2023-03-08, 17:51
Medlem
Mogaku-sans avatar
Först var han homosexuell sedan blev han Tone. Bögeriet är densamma.
Citera
2023-03-08, 17:52
Medlem
Oavsett vad som tycks om ämnesvalet i den
där podden, så är väl ingen tvingad att lyssna.
Tone vet väl inte heller vem som lyssnar, det
kan vara barn men lika gärna vuxna som är publiken.
Citera
2023-03-08, 18:01
Medlem
bo-jerrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Om hur du preppar analen för penetration är knappast nått som gagnar prepubertala barn? Det finns säkert pedofiler som gillar tanken dock.
Barnen, de som utgör melodifestivalens publik främst.

Men podden är inte riktad till barn. Hur kan det va ett problem för vuxna? Det är bara att stänga av om det inte passar ju. Det gör jag är jag tex hör nått kasst på radio. Man stänger av eller byter kanal. Bara för att man inte håller med betyder inte att det är skadligt.
Citera
2023-03-08, 18:04
Medlem
bo-jerrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaboMuggade
Om tidsandan är skev så bör man inte förhärliga den. (men det förstår inte NPCer)

Sedan har nog jag och du inte samma syn på vad "vanligt folk" innebär.
I min värld tillhör inte Tone Sekelius inte den samlingen.

Vad skiljer henne från en annan medborgare i Sverige, har hon andra rättigheter och skyldigheter?
Citera
2023-03-08, 18:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VerityHeathbar
"Influencern, programledaren och artisten Tone Sekelius deltar på lördag för andra året i rad i Melodifestivalens final. Samtidigt som transkvinnan profilerar sig som en barnidol poddar denne om analsexförberedelser, tillfälliga sexuella förbindelser och om hur äckliga och ”privilegierade” heterosexuella män är".

Mer från artikeln.

"Senare i samma avsnitt berättar Tone om hur man kan förbereda sig inför analsex genom att skruva av munstycket på duschslangen och trycka denna mot rektum – sedan gå på toaletten och – sedan upprepa duschslangsprocessen ytterligare en gång.

– Sen så basically kör du upp vatten i din analöppning och sköljer ur den. Så du sköljer liksom inte ut dina tarmar inifrån och ut utan bara där någonting ska föras upp så att det är rent.

– För mig så är det vatten – toalett – vatten. Jag är klar på fem minuter… Jag personally likes a clean asshole on my self and on the one i am interacting with."

https://nyadagbladet.se/kultur/transsexuell-barnidol-poddar-om-analskoljningar-och-oralsex/

Hur ser du som förälder på att att din barns favoritartist ger tips om analsköljningar samt berättar om hur hon utför oralsex ?

Är Tone att betrakta som en sund förebild för dina barn? (Hennes fans är ju ofta dagisbarn)

Efter att ha läst artikeln kommer du införa en sund cancelkultur hemma och bojkotta melodifestivalen nu på lördag? samt förbjuda dina barn att följa Tone på Youtube och Instagram?

Eller tycker du tvärtom? Att TS är en mossig gammal gubbe som bör inse att det är 2023?

(Mod får gärna flytta tråden om den är lagt i fel forum men jag gjorde så gott jag kunde)

-Vilket friskt barn med lika friska föräldrar har denna grönsak som förebild ?
Citera
2023-03-08, 18:18
Medlem
Farfarsfars avatar
"Det" kan gott betala sin egen medicin när "det" får rövpesten. Eller operationen för att laga det förslappade anuset, blöjorna och stomipåsen.
Citera
2023-03-08, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Jag surfade, som av en händelse härom dagen, in på en artikel som postats på tryneboken, där en mängd svenska kvinnor mellan 15-20 och 55-65 satt och ondgjorde sig över mäns porrkonsumtion, och hur den resulterat i att unga tjejer "måste gå med på strypsex och analsex".

Jomen så är det! Fula Johnny 23 drar hem tjej efter tjej och får dem göra allt grövre saker! Alla män är lika!
Citera
2023-03-08, 18:38
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Ingen förutom bögar skulle attraheras av honom. Sedan kan han försöka leka hur feminin han vill, men en spade kommer alltid att vara en spade.

Du får gärna ha den uppfattningen men män tenderar att upphetsas visuellt så slänger Tone upp rumpan så stoppar många in den, även de som uppfattar sig själva som straight.

Några öl innanför västen så ser du att många kompromissar.
Citera
2023-03-08, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
Skev jämförelse. GG Allin var aldrig på något sätt mainstream och trycktes inte upp i våra och våra barns ansikten i parti och minut.

Till skillnad från den här. Så självklart ska hon han det agera därefter.

Dåså. Då är hon alltså rentav bättre än GG Allin? När folk börjar babbla om barnens väl vet man att det är krut i grejerna. Jovars.
Citera
2023-03-08, 19:32
Medlem
fndsaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Du får gärna ha den uppfattningen men män tenderar att upphetsas visuellt så slänger Tone upp rumpan så stoppar många in den, även de som uppfattar sig själva som straight.

Några öl innanför västen så ser du att många kompromissar.

Äkta bögfantasi, 10/10.
Citera
2023-03-08, 19:34
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av affekask
Jomen så är det! Fula Johnny 23 drar hem tjej efter tjej och får dem göra allt grövre saker! Alla män är lika!

Det var ungefär så det såg ut i kommentarsfältet, ja. Fler smileys och sämre stavning generellt, men annars same same.
Citera
2023-03-08, 19:40
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fndsak
Äkta bögfantasi, 10/10.

Dumheter.

Den absoluta majoriteten heterosexuella män hade blivit attraherade av, exempelvis de två "tjejerna" jag postar nedan, eller liknande transsexuella om de såg dem som på bilderna. Siffrorna sjunker en del om killarna på förhand vet att de är just transsexuella, men de är fortfarande garanterat över 50%. De är inte bögar för det.

https://i.pinimg.com/736x/08/a9/21/08a921ab1849ad838cddbca0be043c0f.jpg
https://i.pinimg.com/736x/d8/5e/4b/d85e4b35aaa63e2a2860f57b2c558848.jpg

Om man, däremot, anser att en transsexuell är helt okej att ha sex med, d.v.s. att suga kuk och ge eller få den i röven tillsammans med en annan man, så är det nog ganska troligt att man är homosexuell, eller i varje fall bisexuell.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in