2023-03-08, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Det var ungefär så det såg ut i kommentarsfältet, ja. Fler smileys och sämre stavning generellt, men annars same same.

Var nån högt uppsatt polis idag som uttalade sig om att brottsvågen i Stockholm är ett "mansproblem"

Jomenvisst så är det! Svenska män är i majoritet fortfarande så de står såklart för merparten av alla bombningar skjutningar osv

Kejsaren är naken!
Citera
2023-03-08, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Du får gärna ha den uppfattningen men män tenderar att upphetsas visuellt s

Vad fan snackar du om?

Blir inte kvinnor upphetsade av visuella intryck???

Tove Tone eller vad han heter är precis lika upphetsande för mig som en vedklabbe!

Jag gissar du är bög, inget fel med det men bögar brukar ha en vana av att projicera sina egna upplevelser på heterosexuella. De tror alla hetero är smygbögar.

Så är det inte!
Senast redigerad av affekask 2023-03-08 kl. 19:47.
Citera
2023-03-08, 20:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VerityHeathbar
"Influencern, programledaren och artisten Tone Sekelius deltar på lördag för andra året i rad i Melodifestivalens final. Samtidigt som transkvinnan profilerar sig som en barnidol poddar denne om analsexförberedelser, tillfälliga sexuella förbindelser och om hur äckliga och ”privilegierade” heterosexuella män är".

Mer från artikeln.

"Senare i samma avsnitt berättar Tone om hur man kan förbereda sig inför analsex genom att skruva av munstycket på duschslangen och trycka denna mot rektum – sedan gå på toaletten och – sedan upprepa duschslangsprocessen ytterligare en gång.

– Sen så basically kör du upp vatten i din analöppning och sköljer ur den. Så du sköljer liksom inte ut dina tarmar inifrån och ut utan bara där någonting ska föras upp så att det är rent.

– För mig så är det vatten – toalett – vatten. Jag är klar på fem minuter… Jag personally likes a clean asshole on my self and on the one i am interacting with."

https://nyadagbladet.se/kultur/transsexuell-barnidol-poddar-om-analskoljningar-och-oralsex/

Hur ser du som förälder på att att din barns favoritartist ger tips om analsköljningar samt berättar om hur hon utför oralsex ?

Är Tone att betrakta som en sund förebild för dina barn? (Hennes fans är ju ofta dagisbarn)

Efter att ha läst artikeln kommer du införa en sund cancelkultur hemma och bojkotta melodifestivalen nu på lördag? samt förbjuda dina barn att följa Tone på Youtube och Instagram?

Eller tycker du tvärtom? Att TS är en mossig gammal gubbe som bör inse att det är 2023?

(Mod får gärna flytta tråden om den är lagt i fel forum men jag gjorde så gott jag kunde)

Nya Dagbladet = högerextrem media = kristendom/moraliserande/förbud.

Är podden inte riktad till barn så förstår jag inte problemet? De som inte är intresserade/ogillar behöver inte lyssna (Kände inte ens till att personen existerade för egen del.)
Citera
2023-03-08, 20:55
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Du får gärna ha den uppfattningen men män tenderar att upphetsas visuellt så slänger Tone upp rumpan så stoppar många in den, även de som uppfattar sig själva som straight.

Några öl innanför västen så ser du att många kompromissar.
Enligt min smak är han snygg som man men inget vidare snygg som kvinna.
Citera
2023-03-08, 20:56
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av affekask
Vad fan snackar du om?

Blir inte kvinnor upphetsade av visuella intryck???

Tove Tone eller vad han heter är precis lika upphetsande för mig som en vedklabbe!

Jag gissar du är bög, inget fel med det men bögar brukar ha en vana av att projicera sina egna upplevelser på heterosexuella. De tror alla hetero är smygbögar.

Så är det inte!
Jag fattar heller inte vad snyggt det är med honom, usch!
Citera
2023-03-08, 20:58
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghasten
Låter inte speciellt bra stoppa upp en dusch och rensa. Ja Tomas lär nog gå med vuxenblöja om några år.
Förstår inte heller hur han blivit så poppis bland barn.
Absolut inte nyttigt för tarmen och inte analsex heller för den delen.
Men är väl inne med prolaps?
Får väl använda kork eller blöja?
Citera
2023-03-08, 21:22
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bo-jerry
Men podden är inte riktad till barn. Hur kan det va ett problem för vuxna? Det är bara att stänga av om det inte passar ju. Det gör jag är jag tex hör nått kasst på radio. Man stänger av eller byter kanal. Bara för att man inte håller med betyder inte att det är skadligt.

Det är inget problem för vuxna ditt nöt, utan för att pedofiler som du vill att barn ska lära sig om analsex av ett fnask.
Citera
2023-03-08, 21:38
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Du får gärna ha den uppfattningen men män tenderar att upphetsas visuellt så slänger Tone upp rumpan så stoppar många in den, även de som uppfattar sig själva som straight.

Du talar för dig själv. Syns på lång väg att Tone är en man. Och är man inte bög vill man inte knulla andra män i röven.
Citera
2023-03-08, 22:45
Medlem
Citat:

Låter lika trovärdigt som Kinseyrapporterna som skulle bevisa hur vanligt det var med homosexualitet.
Enligt denna studie så hade nästan alla män homosexuella tendenser.
Sedan att "forskaren" gjorde sina urval i fängelser och intervjuade manliga prostituerade var såklart inte vilseledande.
Citera
2023-03-08, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deloso
-Vilket friskt barn med lika friska föräldrar har denna grönsak som förebild ?

Barn är väl inte direkt rationella ?
Citera
2023-03-09, 02:09
Medlem
Gerhardts avatar
Citat:
Barn är väl inte direkt rationella ?

Nej som sagt var.

Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Detta är det "nya normala" och många i massmedia gör allt för att få den vanlige medborgaren att tro att det ska vara så här! Att man vänder sig till barn är för att de är lättare att indoktrinera i det "nya normala" och givetvis att många av dessa transpersoner också är pedofiler i olika grad!
Citera
2023-03-09, 04:47
Medlem
Mentideros avatar
Citat:
"Influencern, programledaren och artisten Tone Sekelius deltar på lördag för andra året i rad i Melodifestivalens final. Samtidigt som transkvinnan profilerar sig som en barnidol poddar denne om analsexförberedelser, tillfälliga sexuella förbindelser och om hur äckliga och ”privilegierade” heterosexuella män är".

Mer från artikeln.

"Senare i samma avsnitt berättar Tone om hur man kan förbereda sig inför analsex genom att skruva av munstycket på duschslangen och trycka denna mot rektum – sedan gå på toaletten och – sedan upprepa duschslangsprocessen ytterligare en gång.

– Sen så basically kör du upp vatten i din analöppning och sköljer ur den. Så du sköljer liksom inte ut dina tarmar inifrån och ut utan bara där någonting ska föras upp så att det är rent.

– För mig så är det vatten – toalett – vatten. Jag är klar på fem minuter… Jag personally likes a clean asshole on my self and on the one i am interacting with."

https://nyadagbladet.se/kultur/transsexuell-barnidol-poddar-om-analskoljningar-och-oralsex/

Hur ser du som förälder på att att din barns favoritartist ger tips om analsköljningar samt berättar om hur hon utför oralsex ?

Är Tone att betrakta som en sund förebild för dina barn? (Hennes fans är ju ofta dagisbarn)

Efter att ha läst artikeln kommer du införa en sund cancelkultur hemma och bojkotta melodifestivalen nu på lördag? samt förbjuda dina barn att följa Tone på Youtube och Instagram?

Eller tycker du tvärtom? Att TS är en mossig gammal gubbe som bör inse att det är 2023?

Många år sen jag sluta kolla på "Mello" för det är skitmusik, transor har det smugits in och varit med förr.

Småbarnen förleds av glittret den uppskruvade stämningen glamouren och får perverterade förebilder som legitimerats av vuxenvärlden. Könsdysfori har ökat enormt bland barn snacka de om på radions Studio1 igår, men inte kunde de begripa varför ...

Fan vá skevt!
Senast redigerad av Mentidero 2023-03-09 kl. 05:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in