2023-03-09, 19:45
Medlem
HarryManbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gardenhose88
Bara svennar som mördar sina barn, mammor, bröder typiskt sykos beteende bland svenne transor

Precis, jag fattade direkt när jag hörde nyheten att det var en ung svennebanan med trasigt psyke.

Blattar använder pistol, gärna i sällskap med sina bruschor..
Citera
2023-03-09, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Tack för klargörandet. Det kändes lite "osvenskt" att knivmörda folk som inte tycker som man själv. Tydligt att könsbyte är laddat och kan väcka hat och andra känslor.

Sluta kåtrunka till dina egna homoerotiska fantasier.

Finns inget sexuellt motiv
Finns inget homosexuellt motiv
Finns inget transsexuella motiv

Finns bara tråd-pervon som ni båda som går igång på att prångla ut era sjuka fantasier utan verklighetsförankring.
En ljuger och den andra tänder till. Sedan är det den andres tur att posta något som kittlar i skrevet på den förste.

Resterande tråden försöker hålla sig till ämnet...
Citera
2023-03-09, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Dina inlägg håller toppklass.

Men varför skriver du "heter"?
Är Flashback på fel spår igen tycker du? Inte BO?

Polisens uttalande om att det fanns flera personer på plats är förvirrande.
Varför får det ingen uppmärksamhet?

Enkelt.. fyra personer bor i huset. En har enligt media "undkommit dådet"
Yngsta sonen- MGM
äldsta son - BO
Mamman - BO
Pappan - Undkom dådet
Citera
2023-03-09, 19:49
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryManback
Nej, man mördar inte för att man sett en brutal film eller lyssnat på Marilyn Manson.
Refererar till USA och hysterin kring detta.

Normala människor gör det inte iallafall, finns ett äldre svenskt fall där 2 unga killar hade tråkigt, drack och kollade på Clockwork orange, som hämtat från nattbuss 807.

Sedan fick dom för sig att "nu ska någon dö, vem som helst" enbart pga tristess också gick dom ut mitt i natten för att leta sitt offer, än äldre för dom helt okänd man blev offer.

Men det är otroligt ovanligt, oftast är det folk med en störning som tar steget längre och inte förstår skillnaden på film/spel, dessa personer hade dödat för eller senare iaf.

Sen förstår jag inte allt gnäll och hets på postal 2, som tom blev en nyhet på tv i Sverige förr, GTA är fan inte mycket bättre när det gäller att kunna döda och göra vad man vill.
Senast redigerad av TokyoBarn 2023-03-09 kl. 19:57.
Citera
2023-03-09, 19:53
Avslutad
varför skriver tidningarna " de är släkt med varandra?

släkt är väl kusin, mor/farföräldrar osv men GM är ju sonen!!?
Citera
2023-03-09, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Tack för klargörandet. Det kändes lite "osvenskt" att knivmörda folk som inte tycker som man själv. Tydligt att könsbyte är laddat och kan väcka hat och andra känslor.

Och du är säker på att ”klargörandet” stämmer och att ett ev. ”könsbyte” är ett motiv till dubbelmordet?

Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
varför skriver tidningarna " de är släkt med varandra?

släkt är väl kusin, mor/farföräldrar osv men GM är ju sonen!!?

Så din mamma och du är inte släkt … intresseklubben noterar ivrigt …
Citera
2023-03-09, 20:03
Medlem
Gores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdemokrat1990
Det är ett våldsspel som uppmanar till och triggar våldsdåd. Sådana spel behövs inte och borde förbjudas.
Ungdomar borde lägga sin tid på mer produktiva saker eller i värsta fall spela hartsfiol.
Att uppmuntra till mord är fel.

Samma här, du vet inte alls vad du svamlar om. Det ät fullt möjligt att spela Postal utan några våldsyttranden alls! Eftersom du inte vet det så har då som vanligt inte koll alls....
Citera
2023-03-09, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mastarn
Som jag skrev tidigare men togs bort, precis sådana vibbar jag får, han väljer inte namnet evil av slump... Troligen psykopatiska drag ala Jack Lindblom.
Ser Levi som ett evil emo med intresse för dataspel darknet rollspel 666 mm
Klart det inte är en slump, det är ju ett anagram för hans riktiga namn...
Citera
2023-03-09, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarryManback
Precis, jag fattade direkt när jag hörde nyheten att det var en ung svennebanan med trasigt psyke.

Blattar använder pistol, gärna i sällskap med sina bruschor..

Är du RASIST. Skriv svensk person eller svensken.
Varför håller ni rasister på med era fula ord.
Vi svenskar får ju inte kalla er med utländsk börd och de med annan hydfärg för vad vi vill.
Citera
2023-03-09, 20:20
Medlem
TonaldRumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joffepoffe
Det här är flashback
75% av trådinlägg är någon slags höger/nazi/invandrarfientlighet-lobbyism. 20% är hemmarunkare som det kittlar extra i magen på när de kränger ur sig någon fantasi med sexuella anspelningar. Och sista 5% försöker föra en konversation om ämnet. Det är bara att börja scrolla 10 sidor per vettigt inlägg, och vänja sig...

Vad i helvete är en "Hemmarunkare"?? Runkar du ute eller??

Folk måste sluta med den här transgrejen nu, för det är en total trådsanning. Det är ett märkligt utseende, men att ni drar såna paralleller på endast en bild på MGM... Han står ju inte i högklackat och trosor direkt...
Senast redigerad av TonaldRump 2023-03-09 kl. 20:31.
Citera
2023-03-09, 20:24
Medlem
Släkting till familjen *nger Br*ms har skrivit en del gammalt på FB, från typ 2012, om MGM bland annat. Typ att han och storebror varit på Legoland med föräldrarna mm..
Citera
2023-03-09, 20:29
Medlem
Trannycorpses avatar
Är det här Levi?
https://www.youtube.com/watch?v=0uNZ-vbXmYQ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem