Nu har espoetsförbundet lämnat in en ansökan om att få med i RF och med deras naivitet ser man att de på riktigt tror att RF skall godkänna det..
E-sport på amatörnivå är liksom stillasittande. Man sitter i 4-6 timmar i rad och det enda anledningen till att man reser sig upp är toabesök eller att köpa mat på Ica.
Spelen i sig ägs inte av Espoetsförbundet utan amerikanska bolag som tjänar pengar på detta. De kan göra va fan de vill med CS GO med sina updates.
Angående antal medlemmar är det falska siffror att tro att det finns 1500 medlemmar i Female Legends då allt de har gjort är att trycka på en JA i någon hemsida.
Sedan att pistolskytte är med men inte e-sport har ett göra med den sociala biten och att man träffar varandra fysiskt och utöver pistolskytte med att helt enkelt skjuta med en pistol eller vad det nu är.
Det intressanta är att shack har också lämnat in en ansökan men där har det inte lyft upp astronomiska siffrorna hur stor och populärt shackvärlden är och att då det gäller Fysik har de ingen jävla cringe kille som går på steroider med smeknamnet jägarn som pratar om hur mycket fysisk aktivitet det förekommer.
Det bästa som skulle ha hänt är att RF röstar in Shack men inte E-sport. Det hade gjort mig glad och dra åt satan vad jag hade pratat om shack direkt jag träffar någon som vurmar om E-sporten och dess popularitet så kan jag bara säga " va bra att ni är med i RF då som shack" ett bra drag