2023-03-08, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlisenLisen
Okej nu är sista röstningen öppen!! Vilka TROR ni vinner, inte hoppas utan tror! Jag tror tyvärr Frida & Emil.. 🤔

Tror och hoppas på Adrian och Celine. Enligt tidigare deltagare är dom mest genuina osv.
2023-03-09, 05:57
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Såg dagens avsnitt nu, skämskudden på när Andreas blev sur på Adrian när han fick en uppgift av produktionen att "pranka" dom. Hur fan kan han bli sur på det haha? Förskole nivå, tror bägaren rann över när han inte satt säkert idag. Tror Andreas är en väldigt speciell människa i verkliga livet. Själv tycker jag Adrian och Celine är dom enda vettiga, och Emil, som jag tyvärr tror kommer bli sårad av Frida.

Hade varit så jävla kul att se Andreas och niccis miner om dom ej vinner

Han blev inte sur över själva "pranket", däremot senare när de diskuterade huruvida han hade förstått att det från början var ett prank. Adrian påstod (utan att veta) att Andreas visst hade gått på det medan Andreas sa att han inte alls trott på det ens från början. Tror mer att det var bägaren som rann över gällande Adrians " fulspel " vid olika tävlingar och uppdrag.
Överreaktion? Ja, men det lär bli rätt irriterat därinne efter ett antal veckor, samt att Adrian faktiskt är rätt irriterande gällande detta.
2023-03-09, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Gått igenom lite och det finns gamla deltagare i Love Island som backar Adrian & Celine bla Lisa Sidén samt flera av deltagarna i BB då han var med, Såg att Tanja var en av dem som backar upp dem bla så det kan bli jobbigt mot slutet för Frida & Nicci ro hem vinsten men men osvuret är bäst!

Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Tror och hoppas på Adrian och Celine. Enligt tidigare deltagare är dom mest genuina osv.

Spännande!! Jag har inte så bra koll vad de tidigare deltagarna tycker, intressant ändå att A och C verkar vara favorit hos många!
2023-03-09, 08:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie

Usch nä
2023-03-09, 08:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Haha vem är inte där för fame? Jag antog alla är det?

Man kan göra det snyggt inte så uppenbart som när hela familjen försöker dra fram sin 30+ lilla pojke till nya Bieber
2023-03-09, 14:04
Avslutad
Kul hur det gråts i insta flödet att det bara är ”svenska blondiner” i Love Island igår så är Andreas mamma från Ungern och ja Adrians mamma är ju pollack.

Tycker fortfarande Adrian och Celine känns ogenuina. Syrran Nicole som en coach som vanligt ”fortsätt så”.. Hahaha

Blev rörd av Emil och Frida mest. Vemsomhelt får vinna men tycker inte Adrian och Celine har kommit lika långt som de andra paren för de har inte passionen, ingen nykär känsla där. Så nä, tycker inte de passar som vinnare av ett kärleksprogram.
2023-03-09, 14:31
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Kul hur det gråts i insta flödet att det bara är ”svenska blondiner” i Love Island igår så är Andreas mamma från Ungern och ja Adrians mamma är ju pollack.

Tycker fortfarande Adrian och Celine känns ogenuina. Syrran Nicole som en coach som vanligt ”fortsätt så”.. Hahaha

Blev rörd av Emil och Frida mest. Vemsomhelt får vinna men tycker inte Adrian och Celine har kommit lika långt som de andra paren för de har inte passionen, ingen nykär känsla där. Så nä, tycker inte de passar som vinnare av ett kärleksprogram.
Jaja vi säger väl så då bara för du ogillar han liksom!
Du läser inte vad dem andra deltagarna som åkt ut skriver om Adrian & Celine, Eller kanske du inte läser deras olika IG inlägg ....
2023-03-09, 14:35
Avslutad
Love Island produktionen i år är så kass. Inte ens Heart Rate tävlingen gjorde de rätt..
2023-03-09, 14:36
Avslutad
Citat:
Jaja vi säger väl så då bara för du ogillar han liksom!
Du läser inte vad dem andra deltagarna som åkt ut skriver om Adrian & Celine, Eller kanske du inte läser deras olika IG inlägg ....

Hörredu Putte jag bryr mig inte vad andra deltagare tycker, jag bildar min egen uppfattning. Kul att du numera gillar Adrian, men det betyder inte att andra måste göra det. Du har börjat låta som ett av hans små fans på Instagram
2023-03-09, 15:17
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Hörredu Putte jag bryr mig inte vad andra deltagare tycker, jag bildar min egen uppfattning. Kul att du numera gillar Adrian, men det betyder inte att andra måste göra det. Du har börjat låta som ett av hans små fans på Instagram
Tja du vet väl vi ser inte allt utan det sker mer bakom kameran än alla vet...
Skulle nog ge dig i kast och läsa vad dem som kommit ut från LI säger rätt intressant....
2023-03-09, 15:28
Medlem
Citat:
Tja du vet väl vi ser inte allt utan det sker mer bakom kameran än alla vet...
Skulle nog ge dig i kast och läsa vad dem som kommit ut från LI säger rätt intressant....

Berätta lite.... gärna :-)
2023-03-09, 15:30
Medlem
Citat:
Love Island produktionen i år är så kass. Inte ens Heart Rate tävlingen gjorde de rätt..

Den skulle de ju kört för länge sen.. typ i mitten av säsongen. Nu gjordes den ju inte som i vanliga fall ändå men nu var den ju helt meningslös

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in