2023-03-07, 21:06
Medlem
Flor-Idas avatar
Adrian är så oseriös att det är äckligt! Han är bara där för att vinna pengarna, inget annat.

1. Vill skaffa barn "helst igår" enligt egen utsago, men åtminstone inom 3-4 år. Då väljer han en tjej på 21 som inte vill ha barn på lääänge än.

2. Blir obekväm och blir plötsligt "sjuk" när de ska talas om hur de ser på bröllop.

3. Har inte lagt på minnet något av det Celine berättat om sig själv.

4. Försöker fuska sig till vinst i varje liten skittävling. Blir dessutom irriterad om någon ifrågasätter honom för det.

5. Dessutom har vi redan sett i BB att han är väldigt egoistisk och tänker bara på sig själv (även om han försöker ha en image om annat). T.ex. smet han alltid ifrån allt arbete som skulle skötas enligt scheman. Han ville inte ens tvätta sina egna kläder.

Vi vet alla här (utom DJPutte) att det här inte kommer hålla hemma i Sverige. Adrian begick sitt livs största misstag genom att inte gänga Madde. Hon är precis det han säger att han söker; mogen redo och villig att skaffa barn nu, vacker, står på egna ben, ansvarskännande, empatisk, seriös, trogen, gillar hundar och dessutom hade hon gjort allt för Adrian. Men tur för Madde att det blev som det blev. Hon hade i Adrian haft en extra jättebebis att sköta och serva. Hon är för snäll för sitt eget bästa och det hade Adrian utnyttjat till max.
2023-03-07, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Adrian är så oseriös att det är äckligt! Han är bara där för att vinna pengarna, inget annat.

1. Vill skaffa barn "helst igår" enligt egen utsago, men åtminstone inom 3-4 år. Då väljer han en tjej på 21 som inte vill ha barn på lääänge än.

2. Blir obekväm och blir plötsligt "sjuk" när de ska talas om hur de ser på bröllop.

4. Försöker fuska sig till vinst i varje liten skittävling. Blir dessutom irriterad om någon ifrågasätter honom för det.

5. Dessutom har vi redan sett i BB att han är väldigt egoistisk och tänker bara på sig själv (även om han försöker ha en image om annat). T.ex. smet han alltid ifrån allt arbete som skulle skötas enligt scheman. Han ville inte ens tvätta sina egna kläder.

Vi vet alla här (utom DJPutte) att det här inte kommer hålla hemma i Sverige. Adrian begick sitt livs största misstag genom att inte gänga Madde. Hon är precis det han säger att han söker; mogen redo och villig att skaffa barn nu, vacker, står på egna ben, ansvarskännande, empatisk, seriös, trogen, gillar hundar och dessutom hade hon gjort allt för Adrian. Men tur för Madde att det blev som det blev. Hon hade i Adrian haft en extra jättebebis att sköta och serva. Hon är för snäll för sitt eget bästa och det hade Adrian utnyttjat till max.

Otroligt jobbigt att se honom, dom pratar om att Frida har ett "stoneface" men vad fan har inte Adrian? Är han så opererad att han inte kan röra ansiktet eller är han helt enkelt bara alltid totalt nollställd? Han rör aldrig en jäkla min. Stackars Celine som ändå verkar tro att det är bra. Adrian är troligen asexuell och totalt oförmögen att känna några som helst känslor.
2023-03-07, 21:16
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nicci är där bara för pengarna då hon gick bom på Adrian två ggr!

Nåja av två onda ting tar jag Frida före Nicci alla dager i veckan.....

Det verkar som att du har en personlig vendetta mot Nicci, är det så?
2023-03-07, 21:17
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Andreas är iaf bättre än Adrian som bara är där för pengarna. Adrian har ju flera gånger tydligt visat att han är beredd att gå över lik och ljuga folk rakt upp i ansiktet för att vinna, och detta i oskyldiga lekar. Tänk hur långt han är beredd att gå för en stor summa pengar. Stackars, stackars naiva Celine

Citat:
Ursprungligen postat av net10
Åh men tack, så har jag tänkt länge. Det är nåt som inte riktigt stämmer där. Jag skrev för längesen i denna tråd att hon verkar lite "dum-naiv-korkad" eller liknande... kommer inte ihåg vad jag skrev. Men som sagt, har tänkt på det. Adrian har insett det och spelar på att hon är lättlurad och han har störst chans att vinna med henne. INTE en chans att det "paret" håller på utsidan. Skulle inte ens kalla dem par faktiskt.
Instämmer till 100%. Jag tycker Andreas verkar genuin. Tror tyvärr att han kommer att få hjärtesorg pga Nicci.
Adrian är bara en lismande fake-människa som vill vinna till varje pris. T o m Andreas har sett igenom honom nu.
2023-03-07, 22:02
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Det verkar som att du har en personlig vendetta mot Nicci, är det så?
Nej du sanningen bara om Andreas och fick en bild på hans ex en total kopia av Nicci dessutom......
2023-03-07, 22:03
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Instämmer till 100%. Jag tycker Andreas verkar genuin. Tror tyvärr att han kommer att få hjärtesorg pga Nicci.
Adrian är bara en lismande fake-människa som vill vinna till varje pris. T o m Andreas har sett igenom honom nu.
Kan ju säga det var Adrian som synade korten på Andreas och sedan fick det vara nog, Han kladdade lite väl på Celine och var närgången då fick det vara nog..
Men dyl ser ni ju inte i eran parallell värld liksom....
2023-03-07, 22:05
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:

Är du på Madde igen han hade INGET intresse alls ja han satte på henne men det var inget annat, Hon var kär i han där av gick dem skilda vägar han och Madde jag tvivlar dem ens har kontakt mer alls!

Se3dan om det håller eller inte vet ingen har aldrig sagt ens att det kommer hålla i Sverige bättre låt tiden utvisa det hela, Men om inte så lär det finns dem som kommer göra allt i sin makt för att få han tex Sara - Clara etc etc etc
2023-03-07, 22:05
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Kan ju säga det var Adrian som synade korten på Andreas och sedan fick det vara nog, Han kladdade lite väl på Celine och var närgången då fick det vara nog..
Men dyl ser ni ju inte i eran parallell värld liksom....
Haha, dream on...
Det är ingen där som är intresserad av Celine.
2023-03-07, 22:07
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Är du på Madde igen han hade INGET intresse alls ja han satte på henne men det var inget annat, Hon var kär i han där av gick dem skilda vägar han och Madde jag tvivlar dem ens har kontakt mer allr!
Vad får du allt ifrån? Du ljuger ju värre än Adrian. Han har aldrig satt på Madde, och knappt någon annan heller.
2023-03-07, 22:07
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Haha, dream on...
Det är ingen där som är intresserad av Celine.
Då kan jag nog säga du inte sett programmet så vidare värst bra då...!
2023-03-07, 22:08
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Vad får du allt ifrån? Du ljuger ju värre än Adrian. Han har aldrig satt på Madde, och knappt någon annan heller.
Haha jaja fantisera nu på du för ditt hat mot han som har hängt sedan BB tiden kanske dags växa upp en smula....
2023-03-07, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jag har sett honom på den 24 live streamen i BB så har ju säkert min uppfattning om honom därifrån. Tycker den håller i sig lite

I sin intro till BB sa han själv att hsn är bra på att manipulera om jag inte minns fel..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in