2023-03-03, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukpasta
Passa på dig för en dag vaknar du upp med en styckmördad familjemedlem, morsan, polare.

Varför de? Skadar nog bara mig själv isåfall
Citera
2023-03-03, 10:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Getyourmindright
Varför de? Skadar nog bara mig själv isåfall

Näh du vet aldrig vad du gör under en bensoblackout. Av någon anledning blir de bara grövre och grövre, alltså mer och mer brutala.

Det lär ha skett flertalet, säkert flera tusentals styckmord under bensoblackouts genom åren, garanterat. Ofta är det då "världens snällaste kille" som ligger bakom det.
Citera
2023-03-07, 16:55
Medlem
Någon som lyckats få dessa av läkare? Jag lever med ångest och depression. Har försökt få dessa utskrivna så många ggr. vissa läkare funderar på det och rådfrågar någon annan som sätter stop då benzo är det största giftet som finns. Jag testade ett halvår iktorivil (svart) och det var den bästa tiden i mitt liv (dystert nog) kände mig helt klar i skallen men ångesten var helt i bakgrunden. Var gladare och sov bättre. Är det bättre att försöka få den privat ? Jag är inte ute efter något flummande utan mest ha ett vanligt liv.
Citera
2023-03-07, 22:24
Medlem
Tjena

Tänkte bara kolla hur kvaliteten på galenika från svarta marknaden är på ikto? Kommer jag behöva trycka en hel karta för att bli av med ångesten eller räcker 1 tablett? Är inte ute efter att flumma bara en dos för att ta död på ångesten.
Citera
2023-03-08, 17:53
Medlem
Extremeflys avatar
På ferle så står där att klonazepam har detektionstid på upp till 3 dygn.
Vissa i denna tråden säger att det är MYCKET längre. Vad gäller?
Citera
2023-03-08, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anoziras
Tjena

Tänkte bara kolla hur kvaliteten på galenika från svarta marknaden är på ikto? Kommer jag behöva trycka en hel karta för att bli av med ångesten eller räcker 1 tablett? Är inte ute efter att flumma bara en dos för att ta död på ångesten.
Dom ska hålla bra kvalite ändå, dom gånger jag köpt så har jag varit nöjd.
Citera
2023-03-08, 21:17
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
På ferle så står där att klonazepam har detektionstid på upp till 3 dygn.
Vissa i denna tråden säger att det är MYCKET längre. Vad gäller?

Som jag skrivit i en annan tråd; folk stirrar sig blinda på den långa halveringstiden. Klona notoriskt svårspårad - om vanlig multisticka. Pga av kemiska faktorer och högt cut off värde. Inför UP via jobbet gick jag CT från 6-8 mg direkt på zolpidem allena (hemsk tid!) och var alltid ren på sex dagar. Motsvarande dos diazepam och det är tvärkört.
Citera
2023-03-08, 22:58
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Som jag skrivit i en annan tråd; folk stirrar sig blinda på den långa halveringstiden. Klona notoriskt svårspårad - om vanlig multisticka. Pga av kemiska faktorer och högt cut off värde. Inför UP via jobbet gick jag CT från 6-8 mg direkt på zolpidem allena (hemsk tid!) och var alltid ren på sex dagar. Motsvarande dos diazepam och det är tvärkört.

Förstod inte mycket av ditt meddelande där.
Zolpidem syns inte på sticka inte på blod heller såvida dom inte letar specifikt efter det. Har själv lämnat båda utan problem.

Men gällande klonazepam så du menar 3 dygn stämmer som anges på ferle och andra diverse myndighetssidor?
Citera
2023-03-09, 07:47
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Zolpidem syns inte på sticka inte på blod heller såvida dom inte letar specifikt efter det. Har själv lämnat båda utan problem.

Men gällande klonazepam så du menar 3 dygn stämmer som anges på ferle och andra diverse myndighetssidor?

Tyckte jag var klar som korvspad, nevermind - min fetning: precis, det var ju själva syftet, att "lura" UP:t. Det enda jag personligen kan gå i god för är 5-6 dygn.
Citera
2023-03-11, 16:05
Medlem
Citat:

Jag skulle säga att väntar man 5-6 dagar efter intag (om man inte tryckt en karta) kan man vara relativt säker på att urinprovet inte visar något. Skulle det däremot skickas till analys så är möjligheten stor långt över en vecka. Nivåerna på stickan är såpass höga att vissa klarar av att ta typ en 2:mg varje dag och ändå vara ”ren” på urinproverna.
Citera
2023-03-11, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anoziras
Tjena

Jag har inte upplevt nån direkt skillnad på galenika och apoteks ikto. Vill man bara ta död på ångesten och inte har nån tolerans räcker oftast en tablett (2mg) hela dagen.
Citera
2023-03-11, 16:23
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesss1234
Jag skulle säga att väntar man 5-6 dagar efter intag (om man inte tryckt en karta) kan man vara relativt säker på att urinprovet inte visar något. Skulle det däremot skickas till analys så är möjligheten stor långt över en vecka. Nivåerna på stickan är såpass höga att vissa klarar av att ta typ en 2:mg varje dag och ändå vara ”ren” på urinproverna.

Plus ett (sorry om jag går på repeat) - om det KAN bli tal om analys bör man givetvis avstå!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in