" i sig. Känner du dig osäker på din sexualitet? Du verkar uppenbarligen inte må bra.
2023-03-09, 21:00
Medlem
lunarluddes avatar
Skulle vara kul om vi i denna tråden ställde upp i Love island, kan garantera att varenda en av oss skulle få hat här i love island tråden och instagram dels pågrund av att programmet är vinklat, och dels för ens brister, inte lätt att sitta med samma människor i två månader och sen att det sänds på tv, såna här program som love island, robinson osv är sjukt styrt av produktionen. Enligt lisa också så är celine och adrian det mest genuina paret där. Men som sagt, man får se 40 minuter av en dag, och tv4 har klippt det som dom vill, för att det ska skapas känslor i tv soffan.
2023-03-09, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Skulle vara kul om vi i denna tråden ställde upp i Love island, kan garantera att varenda en av oss skulle få hat här i love island tråden och instagram dels pågrund av att programmet är vinklat, och dels för ens brister, inte lätt att sitta med samma människor i två månader och sen att det sänds på tv, såna här program som love island, robinson osv är sjukt styrt av produktionen. Enligt lisa också så är celine och adrian det mest genuina paret där. Men som sagt, man får se 40 minuter av en dag, och tv4 har klippt det som dom vill, för att det ska skapas känslor i tv soffan.

Håller med dig i det du skriver, tror det är svårt att sätta sig in i hur det är att vara med i såna här program och bli dömd för minsta lilla om man inte upplevt det. Tror också att majoriteten av alla I den här tråden hade varit betydligt tråkigare och fegare än deltagarna..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in