2023-06-09, 16:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
Minnesannons finns på fonus.se
Kan inte se att l€vi nämns överhuvudtaget, givetvis.

https://minnessidor.fonus.se/memorial_page/memorial_page_ads.php?order_id=4156814&set_site_id =2&cat=ads&sign=f07d2083e43a5e9726ed2438c9f41313

hade de ytterligare en son/bror?

ja det hade varit helt sjukt om GM hade stått med som sörjande
Citera
2023-06-09, 17:02
Medlem
1990NegerUSAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
https://gofile.io/d/F49D6b

https://anonfiles.com/y6X6Sfvcz7/B_755_23_zip

.
Kungen levererar!
Citera
2023-06-09, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
https://gofile.io/d/F49D6b

https://anonfiles.com/y6X6Sfvcz7/B_755_23_zip

.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen: vilken jävla chef du är! Levererar ständigt!
Citera
2023-06-09, 19:03
Medlem
Rechargeds avatar
Herregud vad blodigt.. en varning kanske är på sin plats till er som tänker läsa FUP!

Tack Kungen för uppladdningen
Citera
2023-06-09, 20:37
Medlem
får en klump i halsen av att läsa larmsamtalet, usch stackarn
Citera
2023-06-09, 20:39
Medlem
Tragisk läsning.

Hans beskrivning av hur han utsatts av sin familj. Det är nog inte särskilt ovanliga konflikter och skulle nog inte påverka en person som i övrigt mådde bra.

Men här ledde det till tragedi.
Citera
2023-06-09, 21:23
Medlem
Rechargeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asasturban
Tragisk läsning.

Hans beskrivning av hur han utsatts av sin familj. Det är nog inte särskilt ovanliga konflikter och skulle nog inte påverka en person som i övrigt mådde bra.

Men här ledde det till tragedi.

Så tänkte jag också tills jag läste det grannen hade sagt och blev fundersam..

Citat:
Sida 297: Vi har bott här i ett år och pappan i huset har varit besvärad kring en del trädgårdsarbeten vi
har gjort i somras. Han har inte varit otrevlig utan mer ifrågasättande. Bland annat när vi
byggt altan och tagit bort växthus och träd. Vi lämnade en tång på proppskåpet en gång och
pappan bad oss ta bort den. Det propphuset är på husväggen mot deras. Pappan har även bett
oss flytta blomlådor som vi placerade mellan våra hus och förklarat det med att blomlådorna
inte har stått där tidigare. Det är min man som har pratat med pappan.

Vem påpekar en tång på ett proppskåp hos grannen?
Flytta blomlådor för att dom inte stått där tidigare?
Det låter inte riktigt friskt i mina öron, det kanske ligger mer sanning i GMs ord än man först trodde..
Citera
2023-06-09, 22:14
Medlem
Tänkte också på att när pappan skulle beskriva Levi så gjorde han det på ett väldigt ytligt plan, som att han inte alls kände sin son eller visste vem han var.
Citera
2023-06-09, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Recharged
Så tänkte jag också tills jag läste det grannen hade sagt och blev fundersam..

Vem påpekar en tång på ett proppskåp hos grannen?
Flytta blomlådor för att dom inte stått där tidigare?
Det låter inte riktigt friskt i mina öron, det kanske ligger mer sanning i GMs ord än man först trodde..

Det förekommer tyvärr mycket sånt här. Det finns helt enkelt dåliga föräldrar. Alla föräldrar ska inte ha barn och jag menar inte att föräldrarna i detta fallet på något sätt menat något illa, utan att dom verkar ju helt enkelt inte ha förstått hur man inte ska vara mot sitt barn.

Det gjorde ont att läsa det förhöret med honom, då jag själv hade en förfärlig uppväxt. Ingen utomstående förstod eller ville lyssna heller och föräldrarna menar nu när jag är vuxen och har pratat om det med dom, att jag var ett jobbigt barn.

Alltså man säger inte så om sina barn. Alla ska inte ha barn.

Nu hade jag inga övriga diagnoser eller psykiska problem, så det gav bara mig men för livet. Men för den här killen, satte deras beteende igång farliga tankar hos honom.

Om det nu är sant som han säger.
Citera
2023-06-09, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brufusbenz
Tänkte också på att när pappan skulle beskriva Levi så gjorde han det på ett väldigt ytligt plan, som att han inte alls kände sin son eller visste vem han var.

Håller med. "Kolla i datorn."
Citera
2023-06-09, 22:25
Medlem
Rechargeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsawrap
Det förekommer tyvärr mycket sånt här. Det finns helt enkelt dåliga föräldrar. Alla föräldrar ska inte ha barn och jag menar inte att föräldrarna i detta fallet på något sätt menat något illa, utan att dom verkar ju helt enkelt inte ha förstått hur man inte ska vara mot sitt barn.

Det gjorde ont att läsa det förhöret med honom, då jag själv hade en förfärlig uppväxt. Ingen utomstående förstod eller ville lyssna heller och föräldrarna menar nu när jag är vuxen och har pratat om det med dom, att jag var ett jobbigt barn.

Alltså man säger inte så om sina barn. Alla ska inte ha barn.

Nu hade jag inga övriga diagnoser eller psykiska problem, så det gav bara mig men för livet. Men för den här killen, satte deras beteende igång farliga tankar hos honom.

Om det nu är sant som han säger.

Sant.. beklagar att du hade det så!
Jag hade en liknande pappa, spelade ingen roll hur man bar sig åt så var nånting fel.
Tassa på tå hela dagarna, det tar på psykiskt, mer än man kan tro.
Jag kunde tack och lov släppa det när jag flyttade hemifrån och mår inte längre dåligt av det, dessvärre har man väl blivit lite formad av det så jag får själv jobba på att inte bete mig likadant.
Citera
2023-06-09, 22:27
Medlem
Rechargeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsawrap
Håller med. "Kolla i datorn."

Angående datorn reagerade jag på att han var städad i språket fram till den kom på tal.
Verkar som att det fanns underliggande frustration gällande den, troligen många bråk pga GMs spelande.

Citat:
Sida 344: Nej, han hade nog inte fler intressen än sin förbannade dator, men han hade ju framtidsplaner det gjorde ju oss väldigt glada.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in