2023-03-09, 09:27
Medlem
Vid sidan av hans bajsorgier så tror jag att det faktum att en halv bataljon av brudar är vittnen talar starkt till Kitoks nackdel.
Han lär vara slut i musikbranschen.
Att flytta hem till Jokkmokk lär ju inte vara så attraktivt heller nu.

Blir det lager-arbete i Årsta fram till pension?
Citera
2023-03-09, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyPop
När är rättegången?

17 mars, klockan 09.00, sal 19, Stockholms tingsrätt.
Citera
2023-03-09, 09:59
Medlem
Brolarens avatar
Ja, om man läser FUP, ser bilderna och sen läser förhöret med M*gnus / Kitok så blir man rätt spyfärdig. Vilket svin!

Om man nu ska göra en människa illa så får man ju åtminstone stå för det. Inte låtsas som ingenting. Hoppas att den lilla karriär han har kvar snabbt är över. Framförallt för hans offers skull.

Bura in honom och sen när han kommer ut får det bli lagerjobb tills att han lärt sig att man inte slår sin partner (eller någon annan för den delen).
Citera
2023-03-09, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brolaren
Ja, om man läser FUP, ser bilderna och sen läser förhöret med M*gnus / Kitok så blir man rätt spyfärdig. Vilket svin!

Om man nu ska göra en människa illa så får man ju åtminstone stå för det. Inte låtsas som ingenting. Hoppas att den lilla karriär han har kvar snabbt är över. Framförallt för hans offers skull.

Bura in honom och sen när han kommer ut får det bli lagerjobb tills att han lärt sig att man inte slår sin partner (eller någon annan för den delen).

Jag tittade också på fotona nu. Blir bara ledsen. Hur är en "man" funtad som kan göra så mot en kvinna? Det är dags att införa offentlig förnedringsupprisning med saltat björkris och neddragna byxor/kalsonger på torget lördag 12:00. Jo, jag menar det faktiskt.
Citera
2023-03-09, 11:44
Man kan säga att Kitok nu *trumvirvel* Är slut som artist!
Citera
2023-03-09, 12:51
Medlem
Rashygiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttolini
Jo, i och för sig är ju gärningsmannen svensk också, då tar dom nog i lite extra.

Magnus=Fängelse minst 6 månader
Mahmoudi=Böter/Samhällstjänst max

Glömde att det är Swedistan vi faktiskt befinner oss i.

Han kommer säkert lindrigare undan då han är fjälljude.
Citera
2023-03-09, 13:28
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evendock
Man kan säga att Kitok nu *trumvirvel* Är slut som artist!
Hoppas!

Vilken hemsk jävel.
Citera
2023-03-09, 13:30
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rashygien
Han kommer säkert lindrigare undan då han är fjälljude.
Kanske blir "problematiskt" för godhetssignalister som Maxida Märak - å ena sidan är han toxisk CIS-man men han är ju också fjälljude. Kommer det att letar ursäkter och "förklaringsmodeller" av typ Strukturell Rasism™ för att förklara att han gillar att tjejboxas?
Citera
2023-03-09, 13:56
Medlem
Usch usch usch! Attityden som skiner igenom när man läser förhöret med honom, t ex att han använder ordet ”tygla”.
Citera
2023-03-09, 14:26
Medlem
Jag har försökt öppna FUPen flera gånger men får bara upp den första sidan, är det någon som kan lägga upp resterande delar genom någon annan tjänst typ delafil eller något som jag aldrig tidigare haft problem med? Tack på förhand
Citera
2023-03-09, 14:41
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SveaBunkern
Förundersökningsprotokoll:

https://web.archive.org/web/20230308...sprotokoll.pdf
Till startinlägget.
//mod
Citera
2023-03-09, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ldvitportion
Jag har försökt öppna FUPen flera gånger men får bara upp den första sidan, är det någon som kan lägga upp resterande delar genom någon annan tjänst typ delafil eller något som jag aldrig tidigare haft problem med? Tack på förhand

https://sveabunkern.files.wordpress....sprotokoll.pdf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in