Citat:
Ursprungligen postat av
Herr Bökberg
Satfläsk! spanade Sebbe in Sandras stringhäck på bryggan där? är han mottaglig för omvändelseterapi tror du?
kittlade det i hans pung? som det gör när sädecellerna ansamlade sig för attack i blindo
Hutten analyserade bara hennes fysik för taktikern i honom måste veta hur lätt hon skulle kunna slå tjejerna i styrka.
Arlternativt att han en kort stund blev lurat att det var en kille med stor hockeyröv, och då kan jag garantera att det kittlade till i hans pung.
Citat:
Ursprungligen postat av
Herr Bökberg
Sebastian budade på dagstidningen Post & Inrikes, vad säger det om honom?
Det säger att han ständigt säljer en blid av sig själv som bildad och vill ge intrycket av att han tycker det är viktigt att hålla sig informerad om vad som händer åtminstone inrikes. Att kriget i Ukraina nämndes tyckte han var synd mest för att han tyckte det var slöseri på bläck och plats i tidningen där det istället kunnat stå nått om ICAs nya kakutbud.
Jag tycker det är intressant att följa hans röstutveckling och sätt att prata och uttrycka sig. Det har gått från att han har pratat normal till att han har dragit på sig grövre och grövre grosshandlardialekt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Herr Bökberg
Jag förstår verkligen inte var Sandra ska ta bort för hår på sig själv.
Det enda håret hon behöver ta bort är venusbergshåret som framhäver hennes redan enorma kanelbulle. Det är därför det är så viktigt för henne med hårborttagningsverktyg. Men det är också viktigt för henne att demonstrera att
"Nej nej det är bara armar och ben som behövs rakas" Men mig lurar hon inte
Citat:
Ursprungligen postat av
Herr Bökberg
Gutta-Vincent budade ut en madrass, och visade stolt upp
3 kandiater i Karin, Julia & Cia & deras smala chans att få återkomma till tävlingen
Den nya madrassen Tova hade övertalat alla det de inte ska ge chansen till nya konkurrenter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Herr Bökberg
Sandra har lärt sig av frånvarande pappa Nebba hur hon ska bry sig om andra människor, hur det ni går ihop med bekräftelsebehov
Det går inte ihop. Nebba har gått med att lära henne hur man
fejkar såna känslor i utbyte mot en avsugning på logen. Det sägs att hon aldrig fick honom att komma för att hon var för hårdhänt och därför kommer han inte hålla sin del av avtalet, men Sandra går fortfarande omkring och tror det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Herr Bökberg
Asiato är riktigt lättklädd idag, hon visar benen t.o.m
men jag såg att det doldes en maffig häck
Det såg inte jag, jag har inte så bra mörkerseende. Men det tvekar jag inte en sekund på. Africanqueens brukar ha välstrukturerade ändar, inte som Sandras fake-fläsk.